הר הביטוח

תארו לעצמכם קניון ענק ובו חנות אחת בלבד. באותה החנות מתרכזים כל מותגי הביגוד, ולכל מותג יש איזור משלו. במקום להיכנס ולצאת מהחנויות, נמצא את עצמנו מסתובבים בחנות אחת, ועוברים בין האיזורים – חולפים על פני בגדי "זארה", בדרך למדוד חולצה של "מנגו", ובדרך לוקחים איתנו מכנס יפה של "קסטרו". נחמד, נכון? תכירו את הר הביטוח.

אז אמנם הר הביטוח הוא לא קניון, והביטוחים שאנחנו רוכשים לעצמנו הם לא חולצה ומכנסיים, אבל מדובר במיזם שכדאי לכם מאוד להכיר. לפרטים מלאים.

מה בין הר הביטוח לקניון?

הר הביטוח הוא מיזם משנת 2017 מבית משרד האוצר ורשות שוק ההון, שמאגד תחתיו את כל סוגי הביטוחים שרכשתם לעצמכם לאורך השנים, ללא תלות בחברת הביטוח או סוג הביטוח שעשיתם. מה זאת אומרת? אם את ביטוח הרכב שלכם עשיתם דרך חברת X לביטוח, ואת ביטוח הבריאות דרך חברת Y ביטוח – בהר הביטוח יוצגו שני הביטוחים ותצויין חברת הביטוח דרכה רכשתם את הביטוח.

 

מה זה נותן לכם?

מעבר לשקיפות מלאה סביב איזה ביטוח יש לכם כבר ואיזה אין – מדובר על מיזם שממקסם את הנוחות שלכם באופן שלא היה קיים עד היום. במקום להסתובב בין אתרים וחברות – כעת תוכלו להיכנס למקום אחד ולצפות בו בכל סוגי הביטוחים שרכשתם לעצמכם.

חשוב לציין שהאתר מציג את פוליסות הביטוח בלבד. כלומר, אם תרצו למצוא חסכונות פנסיוניים דוגמת פנסיה, אתר הר הביטוח לא יוכל לסייע, אך תוכלו למצוא את המידע באתר "הר הכסף" – מיזם נהדר נוסף מבית משרד האוצר, רשות שוק ההון ובנק ישראל.

אם יש לי קרוב משפחה שנפטר?

באתר הר הביטוח תוכלו למצוא את כל הפרטים אודות הנפטר. בנוסף, תוכלו לשנות את שם בעל הפוליסה, ובמקרים של ביטוח חיים – תוכלו אף לממשה.

הר הביטוח הוא מהפכה של ממש עבור כולנו. החיפושים אחר מידע עלולים להיות מבלבלים, ורובנו מוצאים את עצמנו אובדי עצות בכל מה שקשור בלדעת איפה אנחנו עומדים. מהבחינה הזו, הר הביטוח הוא בשורה של ממש עבור העצלנים שבינינו, וגם עבור הטכנופובים שמבחינתם התעסקות עם האינטרנט היא מאתגרת ומתישה.

אז קדימה, מספיק עם התירוצים של "וואלה, אין לי מושג אם יש לי או אין לי", הזינו את תעודת הזהות שלכם באתר הר הביטוח ותהיו עם היד על הדופק. הרי בסוף, מדובר בחיים שלכם.

תוכן עניינים
שתפו עכשיו
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
עוד באתר זה
ניקוי ספות בד עם חומץ

הריהוט בבית הוא אחד הדברים המשפיעים ביותר על המראה ועל האופי של כל אחד מהחדרים בבית המגורים. מצד שני, מדובר בדרך כלל בפריטים שאינם מוחלפים כלאחר יד. זאת, הן בגלל

משרד קידום
עוד באתר זה
מה עדיף – קידום אורגני או קידום ממומן?

לפני כמה חודשים הקמתם לעצמכם, בעזרת אנשי מקצוע, אתר אינטרנט עסקי יפה? הוא מהווה גם חנות וירטואלית? אם כך, ברור מדוע הציפייה שלכם הייתה להרוויח בעזרת האתר הזה הרבה יותר

מדד נתוני לקוח
עוד באתר זה
סקר שוק

בבואנו לרכוש מוצר מכל קטגוריה שהיא- רכב, בית, מכונת כביסה, מלפפון או שמן זית, אנו נוהגים לעשות סקר שוק. באמצעות סקר השוק אנו יכולים להבין מהו המוצר האטרקטיבי ביותר עבורנו,

שקיעה
עוד באתר זה
נואיבה

הנסיעה לנואיבה ממעבר הגבול בטאבה אורכת כ-40 דקות בלבד, אבל משגרת לעולם אחר של שקט, שלווה ונופים מרהיבים שקשה למצוא במקומות אחרים בעולם. נואיבה, "הפנינה של מפרץ עקבה", אהובה במיוחד