3 טיפים לקידום אורגני ברשתות החברתיות

כשזה מגיע לרשתות החברתיות זה עשוי להיות לפעמים אתגר לא פשוט לקדם את התוכן או העמוד שלכם.

בין אם מדובר בטוויטר, לינקדין וכמובן אינסטגרם ופייסבוק.

מאיפה מתחילים? איך אני גורם לאנשים לקרוא את התוכן שלי, לקנות את המוצרים שלי ובכלל שיגיבו לדברים שאני עושה להם פוסט? התשובה לכך היא עקרונות הקידום האורגני,

ובדיוק על זה נדבר במאמר הזה.

על מילות מפתח, קישורים ותוכן, המרכיבים החשובים ביותר שהופכים קידום אורגני לכל כך יעיל.

 

בואו נתחיל בשלושת הטיפים שהכנו עבורכם

חברת דיגיטל בוסט דואגת להנגיש לכם את הטיפים החזקים ביותר של עולם הקידום ברשתות החברתיות: תוכן, מילות מפתח, עוקבים באינסטגרם ועוד.

 

מילות מפתח זה המפתח

מילות מפתח הן הבסיס לכל הסיפור של קידום אורגני. ישנם המון עקרונות, וישנם כאלו חשובים במיוחד, אך החשוב ביותר הוא ללא ספק הוא תחום המילות מפתח.

בשביל לקדם תוכן ברשתות החברתיות באופן אורגני, כמו שמקדמים אתרים בגוגל, חשוב להשתמש במילות מפתח רלוונטיות. זה נכון שזה עשוי להיות פחות קריטי ברשתות החברתיות כמו בחיפוש בגוגל, אך זה עדיין חשוב.

גם כאן תצטרכו לעשות מחקר מילות מפתח, להבין מה אנשים מחפשים בתחום שלכם, איך הם יוכלו למצוא אתכם דרך המנוע החיפוש של גוגל ודרך מנוע החיפוש של הרשת החברתית הרלוונטית.

מרכיב נוסף של מילות מפתח ברשתות החברתיות הוא ההאשטגים דרכו תוכלו לקבל טראפיק משמעותי וחשוב וכמו שאתם עושים מחקר מילות מפתח יש לעשות זאת גם עבור האשטגים.

 

קישורים מאתרים אחרים

קישורים מאתרים אחרים לפוסט באחת הרשתות החברתיות שלכם בהחלט יכול לעזור לכם כאן.

אם אתם מצליחים לגרום לבלוגים אחרים, עמודים שונים ברשתות החברתיות וכו' לקשר בחזרה אל הפוסט או העמוד שלכם, זה בהחלט יסייע בקידום האורגני של מה שאתם מנסים לקדם ברשתות החברתיות.

אם יש לכם קשרים רלוונטיים עם אתרים ועמודים ברשתות החברתיות שיכולים לקשר בחזרה אליכם, תעופו על זה.

 

תוכן זה המלך

כשזה מגיע לרשתות החברתיות וקידום אורגני, יש וויכוח מה יותר קריטי, מילות מפתח או תוכן. בכל מקרה יש לקחת את נושא התוכן ברשתות החברתיות ברצינות, שכן אם אין לכם תוכן מעניין ורלוונטי עבור משתמשים, הקידום האורגני לא יעבוד לא משנה כמה מילות מפתח תכניסו לפוסט.

 

כמו שיש מחקר למילות מפתח, יש לעשות גם מחקר לתוכן. מה זה אומר?

אתם צריכים להבין איזה תוכן אנשים מחפשים בתחום שאתם רוצים לקדם, לאיזה פוסטים שאתם מפרסמים הם מגיבים טוב יותר ואיזה פוסטים פחות. זה עשוי לקחת זמן, זה בהחלט תהליך, אבל זה אמור להשתלם בסופו של דבר אם עושים את זה נכון.

 

סיכום – קידום אורגני ברשתות החברתיות

קידום אורגני זה לא קסם. לא תצליחו לקדם תוכן תוך שבוע, אלא אם כן אתם הקופירייטרים הטובים בעולם. זה יכול לקחת חודשים וזה נורמטיבי, בסופו של דבר הפריצה אמורה להביע לכם טראפיק באופן קבוע.

כל עוד תיישמו את עקרונות הקידום האורגני לאורך זמן, הקידום יגיע מעצמו. שיהיה בהצלחה!

 אפליקציות

תוכן עניינים
שתפו עכשיו
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
פסיכולוגית
בריאות
3 סיבות לדפסיכולוג

אם בעבר נושא הטיפולים לא היה ממש מדובר בקרב החברה, ואפילו לא בין האדם לבין עצמו, הרי שהיום תחום הנפש הוא אחד התחומים שמקבלים יותר תשומת לב הן בשיח הציבורי

מיקרופון
אירועים
מה עושה סטנדאפיסט?

לסטנדאפיסט יש את היכולת והכישרון להצחיק אנשים ולגרום להם לשכוח מקשיי היום יום למשך כשעה. מופע סטנד אפ הוא הדרך לצבור אנרגיות מחודשות, לשחרר מתחים ולחץ ולא לחשוב על כלום

איש מקצוע
טיפים שימושיים
מעבר דירה בטוח ומשתלם – מה לעשות וכמה עולה?

הובלת דירות עם מובילים מעולים הגיע הזמן לעבור דירה ולהתחיל דרך חדשה, רק שבכדי ליהנות מספתח לא פחות מעולה של פרק חדש בחיינו, כדאי להצטייד בחברת הובלות שמעניקה שירות ללא