מה ההבדל בין קידום ממומן לקידום אורגני

אם הינכם בעלי עסק והקמתם אתר אינטרנט לצורך שיווק המוצרים או השירותים שאתם מציעים, וודאי אתם מכירים פעולות שונות שאפשר לעשות על מנת לקדם אתר זה. מטרתן של פעולות אלו הן כמובן לחשוף אנשים רבים לאתר שלכם, כך שתוכלו לפנות אל קהלי יעד רחבים יותר, ובסופו של דבר גם להגדיל את ההכנסות של העסק שלכם. בכתבה הבאה נסביר לכם על ההבדלים בין קידום ממומן לקידום אורגני, ומתי כדאי להשתמש בכל אחד מאלו.

 

למה בכלל כדאי להשקיע באתר האינטרנט של העסק שלכם?

בעידן האינטרנט האינטנסיבי של תקופתנו, ניתן לבצע רכישות רבות בלחיצת כפתור, וכן להגיע למגוון רחב של חנויות, מוצרים ושירותים תוך שניות ספורות. כמו כן, רבים הלקוחות אשר מעדיפים לבצע רכישות אלו בביתם ולא לצאת על מנת להגיע לחנות ולקנות את המוצר. אנו טוענים כי בעלי העסקים מוכרחים לנצל הזדמנות זו שהאינטרנט הביא עמו, לבצע קידום אתרים מקצועי, וגם להשקיע בו על מנת לוודא שאתם מנצלים את שינוי התקופה, לומדים ממנו וגם מגדילים את ההכנסות של העסק שלכם בזכותו.

 

קידום אורגני – קידום אתרים

ייתכן כי המושג קידום אורגני מוכר לכם יותר בתור הביטוי "קידום אתרים". קידום אורגני הינו מושג הכולל בתוכו מגוון פעולות שניתן לעשות על מנת להביא את אתר האינטרנט של העסק שלכם למקומות גבוהים וזמינים יותר במנועי החיפוש השונים, כמו גוגל לדוגמא. בתי עסק רבים כוללים בתוכם מחלקת קידום אורגני, ולעיתים קיימים עסקים אשר שוכרים את שירותיהן של חברות קידום אתרים. הפעולות כוללות בדרך כלל כתיבת תוכן לאתרים אלו, כאשר הכתבות כוללות מילות מפתח וביטויים מרכזים בעסק המדובר, כך כאשר הלקוח יחפש במנועים השונים את המוצר, הוא ייחשף דווקא לאתר זה בזכות האלגוריתמים שמזהים מילות מפתח אלו.

 

קידום ממומן

קידום ממומן היא פעולה בעלת מטרה דומה לזו של פעולות הקידום האורגני, איך היא נעשית באמצעות מימון מסוים, ומכאן שמו של הביטוי, שבאמצעותו האתר של בית העסק יוכל להיחשף לקהלי יעד שונים, ובמקומות רבים באינטרנט, כך שגולשים רבים ישימו לב אליו.

 

אז מתי כדאי לבחור בקידום ממומן ומתי נעדיף להשתמש בקידום אורגני?

ובכן, אם הינכם בעלי עסק מתחיל, ללא הכנסות רבות או מסגרת תקציב גדולה, ייתכן כי כדאי לכם להשקיע בעצמכם בקידום אורגני. בצורה זו, לא תצטרכו לשלם לבעלי מקצוע על הקידום האורגני, וכן לא תידרשו להקצות תקציב מסוים לקידום המימון. אולם, יש לזכור כי קידום אורגני הנעשה צורה טובה ואיכותית, הוא אחד המתבצע על ידי אנשי מקצוע המתמחים בכך. על כן, אם אינכם בקיאים בתחומי קידום אתרים, ייתכן כי כדאי להשקיע כסף בבעלי מקצוע שיעשו זאת, או אפילו להשתמש בקידום ממומן. זכרו כי זמן שווה כסף, ובמקרים רבים השקעה כספית כעת תתרום רבות לרווחיות העסק שלכם בעתיד.

 

לסיכום

ישנם כיום דרכים רבות לשווק את העסק שלכם ברחבי האינטרנט, כאשר קידום ממומן וקידום אורגני הן חלק מהדרכים לכך, בחרו באפשרות המתאימה ביותר לאופי העסק שלכם וכן למסגרת התקציב שלכם. בהצלחה!

מחשב נייד

 

תוכן עניינים
שתפו עכשיו
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
כללי
האם גריל חשמלי מתפקד כמו גריל פחמים?

אם הגעתם לכאן, סביר להניח שאתם מתלבטים אם לקנות גריל חשמלי או פחמים. קודם כל, חשוב שתדעו שאתם לא לבד בהתלבטות הזו. לא מעט אנשים חושבים לעומק לפני שהם מבצעים

צינור
בעלי מקצוע
איך מתבצעת בדיקת רטיבות?

אחד הסימנים שמצביעים לנו על נזילת מים בבית, הוא הופעתם של סימני רטיבות בתקרה או בקירות הבית. הופעת סימני הרטיבות אופיינית לרוב לימי החורף הגשומים, אך היא יכולה להעיד גם

פתרונות אחסון חכמים למיטה יהודית
רהיטים
פתרונות אחסון חכמים למיטה יהודית

זוגות דתיים רבים רוכשים מיטות יהודיות שמאפשרות להם להתנהל בהתאם להלכת הנידה היהודית. אלה תרים לא פעם אחר דגמים שכוללים תכונות מתקדמות, כמו פתרונות אחסון חכמים. יצאנו לבדוק את העניין

מחשוב ענן
כללי
מהו מחשוב ענן? המדריך המלא

בעידן הדיגיטלי של היום, מחשוב ענן הפך לחלק בלתי נפרד מתשתית ה-IT של עסקים רבים. הרעיון של מחשוב ענן חולל מהפכה בדרך שבה ארגונים מאחסנים, מנהלים ונגישות לנתונים ויישומים. במדריך