איך לבחור זר פרחים

זרי פרחים יכולים בקלות להיכנס לרשימת הדברים האהובים ביותר על בני האדם לאורך ההיסטוריה.

אם גם אתם אוהבים פרחים, ורוצים לדעת כיצד לבחור זר פרחים בצורה הטובה ביותר, המאמר הזה בשבילכם.

בין אם מדובר בזר שיונח בבית, מתנת יום הולדת, או מתנה רומנטית, פרחים הם תמיד בחירה מוצלחת.

לכל זר פרחים יש אופי שונה, ומסוגל לעורר אצלנו רגשות שונים.

על כן, טרם בחירת זר הפרחים, עליכם לבחון את כל הפרמטרים, ולבסוף לבחור נכון.

 

צבע

ראשית, צבע הזר. צבע הזר הוא הגורם המשפיע העיקרי על אופי הזר והמסר שלו. ידוע שלצבעים שונים יש יכולת לעורר רגשות שונים אצל בני אדם, ועל כן יש להתאים את צבע הזר למסר אותו אתם רוצים להעביר דרכו. לדוגמה, זר פרחים אדום שולח מסר ברור של אהבה רומנטית ותשוקה. לעומתו, זר פרחים כחול משדר רוגע ושלוות נפש.

 

עלי הכותרת

גודל עלי הכותרת ומספרם הם הגורמים הבאים אשר יכריעו את אופי הזר. זר המורכב מפרחים בעלי מספר רב של עלי כותרת נחשב למרשים ומרהיב. מספר מצומצם יותר של עלי כותרת משדר מסר עדין ואצילי יותר. עלי כותרת גדולים נחשבים גם הם למרשימים ויפים. זר המורכב מפרחים בעלי עלי כותרת קטנים משדר מסר צנוע ואינטימי יותר.

 

מספר הפרחים

מספר הפרחים הוא הגורם המשפיע ביותר על גודל הזר. ככל שמספר הפרחים יהיה גדול יותר, כך יגדל גם גודלו של הזר. בבחירת מספר הפרחים בזר יש להתחשב גם בגודל ובמספר עלי הכותרת שמרכיבים את הזר, משום שכולם יחד קובעים את גודל הזר. זר גדול הוא מרהיב, והוא משדר מסר עוצמתי ובוטה. זר קטן יותר משדר מסר אצילי ואינטימי. תוכלו להשתמש במידע הזה על מנת להתאים את מספר הפרחים בזר לאדם אשר תרצו לו תרצו להעניק את הזר, או למקום בבית אשר בו תמקמו אותו.

 

ריח

ידוע שחוש הריח הוא החוש שמשפיע בצורה המשמעותית ביותר על הרגשות שלנו. ריחות שונים יכולים לעורר רגשות עוצמתיים אצל בני אדם. לכן, ישנה חשיבות גדולה לניחוחות המופצים מהזר שלכם. עצרו לרגע, הריחו את הזר, ובידקו עם עצמכם אילו רגשות הוא מעורר אצלכם. כך תוכלו להחליט האם הוא מתאים לביתכם. הרגשות שריח הזר מעורר אצלכם כנראה יהיו זהים גם אצל אדם אחר, ולכן יש לבצע את הבדיקה הזאת גם אם אתם מתכננים לתת את הזר כמתנה.

 

סיכום

פרחים הם תמיד בחירה טובה. בתור מתנה, או כקישוט לבית, פרחים תמיד עושים טוב על הלב. עם זאת, יש לדייק בבחירת הזר על מנת לעורר בדיוק את הרגשות שאנחנו רוצים, אצלנו ואצל אדם אחר. לכן, השקיעו בבחירת הזר, וחישבו בקפידה על כל אחד מהמרכיבים בזר. התאימו את עלי הכותרת של הפרחים ואת גודל הזר למסר שאתם רוצים להעביר, לצד ריח הפרחים המדויק והצבע הנכון, ותהיו בטוחים שעשיתם את הבחירה הנכונה. אם לדוגמה, תרצו לקנות פרחים בירושלים, זיכרו להקפיד על הדיוק בכל אחד ממרכיבי הזר.

 

זר לחתונה

תוכן עניינים
שתפו עכשיו
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
4 סיבות לבצע ביטוח דירה לבית חדש
פיננסים
4 סיבות לבצע ביטוח דירה לבית חדש

דירה היא ללא ספק, ההוצאה היקרה ביותר, וכן הנכס היקר ביותר בו רוב האנשים מחזיקים. בתוכו, מרבית רכושם, ולמעשה, מרבית חייהם. בשל כך, ישנה חשיבות רבה לא להקל ראש, ולרכוש

שיווק
איך להתקבל לעבוד בהייטק

אנו שומעים ללא הרף מפי החברה והסובבים אותנו כמה עולם ההייטק מוצלח וכמה העובדים בו מרוויחים כהוגן. מגיל קטן אנו שואפים להתמקצע בתחומים שונים הנוגעים בעולם החם הזה. אז מה