איך להשקיע כסף בסיכון נמוך

בשנים האחרונות עלתה המודעות לחשיבות הטמונה בהשקעת כספים.

אט אט אנשים הבינו שישנם מסלולי השקעה רבים, וכל אחד יכול לבחור את המסלול שמתאים לו ולהכנסתו.

כך, אנשים החלו להשקיע כסף בכל סוגי הסיכונים – נמוך בינוני וגבוה.

אנחנו פה כדי לעשות לכם סדר בתחום ההשקעות בסיכון הנמוך – איך משקיעים כסף בסיכון נמוך.

 

מה הכוונה ב"השקעה בסיכון נמוך"

ערוצי ההשקעות מתחלקים לשלושה ערוצים מרכזיים – השקעה בסיכון נמוך, השקעה בסיכון בינוני, והשקעה בסיכון גבוה. ככל שהסיכון עולה כך עולה הרווח אך איתו גם עולה הסיכוי להפסד. כלומר, לאנשים שחוסכים לטווח הארוך, ולא מתעסקים עם השקעות ביום יום, הכי כדאי לבחור בהשקעה עם סיכון נמוך. כך אומנם הכסף יגדל לאט, אך הסיכוי שתפסידו מהשקעה זו נמוך.

אחת הדרכים לבצע השקעה לטווח הארוך בסיכון נמוך היא להשקיע בקופת גמל. בתוך מור קופות גמל ישנה אופציה לפתיחת קופות גמל, אשר הסיכוי להפסיד מהם הוא נמוך. כדי להבין למה הסיכון נמוך יש להבין ראשית מהי קופת גמל.

 

קופת גמל – מה זה וכיצד זה עובד

קופת גמל היא קופה אליה אתה מכניס סכום כסף מסוים. על הקופה אמון מנהל קופה אשר משקיע את כספך במקומות שונים. ההשקות שנעשות בקופת גמל הן בסיכון נמוך. ניתן להבין מכך שתכליתן של קופות הגמל הוא חיסכון לטווח בינוני או ארוך ולא לטווח קצר.

כדי לתחזק קופה יש לשלם דמי טיפול למנהל של קופת הגמל. בתמורה לכך אתם לא צריכים להתעסק בהשקעות שנעשות בקופה, ובבוא העת לפתוח אותה ולהנות מהכסף שהניבה.

 

תמיכת המדינה בקופות גמל

בשל ההבנה כי תוחלת החיים התארכה, ויש לחסוך לטווח הארוך המדינה תומכת בפתיחת קופות גמל. היא מעודדת מעסיקים לפתוח קופות גמל לעובדים שלהם. העידוד נעשה תוך הורדת המס מקופות הגמל. כלומר, בעת משיכת הכסף לא תיאלצו לשלם מס על הפעולה של הוצאת הכסף מקופת הגמל.

 

איך בוחרים קופת גמל

בשוק כיום יש חברות רבות המתמחות בקופות גמל. כדי לבחור קופת גמל ניתן להתבסס על שני היבטים חשובים.

ההיבט הראשון הוא עלות דמי הטיפול. דמי הטיפול משתנים מחברה לחברה, כך שבחירת החברה בה תפחו את קופת הגמל תשפיע על עלות דמי הטיפול שלכם. וזכרו שדמי הטיפול ישולמו לאורך זמן.

ההיבט השני הוא איכות מנהלי ההשקעות. כדי להיות בראש שקט, ולא לחשוב על קופת הגמל כל יום, ואפילו לא כל חצי שנה, בחרו מנהל השקעות איכותי וטוב. כך, לא תצטרכו להתעסק כלל בנושא ההשקעות. בחרו מומחה בתחום, שיודע להשקיע את הכסף, ואתם בוטחים בו. כך, אתם לא תתעסקו עם קופת הגמל ובבוא העת כל שיוותר לכם לעשות הוא לפתוח אותה ולשמוח מהשנים בהם חסכתם.

צנצנת

 

תוכן עניינים
שתפו עכשיו
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
בית חכם
טכנולוגיה
לתכנן בקלות את החיים עם בית חכם

לא שאלה, לא הצהרה, אלא עובדה קיימת בשטח. ניהול בית חכם הפכה להיות הנחה רווחת בקרב ישראלים רבים בשנים האחרונות, ובשנתיים האחרונות בפרט. מצב בטחוני, קורונה, ביטחון אישי ונוחות ביום

כדורים
למבוגרים
מה עדיף סיאליס טבעי או סינטטי

האיכות והאינטנסיביות של יחסי המין בין בני זוג, היא בעלת השפעה מכרעת על אופי הקשר ומידת ההצלחה שלו. הקשר המיני הוא מהותי ככל שהדברים אמורים בהבאת צאצאים לעולם, אבל יש