איך ליצור חברים

הינה כמה טיפים שיסייעו לכם ליצור חברים איכותיים לטווח ארוך.

כאלה שאפשר וכיף לסמוך עליהם.

 

טיפ 1 לאיך ליצור חברים –  לדעת להודות בטעויות

אם חשוב לכם להיות חברים טובים, כדאי שתדעו להתנצל כאשר אתם טועים. אם אתם רוצים שחבריכם יבטחו בכם, אתם לא יכולים להתנהג כאילו אתם מושלמים ולצפות שרק הם יקחו אחריות על שגיאותיהם. במקום להכחיש את אחריותכם לטעוית שעשיתם, התנהגו כאנשים בוגרים והודו בהן. אף על פי שחבריכם לא ישמחו שטעיתם, הם יהיו מרוצים מאוד מכך שאתם מגלים בגרות ואכפתיות מספיקה כדי להודות בכך, במקום להמשיך ולהעמיד פנים שהכל כשורה, או גרוע מכך – להאשים אחרים בטעויות שלכם. יתרה מכך, כאשר אתם מתנצלים בפני חבריכם, אתם צריכים להתכוון לזה מכל הלב. תנו לחבריכם לשמוע את הכנות שבקולכם במקום לחשוב שלא אכפת לכם איך הם מרגישים. חשוב להקדיש את הזמן כדי להסביר לחברים שלכם את אי ההבנה שחלה ביניכם, או מדוע אתם מרגישים רע עם מה שקרה ומעוניינים לתקן את מערכת היחסים שלכם.

 

טיפ 2 לאיך ליצור חברים – פגיעות היא שם המשחק

הרשו לעצמכם להיות כנים ופגיעים. אם אתם רוצים להיות חברים טובים ושאנשים יבטחו בכם באמת, אתם צריכים להיות כנים לגבי הרגשות שלכם, לגבי דעתכם האמיתית על מעשיהם של החברים שלכם, ולגבי החשיבות של הידידות שלהם עבורכם. אם אתם כנים לגבי מה שאתם מרגישים ומאפשרים לעצמכם להיות פגיעים ולבטא את הרגשות שלכם, זה יפתח קווי תקשורת ישירים עם חבריכם ויש סיכוי גבוה יותר שגם הם יפתחו בפניכם. מנגד, אם חבר שלכם פגע בכם, אל תפחדו לדבר על זה עימו. אם משהו מרגיז אתכם, אל תהססו לפתוח את הנושא מול החברים שלכם. הנקודה החשובה לעניין זה היא שאין לבלבל כנות עם בוטות. למשל, אם אתם סבורים שלחבר שלכם יש התמכרות לאלכוהול או סמים, כחברים זוהי אחריותכם לפתוח בשיחה עימו על כך. אולם אם אתם חושבים שחברה שלכם נראית קצת מוזר בשמלה החדשה שלה, עדיף שתשמרו את זה לעצמכם.

 

טיפ 3 לאיך ליצור חברים – כבדו את דעותיהם של אחרים

אם אתם רוצים שחברים שלכם יוכלו לסמוך עליכם, זה מצריך מכם לגלות סבלנות לדעותיהם גם אם אינכם מסכימים עימן. כשחבר משתף משהו שנראה לכם שנוי במחלוקת או שאתם פשוט לא מסכימים עם דעתו, זה בסדר לומר זאת! מותר לכם לומר לחבריכם מה אתם חושבים ולמה. רק וודאו שאתם עושים זאת בצורה מכובדת ומכבדת. אם אתם מתחילים להרגיש נסערים בהקשר לחילוקי דעות עם חברים שלכם בנושאים מסוימים, עצרו לרגע ונסו לשים לב לתחושות הללו ולכל תגובה פיזית שיש לכם. זה נורמלי להרגיש כעס, אבל יהיה הרבה יותר קל להגיב בצורה מכבדת ומידתית אם תרגיעו את עצמכם קודם. המפתח לשמירה על יחסים של כבוד עם חברים למרות חילוקי הדעות בנושאים שונים, היא לנסות לגשת לנושא המחלוקת ממקום של סקרנות ומתוך רצון ללמוד עוד על נקודת המבט של אחרים.

במסגרת קורס שפת גוף, מתרגלים את היכולת לזהות את הדעות של הצד השני, דרך המילים שלא נאמרות, שפת הגוף והטונים.

 

שלושה חברים

תוכן עניינים
שתפו עכשיו
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
בעלי חיים
חושבים לגדל חיית מחמד? הנה כמה טיפים

החלטתם לצרף כלב, חתול, חמוס, תוכי, איגואנה או ארנב בבית? במאמר זה תוכלו לקבל טיפים שימושיים שיסייעו לכם להעניק לחיית המחמד שלכם יחס אוהב ולגדל אותם בצורה הכי טובה שאפשר.

בית חכם
טכנולוגיה
לתכנן בקלות את החיים עם בית חכם

לא שאלה, לא הצהרה, אלא עובדה קיימת בשטח. ניהול בית חכם הפכה להיות הנחה רווחת בקרב ישראלים רבים בשנים האחרונות, ובשנתיים האחרונות בפרט. מצב בטחוני, קורונה, ביטחון אישי ונוחות ביום

להלוות מחשבון
כללי
אילו מסקנות ניתן להסיק ממחשבון הלוואה

נמצאים לפני הוצאה גדולה כגון ארגון אירוע או טיסה משפחתית לחו"ל? לא תמיד הכסף נמצא אצלנו זמין באופן מידי ולכן אפשר לחשוב על אפשרות לקחת הלוואה בצורה יעילה ומהירה בצורה