איך מקדמים ביטוי כמו תאונות עבודה בגוגל?

במציאות של ימינו, קשה לעסק לשגשג ללא שיווק דיגיטלי ונוכחות מסיבית בתוצאות החיפוש של גוגל, מנוע החיפוש הפופולרי בעולם. בעוד ביטויים אחדים זוכים לפופולריות עצומה בגוגל, ישנם ביטויים אחרים שקשה יותר "לדחוף" קדימה. במאמר הבא נסביר איך מקדמים ביטוי כמו תאונות עבודה בגוגל.

 

הכל מתחיל ממחקר

אחד היתרונות הבולטים של המעבר לשיווק דיגיטלי הוא אפשרויות המדידה המדויקות שלו. בשונה מהפרסום המסורתי בטלוויזיה, ברדיו או בפרינט, בעולם הדיגיטלי ניתן לבדוק בוודאות מי נחשף לפרסום, כמה ואיפה. אחד הכלים המוצלחים לשם כך הוא גוגל טרנדס, המאפשר למדוד פופולריות של ביטויי חיפוש לאורך זמן, אזור גיאוגרפי ופלטפורמה (למשל חיפוש ביוטיוב, חיפוש כללי בגוגל, חיפוש חדשות וכו').

כל מדידה מוצגת בגרפים פשוטים וברורים שכל אחד יכול להבין. אחד הפיצ'רים המוצלחים של כלי זה הוא האפשרות להשוות בין ביטויים דומים ולראות מי מקבל יותר נפח. במקרה שלנו למשל, ניתן למדוד עורך דין תאונת עבודה מול ביטוח תאונת עבודה ולראות מה יותר מעניין את הגולשים. ברגע שכל הנתונים מוצגים באופן ברור, ניתן להתחיל בקידום איכותי ומוכוון מטרה לביטוי ספציפי זה או אחר.

 

קישור מדויק לאקטואליה

כבני אנוש יש לנו נטייה טבעית לחדשות ועניין גדול במה שקרה רק לאחרונה. המשמעות של עובדה זאת היא שאירועים אקטואליים צוברים פופולריות גבוהה יחסית בתוצאות החיפוש ברשת. לכן כדאי לקשר איכשהו את הביטוי תאונות עבודה לאירועים שעל סדר היום, באמצעות כתיבת תוכן מדויק ומעודכן.

כך למשל, אפשר לכתוב על תקנות ממשלה חדשה הקשורות לתאונות עבודה, סיפורים שאירעו לאחרונה ועירבו בתוכם תאונות עבודה או כתבה על הקשר בין קורונה לתאונות עבודה. חיבור להווה מייצר עניין רב אצל הגולשים, והוא מתרגם באופן טבעי לעלייה בביקוש לחיפוש ביטויים מסוימים.

 

כתיבה מפוזרת לפי כללי הקידום

קידום אתרים הוא תחום עיסוק שהולך וצובר תאוצה בשנים האחרונות בקצב שיא. העלייה המטאורית של גוגל ושל הרשתות החברתיות השונות הביאה גם לעלייה של אנשים התמצאים בהם היטב ויודעים למקסם מהם את מה שהם צריכים. בהתאם לכך, היום כבר ידועים כמה כללי קידום בסיסיים שמוכרים לכל מי שרק התנסה במקצת בעולם של שיווק דיגיטלי.

כתיבה איכותית שדוחפת ביטויים תובנה לפי פורמט כללי מסוים: הטקסט יהיה בן שלוש מאות מילים לפחות ויחולק למספר כותרות משנה (שלוש עד ארבע לרוב) שיסייעו לקרוא את המלל בקלות. הביטוי המקודם, תאונות עבודה אצלנו, יופיע בשליש הראשון של הכתוב אך לא ממש בראשית הכתבה. עניין חשוב נוסף הוא שימוש בקישורים ויצירת "רשת" של כתבות שעוסקות בנושא באתרים שונים באינטרנט.

ככל שביטוי מופיע ביותר אתרים מגוונים ויש לינקים שונים המקשרים ביניהם (לדוגמא, הפניה מאתר אחד של עורכי דין תאונות עבודה לאתר כללי העוסק בזכויות לאחר תאונות) כך הביטוי יקבל דחיפה משמעותית יותר כלפי מעלה בתוצאות החיפוש.

שיווק דיגיטלי

תוכן עניינים
שתפו עכשיו
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
כיסא גלגלים לילדים
כללי
כסא גלגלים לילדים

כאשר אנחנו חושבים על כיסאות גלגלים לילדים עלינו לחשוב על הנוחות, על רמת האקטיביות ועל תכיפות השימוש בו. כמיטק הינה היבואנית הרשמית של כיסאות הגלגלים מיירה הגרמנית אשר מעצבת כיסאות

בית רב קומות
עיצוב
האם צריך היתר מיוחד לבניית מרפסת

מאז שאתם זוכרים את עצמכם חסר לכם משהו בבית? לא יכולים יותר לסבול את החיים בדירה שאין בה מרפסת? אם כך, כדאי לדעת שהיום אפשר להוסיף מרפסות תלויות כמעט לכל

ניקוי ריפודי רכב
ניקיון ואחזקה
מה החשיבות של ניקוי ריפודי הרכב

חכם סיני אמר פעם שהאנשים בעולם מתחלקים ל – 2. אלו שמבינים את החשיבות של ניקוי ריפודי הרכב ואלו שעדיין לא נחשפו לחשיבות הזו. לאחר שנחשפנו לכמה מכרים שטרם נחשפו