איך מתבצעת בדיקת רטיבות?

אחד הסימנים שמצביעים לנו על נזילת מים בבית, הוא הופעתם של סימני רטיבות בתקרה או בקירות הבית.

הופעת סימני הרטיבות אופיינית לרוב לימי החורף הגשומים, אך היא יכולה להעיד גם על איטום לקוי בתקרה, בגג או בקירות החיצוניים של הבית.

ייתכנו מקרים בהם לא ניתן יהיה לראות בצורה ברורה את המקור לרטיבות – ולשם כך יש לערוך בדיקת רטיבות וגילוי הנזילה.

כיצד בדיקה זו מתבצעת?

 

מה כוללת בדיקת רטיבות ואיתור נזילה?

אם לא ניתן לראות באופן ברור את המקור שגרם לרטיבות, מומלץ להזמין מאתר נזילות מקצועי ומיומן – שיוכל להשתמש בכלים מתקדמים שונים ובניסיון רב השנים שלו, על מנת לאתר את מקור הנזילה ולטפל בה בצורה הטובה ביותר. בדיקת רטיבות וכן גם גילוי נזילה עשויה לכלול, בין היתר, את הבדיקות הבאות:

 

בדיקת רטיבות באמצעות פרומיטר

הפרומיטר הוא מכשיר דיגיטלי, שמודד את הלחות היחסית שיש באלמנט הנבדק. במידה והמכשיר מצביע על ערך גבוה של לחות, משמעות הדבר היא שישנה רטיבות.

 

איתור הנזילה באמצעות שימוש בגז

שימוש בגז זוהי דרך נפוצה על מנת לאתר את מקור הנזילה המדויק. איש המקצוע מחדיר גז ירוק, שאינו רעיל או מסוכן לאדם, אל מערכת הצינורות שבבית – ובאמצעות מכשיר מיוחד ומתקדם המכיל חיישנים שונים, יכול לדעת בדיוק היכן ישנה נזילה.

 

איתור הנזילה באמצעות שימוש במערכת שמע

דרך אפשרית נוספת לאיתור מקור הנזילה הוא שימוש במערכת שמע (שנקראת גם מערכת אקוסטית). איש המקצוע משתמש במכשיר מיוחד שמסוגל "לשמוע" את זרימת המים שבצינורות הבית, וכך לאתר את המיקום המדויק בו יש נזילה. למכשיר ישנו רגישות גבוהה שמאפשרת לו לזהות גם נזילות קטנות, וניתן להשתמש בו בכל רחבי הבית.

 

איתור הנזילה באמצעות שימוש במצלמה טרמית

שימוש במצלמה טרמית הוא פתרון טוב לאיתור מקור נזילה, כאשר איש המקצוע עושה שימוש בהפרשי הטמפרטורות שבצנרת על מנת לאתר את המיקום המדויק בו ישנה נזילה. עם זאת, פתרון זה יהיה פחות יעיל בעונת החורף, שבה טמפרטורת המים שבצינורות היא נמוכה.

 

זקוקים לאיתור מקור הנזילה בבית? פנו רק למאתר נזילות מקצועי!

כל הבדיקות שהוזכרו לעיל כדי לגלות את המיקום המדויק של נזילה, אלו בדיקות שמתבצעות רק על ידי מאתר נזילות מקצועי – שברשותו הידע המקצועי, ניסיון של שנים, וכן הציוד המתקדם הדרוש על מנת לערוך את כל הבדיקות.

איש המקצוע מסוגל לבצע את כל הבדיקות הדרושות, מבלי להצטרך לחשוף באופן פיזי את הצנרת או לגרוס להרס כלשהו לרכוש בבית. זהו היתרון המובהק של מאתר נזילות מקצועי, שמביא עימו את המכשור המיוחד שעליו פורט במאמר זה, לבין איש מקצוע שלא מתמחה באיתור נזילות. אם ישנה נזילה בבית שלכם, פנו לאיש מקצוע שיוכל לתקן את הבעיה בצורה מהירה ואיכותית!

 

כלי עבודה

תוכן עניינים
שתפו עכשיו
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
עורך דין פלילי
פלילי וחוק
בחירת עורך דין פלילי בתל אביב

בעולם המשפט הפלילי המורכב והמרתיע, הבחירה בעורך דין פלילי מוכשר ומנוסה היא גורם מכריע וקריטי. בין אם אתה עומד בפני אישומים קלים או האשמות פליליות חמורות, עורך הדין שתבחר יכול

שיווק דיגיטלי
Seo
איך מקדמים ביטוי כמו תאונות עבודה בגוגל?

במציאות של ימינו, קשה לעסק לשגשג ללא שיווק דיגיטלי ונוכחות מסיבית בתוצאות החיפוש של גוגל, מנוע החיפוש הפופולרי בעולם. בעוד ביטויים אחדים זוכים לפופולריות עצומה בגוגל, ישנם ביטויים אחרים שקשה

צלחת אם אוכל
לבעלי חיים
משפחת היונקים: סקירה על 5 חיות מרכזיות

מאז ומעולם אהבתם חיות ואתם חושבים להעמיק את הידיעות לגביהן? היונקים הם החיות האהובים עליכם ביותר? אם כך, טבעי שתרצו לדעת עוד דבר בנושא. האם ידעתם, לדוגמא, שישנם לא מעט