אילו הדברים שחשוב לבדוק לפני שסוגרים משרדים להשכרה לטווח ארוך

החלטתם שהעסק שלכם כבר בשלב התפתחות מספיק מתקדם ואתם כבר לגמרי במחשבה של למצוא לו משרד משלו? ברכותינו, אתם אכן נמצאים בשלב מאוד רציני ומאוד קריטי לכל עסק.

מגוון השאלות שעוברות לכם בראש כולל בין היתר מחשבות כמו, איך יודעים לבחור את המשרד הנכון לכם, איך מגיעים לתנאים הטובים ביותר בחוזה השכירות ומה האותיות הקטנות שיש צורך לשים לב אליהם? בואו וננסה להבין ביחד.

 

 משרד להשכרה – המיקום

בין אם החלטתם על משרדים להשכרה בבאר שבע או משרדים להשכרה בבני ברק שאלת המיקום נשארת חשובה מאין כמותה.

אם המשרד שאתם זקוקים לו רק הולך לנהל את הגוף הראשי של העסק (לדוגמא משרד למטה של חברה מסוימת) ויש ריחוק גאוגרפי בין שני המרכיבים – המיקום אולי פחות משנה.

אך אם אנחנו מדברים על משרד עורך דין, שבו מתנהלת כלל הפעילות של העסק – מיקום קובע הכל.

לכן, לא קופצים על ההצעה הראשונה שמקבלים ועושים חקר שוק מקדים, על מנת להבין האם למיקום יש פוטנציאל צמיחה ופוטנציאל משיכת לקוחות. לא שוכחים גם לבדוק מי המתחרים שלכם באזור ורק לאחר החקר המעמיק שעושים – מקבלים את ההחלטה.

 

 משרד להשכרה – תקופת זמן ההשכרה

בכל הנוגע להשכרת משרדים, חוקי המשחק שונים לחלוטין מחוקי המשחק בתחום השכרת דירות למגורים.

בעלי מבנה משרדים או חנות, מחפשים להשכיר את הנכס לתקופה ארוכה, על מנת להבטיח לעצמם את היציבות של התשואות.

לרוב מה שזה אומר, שניתן להגיע לתנאי השכרה טובים מאוד, שייתנו בטחון ויציבות לשני הצדדים.

בנוסף, למבנה משרדים גדול, תהיה חברה ניהול שתטפל במבנה, תתקן את הליקויים במהירות וכולה.

 

 משרדים להשכרה  – האותיות הקטנות

החיים יכולים להפתיע אותכם או את בעלי הנכס. מה שעושים הרבה לפני שהמקרה קורה, זה בודקים את האותיות הקטנות של החוזה ושמים לב טוב טוב לתנאי היציאה מהחוזה.

חשוב לציין שבמקרה ומדובר במשרד להשכרה, כדאי ומומלץ להסתייע בשירותיו של עורך דין מנוסה בתחום הנדל"ן או כל מומחה אחר שתרגישו צורך להתייעץ איתו.

 

 דברים נוספים שכדאי לבדוק מראש

כמו בכל דבר, כדאי לקבל קצת חוות דעת נוספות. במקרה של השכרת משרדים, אותה חוות דעת יכולה להגיע מהשוכרים הקודמים או מאנשי הסביבה, שמכירים את ההתנהלות של בעל הנכס.

כדאי לשאול, לבדוק מה נקודות החוזק ומה נקודות החולשה של המקום ושל האזור ולהבין, האם הם היו ממליצים על הנכס הספציפי הזה.

בנוסף, מגדירים מראש את מסגרת התקציבית שלכם שבתוכה תחפשו את המשרד להשכרה.

זכרו, שלא משנה כמה טוב נשמעת לכם הצעה להשכרת משרד, לא חותמים עליה בטרם בדקתם את כל מה שיש צורך לבדוק מסביב והחלטתם שמדובר בעסקה הנכונה ביותר עבורכם.

כסף ובית

 

תוכן עניינים
שתפו עכשיו
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
אדם נכה
כללי
איך להגיש בקשה לסימון אזור חניה?

אם אתם זכאים לקצבת ניידות או שיש לכם ילד בעל צרכים מיוחדים זכאי לניידות תוכלו לסמן אזור חנייה בביתכם עבור חניית נכים פרטית. איך להגיש בקשה לסימון אזור חניה –

שולחן משפחתי
כללי
3 טיפים לעיצוב המטבח

המטבח מהווה את ה"לב" של הבית, ועל כן יש לשים לב למספר דגשים חשובים בטרם אנו מתחילים את מלכת העיצוב, כך שהיא תהיה קלה ופשוטה. עיצוב המטבח – חשיבה מעמיקה

רשלנות רפואית בניתוח קיסרי
עריכת דין
רשלנות רפואית בניתוח קיסרי

רשלנות רפואית היא תופעה מצערת שעלולה לקרות בכל ניתוח, טיפול, חוות דעת ובדיקה רפואית שהיא. גם בניתוח קיסרי, עלול להיווצר מצב של רשלנות רפואית מצד הצוות המטפל, רשלנות שכמובן תגרום