איפה ניתן ללמוד קידוח בטון?

קדוח בבטון הוא תחום לא פשוט ודורש ידע מקצועי אודות תפעול כלי עבודה באמצעותם קודחים בבטון. עבודת הקידוח בבטון חייבת להיות מדויקת ומקצועית על מנת שלא תתרחש פגיעה בקיר או עמוד. על פי רוב, כלי העבודה עמם מנסרים וקודחים בבטון הם כלי עבודה כבדים וחשוב מאוד ללמוד לשלוט על כלים אלה תוך כדי ביצוע העבודה. היכן ניתן ללמוד לקדוח בבטון?

 

מדוע צריך ללמוד קידוח בבטון?

אנשים נוטים לחשוב שעבודות בניה פזיות אינן דורשות ידע מוקדם מעמיק, ושמספיק לראות פעם פעמים כיצד משהו אחר עושה זאת ולאחר מכן לעשות זאת גם כן. ניסור בטון וקידוח בבטון דורשים הבנה של כלי העבודה עמם מבצעים את הפעולה, הבנה של הסכנות שטמונות בפעולה וכיצד יש לפעול בצורה בטוחה על מנת שלא תתרחש תאונת עבודה דרמטית.

מרבית עבודות הקידוח בבטון מתבצעות בבניינים שעוברים שיפוץ מבני גדול מאוד, למעשה מדובר באתר בניה לכל דבר וענין וצריך לדעת כיצד לעבוד ולנוע במרחב מסוג זה.

 

היהלום שבכתר

קידוח בבטון מתבצע על ידי מקדח יהלום מיוחד שיש ללמוד להפעיל בצורה מקצועית ובטוחה. קידוח עם מקדח יהלום מתבצע גם בעבודות תשתית שונות, מדובר בפרויקטים בהם עובדים מול מנהל עבודה וקונסטרוקטור בשל חשיבות הפעולה והצורך לדייק בה בלא פחות ממאה אחוזים. מידי כמה ימים מונפק דו"ח ביצוע מוקפד והכל לטובת תהליך מקצועי, מדויק ובטוח, הן לעובדים באתר הבניה, והן לאנשים שיגורו בתום העבודות בבניין, ייסעו על הגשר וכן הלאה.

 

ללמוד אצל המקצוענים

הדרך הטובה ביותר ללמוד את עבודת הקידוח המקצועית בבטון הנה אצל המקצוענים. ישנן מספר חברות גדולות שעוסקות בניסור וקידוח בבטון ומציעות קורס מקצועי למי שמעונין ללמוד את הנושא ולהשתלב לאחר מכן, בדרך מהירה, בעבודה בתחום. חלק מהחברות אפילו מגדילות לעשות ומוסיפות את הנדבך של ניסור וקידוח בבטון בגובה, כמו שקורה לא אחת באתרי בניה. הקורס שחברות אלה מציעות עוסק בנושאים הבאים:

  • בטיחות בעת עבודה עם מקדח יהלום.
  • בטיחות בעבודה בגובה.
  • שימוש בציוד מדויק ובטיחותי לעבודה בקידוח בבטון בגובה.
  • אבטחת העובדים במבנה, כיצד עושים זאת ועל מה חשוב לשמור.
  • כיצד ליעל את עבודת הקידוח.

 

היתרון הגדול בללמוד אצל המקצוענים

החברות שמבצעות את הקורסים בנושא קידוח וניסור בבטון, מציעות יתרון אחד גדול מאוד שכל סטודנט באוניברסיטה או מכללה היה שמח שיציעו לו. כבוגר קורס בחברה שעוסקת בניסור וקידוח בבטון, יכול משתתף שהיטיב ללמוד והוכיח שהוא מתאים לעבודה במקצוע, להשתלב מיד לאחר סיום הקורס בעבודה בתחום. אותו מסיים הופך למעשה לעובד של החברה בה למד ועבר את הקורס המקצועי. כל אחד היה רוצה לסיים ללמוד ומיד למצא עבודה.

 

לסיכום

ניתן ללמוד בצורה טובה כיצד לקדוח בבטון אצל חברה מקצועית שמלמדת ומבצעת בפועל עבודות בבטון. היתרון, ניתן מיד בסיום הקורס להשתלב בעבודה בתחום.

ניסור בטון

תוכן עניינים
שתפו עכשיו
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
חלל מעוצב
עיצוב
שלושה דרכים ליצור מרחב בחדר האורחים

ייתכן ודירתכם קטנה או גדולה אמנם אתם רוצים ליצור תחשוה של מרחב בחדר האורחים של הבית שלכם. גיבשנו עבורכם רשימה קצרה של דרכים שעשויים לסייע לכם ליצור מרחב בחדר אורחים.

קוֹסֵם
אירועים
איזה קוסם מומלץ יש בירושלים?

מופעי קסמים נהדרים לאירוח החברים והמשפחה. הם מציעים משהו לכולם, מילדים ועד מבוגרים ואפילו לא מאמינים בקבוצה שלך. זו גם דרך מצוינת להציג את יקיריכם לנפלאות האשליות והטריקים המופלאים שקיימים

מחסן גינה
טיפים שימושיים
האם ישנה אחריות על מחסן גינה?

רכישה של מחסן גינה דרך חברה מקצועית חייב להתבצע תוך שימת דגש על מתן אחריות לתקופה של מספר שנים, מצד החברה. כיצד לבחור חברה מקצועית ומה לעשות בכדי להבטיח את