באילו אירועים עדיף להגיש קייטרינג חלבי ובאילו בשרי

השאלה שנשאלת הכי הרבה לאחר התרחשות אירוע מכל סוג -ימי הולדת גדולים, בת\בר מצווה, אירועים עסקיים ואפילו חתונות היא "איך היה האוכל?".

אוכל טוב יהיה הפרמטר המרכזי להצלחת האירוע, אך אוכל טוב לא רק נמדד בטעמו ונראותו אלא גם בהתאמה

שלו לאופי האירוע ועל כן השאלה הראשונה בבחירת קייטרינג – חלבי או בשרי?

 

מה הכוונה להתאים את התפריט לאירוע?

כמפיקי האירוע בבואה של השאלה חלבי או בשרי עליכם לבדוק מספר משתנים על מנת להכריע עליהם נרחיב בהמשך – הזמן ביום בו מתקיים האירוע, משך זמן משוער של האורחים באירוע עצמו, מי הם האורחים? גילאים, אופי קהל היעד ומה עוד מתוכנן בלוז חוץ מהארוחה.

 

קודם כל, מה זה אומר קייטרינג בשרי או חלבי?

בדרך כלל קייטרינג חלבי לאירועים יציע תפריט ארוחת בוקר בנפרד ותפריט צהריים\ערב שיכלול  – קישים ופשטידות על פי בחירת הלקוח כמו גבינות וירקות שונים, דגים, תוספות חמות שיהיו דומות לתוספות החמות בתפריט בשרי, מגוון רחב של סלטים, מגש גבינות ומטבלים.
קייטרינג בשרי יציע תפריטים שונים בסגנון אסאדו ארגנטינאי, ברביקיו ועוד שיכללו בדרך כלל בעיקר בשר על פי בחירתכם והתקציב שלכם, תוספות חמות וסלטים.

 

איך בוחרים?

נעבור יחד על הפרמטרים המשתנים בין אירוע לאירוע ומה הם אומרים לגביי בחירת האוכל – חלבי או בשרי?

 

תזמון זה הכל בחיים 

הזמן ביום בו האירוע מתרחש יגיד הרבה על בחירה בין חלבי לבשרי, אם האירוע מתרחש בבוקר ולא מדובר בקבוצת אורחים קרניבורים במיוחד מומלץ לבחור כמובן בקייטרינג חלבי שבדרך כלל יציע תפריט במיוחד לארוחות בוקר. עבור אירוע בערב לרוב יתאים קייטרינג בשרי ואירוע בצהריי היום יהיה שנוי במחלוקת שמוביל אותנו לשאלה הבאה.

 

מה קורה אחריי הארוחה?

בעיקר באירועים עסקיים לאחר הארוחה מתקיימת פעילות מסוימת שצריכה ערנות ואקטיביות מצד האורחים – גם אם זו רק הרצאה לא הייתם רוצים שהקהל ירדם מרוב בשר שהוא אכל וכדאי לשקול ארוחה חלבית שהיא קלילה יותר ולא מחסלת את האירוע ושולחת את כל האורחים לשנת צוהריים מתוקה.

 

מי הם האורחים?

אם מדובר באירוע יחסית קטן תוכלו לדעת בתור המארגנים האם האורחים חובבי בשר או שדווקא יש מספר גדול יותר של צמחונים בקהל והכניסו זאת לשיקולים בין ארוחה חלבית לבשרית, בכל מקרה גם כשמחליטים על קייטרינג בשרי כדאי לדאוג גם למנות עבור צמחונים וטבעונים.

 

מילים אחרונות

אנחנו כבר יודעים שבחירת האוכל המתאים היא מרכזית וכמו כן גם צורת ההגשה, לחברות הקייטרינג יש אופציות מגוונות של הגשה מעמדות בופה ועד שולחנות ומלצרים, תוכלו גם למצוא מגשי אירוח, דוכני אוכל גם לגביי בחירה זו תוכלו להפעיל שיקולים בעיקר בנוגע לאופי ההתרחשות באירוע עצמו וכמובן גם לשלב בין צורות ההגשה, שיהיה בתאבון ואירוע מעולה!

אוכל

 

תוכן עניינים
שתפו עכשיו
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מתנות מקוריות
מתנות
מחוץ לקופסא – 4 מתנות מקוריות במיוחד

בחירה של מתנה מקורית במיוחד עשויה להיות עניין מורכב עבור רבים מאתנו. שכן, לא פעם, אנו מגלים שאין לנו רעיון ולא משנה כמה ננסה לצאת מחוץ לקופסא. עובדה זו גרמה

שי
מתנות
מה קונים מתנה לאישה?

מחפשים את המתנה המושלמת לאמא או לאהובה? פנקו אותה בעגילים יפייפיים בעבודת יד במראה קלאסי ויוקרתי מתוצרת חביב. תוכלו גם לבצע הזמנה אישית כדי ליצור עבור המיוחדת שלכם תכשיט רק

טלפונים במעמד
סמארטפונים וטיפים
מעבדה עד הבית לתיקון טלפונים

דמיינו לעצמכם את התרחיש הבא – מכונת הכביסה שלכם מתקלקלת אבל במקום שיגיע אליכם טכנאי מגיעה אליכם מעבדת התיקונים כולה. לא הגיוני, נכון? למזלכם עולם הטלפונים הניידים אינו דומה במאום