בגידה בין בני זוג – למה זה קורה?

האהבה היא רגש חזק ומיוחד, אשר גורם לאנשים רבים לבנות מערכות יחסים ארוכות טווח ולקשור את עתידם עם עתיד בן הזוג השני. אך לא אחת, תמונה רומנטית ואידיאלית זו מתנפצת לנו בפנים, כשאנחנו מגלים כי בן הזוג השני בגד בנו עם אדם אחר. לאחר תקופה של אהבה ותוכניות לגבי עתיד ורוד ומשותף, חשוב שנבין למה זה קורה.

 

אהבה מתוקה

אנשים רבים מחפשים את הצד השני שלהם, חיפוש היכול להימשך שנים רבות עבור חלקם, במטרה לבנות חיים משותפים, של תמיכה אחד בשני ואהבה רבה. מלבד הנוחות האידיאלית שבחיים משותפים, העזרה והתמיכה ההדדית, רגש האהבה הוא רגש מיוחד, הממלא את ליבנו ואת חיינו וגורם לנו להרגיש הרבה יותר טוב עם עצמנו.

כך, כשנראה כי מצאנו את בן הזוג המושלם, אנחנו מיד מתחילים לרקום תכניות שונות ולדמיין עתיד ורוד ומתוק לשנינו עד גיל זקנה. אך לא אחת, תמונה ורודה זו מתנפצת בפנינו לרסיסים, כשאנחנו מגלים כי בן הזוג בגד בנו עם אדם אחר. לאן נעלמה האהבה וכיצד ניתן להסביר את תופעת הבגידה בין בני הזוג?

 

בגידות ופרשיות אהבה

ישנם אירועים שונים אותם אנחנו יכולים לצפות ולהעריך בסבירות מסוימת כי יתרחשו במוקדם או במאוחר, אך לרגע גילוי בגידות אף אחד לא הכין אותנו ואין ספק כי רגע הגילוי תופס אותנו בהפתעה גמורה. על אף שנראה כי לפחות צד אחד נהנה מהבגידה, הרי שבסופו של דבר מדובר בחוויה קשה ובלתי נעימה לשני הצדדים.

על אף ההפתעה שבדבר, הסטטיסטיקה מראה כי לכולנו קיים סיכוי סביר של מעל 50% להיתקל בחיינו במקרה בגידה, בין אם כאחד מהצדדים של המקרה ובין אם כצד שלישי למקרה – שומעים, עדים, שותפים להסתרה ועוד.

 

למה זה קורה?

במרבית המקרים, הבגידה מתרחשת ללא תכנון מקדים, כאשר מרבית המקרים מתחילים במקום העבודה, או עם אדם ממעגל החברים הקרוב אלינו. הסיבות המניעות את אחד מבני הזוג לקיים יחסי מין עם אדם אחר הן רבות ומגוונות, אך בין הבולטות מביניהן נמצאות סיבות השחיקה בקשר, חוסר משיכה פתאומי, דחף רגעי להתנסות בחוויה אחרת, הצורך להרגיש צעיר, רגשות כעס ונקמה ועוד שלל סיבות.

כך או כך, מדובר בתופעה המעידה על מערכת יחסים לא תקינה, אשר עוד בשלב החשדות גורמת למתחים ואווירה רעה. בשונה ממעידות אחרות בחיים הזוגיים, הבגידה לרוב אינה נסלחת על ידי הצד השני ומביאה בסופו של דבר לפירוק הזוגיות.

 

כיצד ניתן לדעת עם בן הזוג בוגד?

אמנם קשה לנו להאמין כי בן הזוג שלנו החליט לבגוד בנו עם אדם אחר, אך ישנם כמה סימנים בולטים היכולים להעיד על התופעה והצורך המיידי לפנות לחוקר פרטי המתמחה בבגידות בזוגיות. סימנים אלו יכולים לנוע בין סימני דעיכה בקשר הרומנטי ביניכם לבין סימנים מחשידים של ממש דוגמת הודעות שלא משאירות מקום לדמיון, היעדרויות ממושכות מהבית ועוד.

 

אודם של אישה על צווארון של גבר

תוכן עניינים
שתפו עכשיו
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מיקרופון
אירועים
מה עושה סטנדאפיסט?

לסטנדאפיסט יש את היכולת והכישרון להצחיק אנשים ולגרום להם לשכוח מקשיי היום יום למשך כשעה. מופע סטנד אפ הוא הדרך לצבור אנרגיות מחודשות, לשחרר מתחים ולחץ ולא לחשוב על כלום

עורך דין פלילי
פלילי וחוק
בחירת עורך דין פלילי בתל אביב

בעולם המשפט הפלילי המורכב והמרתיע, הבחירה בעורך דין פלילי מוכשר ומנוסה היא גורם מכריע וקריטי. בין אם אתה עומד בפני אישומים קלים או האשמות פליליות חמורות, עורך הדין שתבחר יכול

אסתטיקה דנטלית
כללי
למה יש צורך בהשחזה לפני ציפוי שיניים?

ציפוי שיניים נועד על מנת לשפר את המראה הטבעי של השיניים הטבעיות בפה. השיטה מתאימה לאנשים המעוניינים לשפר את האסתטיקה הדנטלית שלהם, מבלי להוריד את השן לחלוטין. ציפוי שיניים עוזר

כך תלמדו את המקצועות הכי נחשקים בהייטק
כללי
כך תלמדו את המקצועות הכי נחשקים בהייטק

אי אפשר להתעלם מן העובדה כי בשנים האחרונות ישנה נהירה גדולה אל תחום ההיי טק. רבים בוחרים לעזוב את מקומות העבודה הקודמים שלהם, כדי להתמקצע בתחומים טכנולוגיים שונים. עובדה זו