אילו בדיקות אמורות להתבצע במהלך ההיריון? תוודאי שמטפלים בך כראוי

תקופת ההיריון מלווה בלא מעט מעקבים ובדיקות רפואיות, חלקן הכרחיות יותר וחלקן, נועדו בעיקר לתת ביטחון ושקט נפשי להורים הטריים. לבדיקות המבוצעות במהלך ההיריון יכולות להיות השלכות מרחיקות לכת ולפיכך, כדאי לדעת מהן הבדיקות העיקריות שאמורות להתבצע במהלך ההיריון

 

מעקבים ובדיקות רפואיות במהלך ההיריון

תקופת ההיריון הממושכת, מלווה בלא מעט מעקבים ובדיקות רפואיות והודות להתפתחות הרפואה המודרנית והאמצעים הטכנולוגיים העומדים לרשותה, קיימים כיום מגוון בדיקות רפואיות מתקדמות, שנועדו להבטיח את שלומם ובריאותם של האם ההרה והעובר עצמו.

המעקב הצמוד והבדיקות הרפואיות המלוות את תקופת ההיריון, מאפשרים לזהות מבעוד מועד מומים ובעיות שונות העלולות להתפתח אצל העובר, כאשר זיהוי מוקדם ואבחנה מדויקת של אותם מומים, יכולה לסייע להורים לקבל החלטה מושכלת על המשך ההיריון. רשלנות רפואית בהריון עם עו"ד כפיר דיין תוכל לסייע לכם לוודא שבדיקות אלו אכן בוצעו כראוי.

 

אילו בדיקות אמורות להתבצע במהלך ההיריון?

הרפואה המודרנית של ימינו, מאפשרת לקיים מספר רב של בדיקות רפואיות, חלקן הכרחיות וחשובות במיוחד וחלקן, נועדו לתת ביטחון ושקט נפשי להורים. לאור ההשלכות מרחיקות הלכת שיכולות להיות לבדיקות אלו, המעקב והבדיקות הרפואיות צריכה להתבצע במקצועיות רבה. בין הבדיקות העיקריות האמורות להתבצע במהלך ההיריון נמצאות:

 

בדיקות גנטיות

את הבדיקות הגנטיות חשוב לבצע מוקדם ככל האפשר, כשהן נועדו לאבחן מבעוד מועד מחלות ומומים גנטיים שונים.

 

בדיקות אולטרסאונד

במסגרת בדיקות אולטרסאונד ניתן לראות בכמה עוברים מדוברים, את הדופק של העובר ואת מקומו של שק ההיריון.

 

מעקב היריון

בדיקות מעקב היריון צריכות להתבצע אחת לחודש ובמהלכן, ייבדקו נתונים כמו לחץ דם, משקל וחלבון בשתן.

 

רשלנות רפואית בבדיקות היריון

רבים נוטים לחשוב כי, מקרי רשלנות רפואית מתרחשים רק במהלך הטיפול עצמו, אך למעשה, רשלנות רפואית יכולה להתרחש גם בשלב המעקב והבדיקות הרפואיות וככל והבדיקות לא בוצעו באופן סביר ועל פי נורמות הטיפול המקובלות, הרי שייתכן בהחלט ומדובר ברשלנות רפואית, בגינה ניתן יהיה להגיש תביעה לדרישת פיצויים.

 

כיצד ניתן להוכיח רשלנות רפואית בבדיקות היריון?

לפני שניגשים לתביעת רשלנות רפואית, חשוב להוכיח כמה אלמנטים עיקריים: יסוד הרשלנות, מהות הנזק וקיומו של הקשר הסיבתי שביניהם. את הוכחת יסוד הרשלנות רפואית ניתן להוכיח באמצעות חוות דעת מרופא מקצועי מומחה בתחום ובאמצעות שמירת כלל המסמכים הרפואיים הרלוונטיים, אותם יש לבחון היטב עם עו"ד מומחה בתחום הרשלנות הרפואית.

 

לסיכום

הבדיקות הרפואיות בתקופת ההיריון הן רבות ומגוונות ובין העיקריות והחשובות שביניהן, נמצאות הבדיקות הגנטיות, בדיקות המעקב התקופתיות ובדיקות האולטרסאונד. לביצוע מדויק ואבחון נכון של בדיקות אלו, קיימות השפעות מרחיקות לכת ולפיכך, במקרה של רשלנות רפואית בבדיקות היריון, חשוב לפנות בהקדם האפשרי לעו"ד מומחה בתחום רשלנות רפואית.

רשלנות רפואית במהלך ההריון

 

תוכן עניינים
שתפו עכשיו
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
חלל מעוצב
עיצוב
לארגן חדר שינה בדירה חדשה

נכנסתם לדירה חדשה. מזל טוב! הספקתם להכניס את הארגזים, יש מעין רעיון של סלון באמצעות ספה וכמה ארגזים כהדום. יש קצת אוכל במקרר שנשאר מהדירה, כמה סטים של צלחות וסכו"ם

איפור
בריאות
סקירה על מוצרי הטיפוח של חברת מורז

במקרה והחלטתם לשנות את הקוסמטיקה היומיומית שלכם לקוסמטיקה טבעית, הגעתם למקום הנכון. הכירו: חברת מורז. חברת מורז הינה חברה של מוצרי קוסמטיקה טבעית המבוססת על צמחי מרפא, הדואגת להביא את

מקרוספוק
צרכנות
איפה ניתן למצוא ריהוט איכותי למעבדות?

הקמה של מעבדה היא משהו שדורש מכם הרבה מאוד מחשבה. אחד האתגרים שעומדים לפניכם הוא למצוא ציוד וריהוט מתאים למעבדה, דבר שקשה למצוא בחנויות הרגילות שאליהן אנחנו הולכים עבור ריהוט