בונים בית פרטי חדש – דברו עם זגג מקצועי

בין אם אתם בונים בית חדש ובין אם אתם מתכננים שיפוץ מסיבי, לחידוש מלא של הבית, אתם צריכים לדעת שעבודות זגגות יכולות להשפיע על המראה של הבית החדש, אבל גם על עלויות התחזוקה, הוצאות האנרגיה וחשובות החשמל של הבית לטווח ארוך. מאוד.

אז איזה סוג של עבודות זגגות אפשר לבצע בבית חדש, או משופץ ואיך זה משפיע על החיים שלכם?

 

 

הזכוכית שמשנה את החיים בבית

צוות זגגות השרון מתמחה בעבודות זגגות מגוונות באיכות גבוהה מזה שנים.

שינויים רבים הגיעו לתחום יחד עם הטכנולוגיה, אבל יש כמה דברים שלא השתנו – אלמנטים מזכוכית מספקים לבית מראה יוקרתי ומודרני, מעניקות תחושה של חלל גדול ומרווח, מאפשרות לאור טבעי לחדור פנימה וגם מאפשרות לנוף הטבעי להיראות מכיוונים שונים בבית.

מה שאתם אולי לא יודעים הוא כי עבודות זגגות משפיעות גם על חשבון החשמל שלכם ועל היבטים שונים אחרים של החיים בבית המחודש.

 

 

התייעצות עם מומחים לשימוש אופטימלי בזכוכית

שילוב של אינספור אלמנטים מזכוכית בבית יכול להיות מעניין, אבל כדי שהוא גם יהיה יפה ושימושי, חשוב להתייעץ עם המומחים. בזגגות השרון מספרים לנו כי עבודות זכוכית לאורך שנים כה רבות, מספקות לא מעט ניסיון מקצועי וידע שאין לו תחליף, לצורך תכנון חכם של בית חדש, או תהליך שיפוץ גדול.

 

חלונות

התקנה של חלונות זכוכית גדולים ורחבים תאפשר חדירה של אור טבעי לבית בשעות ביום ולכן תוכלו לחסוך בהוצאות התאורה החשמלית. יחד עם זאת, אם החלונות שלכם פונים ישירות לרחוב, ייתכן שתעדיפו להסתיר את המתרחש בבית, גם על חשבון החיסכון בחשמל.

תוכלו גם להחליף חלק מהזכוכית השקופה בזכוכית חלבית, מעושנת, או מוטבעת בדוגמא מיוחדת, שמטשטשת את הראות, אבל לא את האור.

 

מקלחונים

אמבטיה יכולה להיות מפנקת מאוד, אבל עם התפתחות התחום והאפשרויות הגלומות בו, אתם יכולים למצוא מקלחונים מכל הסוגים, בגדלים ועיצובים שונים, אשר יכולים להתחרות ברמת הפינוק של האמבטיה בשתי ידיים קשורות ועיניים עצומות.

אפשר לשלב במקלחון מתזים צדדיים וראש מקלחת מפנק, לשלב תאורה צבעונית, או פרזול במראה יוקרתי, להוסיף דלתות הזזה ולבחור את סגנון העיצוב של הזכוכית. כמו שאמרנו – אפשרויות בלתי מוגבלות.

 

מעקות

מעקה למרפסת, למדרגות או לבריכה – את כולם אפשר ליצור מזכוכית. כך מתקבל מעקה שהוא לא רק בטיחותי, אלא גם מאפשר לאור ולנוף לחדור פנימה לתוך החלל, מותיר תחושת מרחב נעימה ושקיפות אלגנטית המעניקה לחלל כולו מראה מודרני.

לבסוף, ניתן לשלב גם ויטרינות, מראות, מדפים ומחיצות מזכוכית, שיתנו לבית שלכם אופי מיוחד, נעים, אוורירי ומואר.

 

 

לסיכום

עבודות זכוכית, או זגגות בימינו הן כבר לא מה שהיה פעם. האפשרויות הן בלתי מוגבלות, הטכנולוגיה מאפשרת להתקין בבית שלל אלמנטים איכותיים, בטיחותיים, מגוונים, מעוצבים מזכוכית.

הבית שלכם יכול להיות מואר, אלגנטי ומאוורר, אז אם עדיין יש לכם התלבטות, דברו עם המומחים שיעשו לכם סדר.

 

בעל מקצוע

תוכן עניינים
שתפו עכשיו
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
צלחת אם אוכל
לבעלי חיים
משפחת היונקים: סקירה על 5 חיות מרכזיות

מאז ומעולם אהבתם חיות ואתם חושבים להעמיק את הידיעות לגביהן? היונקים הם החיות האהובים עליכם ביותר? אם כך, טבעי שתרצו לדעת עוד דבר בנושא. האם ידעתם, לדוגמא, שישנם לא מעט