במה תלוי המחיר של שיש דקטון

שיש דקטון, הוא משטח הנקרא גם גרניט פורצלן, המיוצר בספרד, על ידי חברת קוסטנטינו, בטכנולוגיה ייחודית המשלבת 20 מינרלים שונים.

משטחים אלו, מגיעים במספר עוביים שונים, ובמגוון גמורים המאופיינים בקו גימור נקי.

מחירו של הדקטון נע בין 1,500-2,800 ₪ למטר.

 

יתרונות שיש דקטון

לשיש דקטון למטבח, יתרונות בולטים:

רמת אטימות גבוהה

רמת אטימות זו, מפחיתה את הסיכוי להצטברות של לכלוך בנקבוביות, ולהיווצרות של לכתמים, ומאפשרת סביבת עבודה נקייה.

 

עמידות 

בפני שריטות של כלי בישול, ובנוסף, ניתן לחתוך עליו ישירות ללא חשש. הדקטון גם בפני טמפרטורות גבוהות, כך שניתן להניח עליו סירים חמים ללא כל חשש.

 

חומר חזק 

שיש דקטון הוא חומר חזק, הנשמר לאורך זמן, ושומר גם על צבעו לאורך זמן.

 

קל לניקוי

אפילו את הכתמים העקשנים ביותר, כגון: קפה, יין ועוד.

החיסרון של שיש זה, הוא מחירו הגבוה, יחסית לסוגי השיש האחרים, הקיימים בשוק.

 

מחיר שיש דקטון

3 גורמים עיקריים, משפיעים על מחירו של שיש דקטון:

  • קבוצת השיש – שיש דקטון מחולק ל- 4 קבוצות מחירים, וההבדל ביניהן הוא עיצובי בלבד. אי לכך, המחיר שתשלמו תלוי בעיצוב הנבחר. לדוגמה: מחיר דגמי דקטון מקבוצה 1, למשל דגמי ,EDORA,ו-  SASEAנע בין 1,500- 1,650 ₪ למטר. ומחיר שיש דקטון מקבוצה 4, למשל דגמי HALO, נע בין 2,200-2,500 ₪ למטר.
  • עובי השיש – משטחי שיש דקטון, מגיעים בשני עוביים: 1.2 ס"מ, וכן 2 ס"מ. מחירו של משטח שיש בעובי 2 ס"מ – יקר יותר. בנוסף, עיבוי חזית השיש מייקר את מחירו.
  • גודל המטבח – לוחות שיש דקטון, מגיעים באורך של 6 מטרים. קבלן המרכיב את השיש, ייתן הנחה במחיר, למטבח המנצל את לוח השיש באופן המיטבי ביותר, ואינו מותיר, כמות גדולה של שאריות. לדוגמה: מחיר התקנת שיש, במטבח באורך 5 או 6 מטרים, יהיה נמוך יותר, ממחיר התקנת שיש, במטבח באורך 2 מטרים או 8 מטרים.

 

תוספות להתקנת שיש דקטון

בנוסף להתקנת השיש במטבח, ישנן גם תוספות שונות, שאינן כלולות במחיר. לדוגמה: פס אחורי לשיש, עיבוי השיש – בשניהם המחיר תלוי בעובי המבוקש. מחיר חיפוי של קיר, יהיה זהה למחירו של משטח שיש.

 

אחריות

חברת דקטון, מספקת אחריות של 25 שנים, על משטחי שיש דקטון, זאת, בתנאי שקבלן השיש שהתקין אותו, מורשה מטעמם. האחריות מכסה שימוש סביר, ואיננה מכסה שברים, שנוצרו כתוצאה ממכות.

 

לסכום

שיש דקטון הינו שיש עמיד ביותר, ובעל תכונות ההופכות אותו לחזק, קל לניקוי, ועמיד לחום גבוה. בנוסף, השיש בעל רמת אטימות גבוהה, ההופכת אותו לחסין ללכלוך וכתמים. 3 גורמים עיקריים, משפיעים על מחירו של שיש דקטון: עיצובו של השיש, עוביו, וניצולן המקסימלי של לוחות השיש, בעת התקנתו.

 

חלל מעוצב

תוכן עניינים
שתפו עכשיו
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
בעל חיים
בעלי חיים
האם יש אוכל טבעי לכלבים שהוא יבש

בשנים האחרונות עולה המודעות של בעלי הכלבים להאכיל את כלביהם במזון בריא ותזונה מסודרת עם התמדה בפעילויות גופניות עבורם. ככל שכלבינו בריאים יותר כך הם תהיה להם יותר אנרגיה והם

ז'יטונים
למבוגרים
2 משחקי הימורים שחובה להכיר

אומרים שהאנשים בעולם מתחלקים ל – 2. אלו שלא מתחברים למשחקי הימורים ואלו שחיים את התחום ומכירים אותו באופן מעמיק. זה לא משנה מי אתם מבין השניים הללו. שכן, אם

בית רב קומות
עיצוב
האם צריך היתר מיוחד לבניית מרפסת

מאז שאתם זוכרים את עצמכם חסר לכם משהו בבית? לא יכולים יותר לסבול את החיים בדירה שאין בה מרפסת? אם כך, כדאי לדעת שהיום אפשר להוסיף מרפסות תלויות כמעט לכל