האם יש אוכל טבעי לכלבים שהוא יבש

בשנים האחרונות עולה המודעות של בעלי הכלבים להאכיל את כלביהם במזון בריא ותזונה מסודרת עם התמדה בפעילויות גופניות עבורם. ככל שכלבינו בריאים יותר כך הם תהיה להם יותר אנרגיה והם יחיו חיים מאושרים ושמחים וכמובן יאריכו חיים.

אוכל טבעי הפך להיות טרנד חזק והוא וגל האכלת הכלבים באוכל טבעי בלבד ולא מתועש, אך האם זה אומר שהאוכל הטבעי הוא מספיק טוב עבור הכלבים שלנו?. במאמר זה נלמד על מזון טבעי לכלבים, האם הוא מומלץ, באיזו תצורה הוא מגיע וכיצד לרכוש אחד כזה?

 

אז מה הוא בעצם אוכל טבעי לכלבים?

אוכל טבעי לכלבים הוא אוכל המתבסס על בשר נא המשולב עם פירות וירקות ולעתים גם עצמות בשר, למעשה מדובר בתזונה הנשענת על תזונתם של כלבי המזחלות בעבר אשר היו אוכלים בשר נא מציד. הדעות בנוגע לשימוש באוכל הטבעי מגוונים ישנם ווטרינרים התומכים בתזונה טבעית וכאלו שפחות, זכרו, כאשר ככלבכם יתרגל למזון הטבעי הוא יתקשה לחזור למתועש.

 

מהם יתרונות המזון הטבעי?

ישנם ארבעה יתרונות עיקריים למזון טבעי לכלבים אשר אינם קיימים בשקיות מזון לכלבים המתועש והמוכר שכלבינו אוכלים, אז מהם ארבעת היתרונות?

המרכיבים הטבעיים– המרכיבים הטבעיים והאיכותיים שכלבכם יצרוך במזון הטבעי יכיל רכיבים עשירים יותר ללא תוספים מלאכותיים להארכת חיי המדף של המוצר אשר יכולים להזיק לבריאותו של כלבינו.

שקיפות–  במזון הטבעי אנו יודעים בדיוק אילו חומרים נכנסו לגוך שהכלב שלנו, מה שקשה לדעת באוכל מתועש. אנו יודעים מה הוא מינון מרכיבים שיש לו באוכל, אלו סוגי וויטמנים ומינרלים יש במזון שיספקנו לו.

עושר קלורי– מזון טבעי עשוי בעיקר מבשר נא, לכן הוא מכיל חלבונים בכמות גבוה ומעט פחמימות, לרוב במזונות המתועשים יש כמות גדולה יותר של פחמימות לעומת כמות הבשר.

כמות המרכיבים במזון– אוכל טבעי כולל כמות מצומצמת יותר של מרכיבים כך שהסכנה להתפתחות אלרגיה בקרב כלבינו בעקבות המזון שהם אוכלים מצטמצמת באופן משמעותי.

 

אילו יצרנים מספקים מזון טבעי לכלבים?

ישנם יצרנים ישראליים המספקים מזון לכלבים הנמצאים תחת פיקוח של משרד החקלאות, אז מי הם אותם יצרנים?

אבוריג'נל– מדבור ביצרן ישראלי המבסס את המזון שלו על בשר בעיקר עם שילוב פירות וריקות, את המזון שלו רצוי לשמור בטמפרטורה של 4 מעלות ומטה.

הנריס– מדובר בחרה המייצרת מזון וחטיפים עם מגוון מתכונים המחשבים את הצורך התזונתי של כלבכם, מהו הערך התזונתי לו הוא זקוק כך שתדעו להתאים לו את המזון הטוב ביותר עבורו מבלי לספק לו השלמות עם מזון נוסף.

מיט– חברת מיט מייצרת מזון תבעי המבוסס על מתכונים שהחברה פיתחה הכוללים בעיקר שימוש בבשר נא וחלקי פנים.

 

לסיכום

אוכל טבעי יכול להוות פתרון מצוין כתזונה לכלבים בשונה מהמזון היבש, רצוי להיוועץ עם ווטרינר לפני המעבר למזון טבעי.

קערת אוכל

תוכן עניינים
שתפו עכשיו
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מטבעות
פיננסים
מה עדיף להיות – שכיר או עצמאי? והאם יש פתרון ביניים

עובדים מקבלים הכנסה והטבות יציבות מרבית הטיעונים בעד להיות עובד שכיר מתמקדים במשכורות הקבועות וההטבות הנוספות, כגון ביטוח בריאות וחופשות בתשלום. אלה דברים שעצמאים צריכים לשלם בעצמם, ולחשב את התעריפים

מכשירים
סלולר
האם עדיף אייפון או גלקסי?

שני המכשירים המרכזיים בעולם הטלפונים הניידים הם האייפון והגלקסי. לכל אחד מהמכשירים הללו יש את היתרונות והחסרונות שלו, ואם אתם עומדים לפני בחירה באחד מהם, אנחנו כאן כדי לעזור לכם

פרחים סגורים
פרחים
איך לבחור זר פרחים

זרי פרחים יכולים בקלות להיכנס לרשימת הדברים האהובים ביותר על בני האדם לאורך ההיסטוריה. אם גם אתם אוהבים פרחים, ורוצים לדעת כיצד לבחור זר פרחים בצורה הטובה ביותר, המאמר הזה

מנגל
אירועים ומופעים
קייטרינג בשר על האש ואסאדו גריל

אין ישראלי שלא אוהב את יום העצמאות ולא רק בגלל הסמליות והחגיגות של היום הזה, אלא בגלל שיש לנו מנהג לעשות על האש. אבל לדעת לעשות על האש זה לא