האם עדיף אייפון או גלקסי?

שני המכשירים המרכזיים בעולם הטלפונים הניידים הם האייפון והגלקסי. לכל אחד מהמכשירים הללו יש את היתרונות והחסרונות שלו, ואם אתם עומדים לפני בחירה באחד מהם, אנחנו כאן כדי לעזור לכם להבין מה השיקולים השונים שיכולים לעזור לכם לבחור. עוד לפני שנתחיל חשוב להבין, מדובר על בחירה לא פשוטה, אז אל תצפו לקבל פה תשובה חד משמעית.

 

מכשירים ניידים

בעולם המכשירים הניידים, שני המכשירים המרכזיים הם האייפון והגלקסי. האייפון הוא המכשיר של חברת אפל האמריקאית, ואילו הגלקסי הוא המכשיר של חברת סמסונג. לשני המכשירים יש יתרונות רבים, ולכן רוב האנשים בוחרים את אחד מהם. לקטלוג מכשירי סמסונג גלקסי תוכלו להיכנס כאן, ועד אז, הנה כמה הבדלים שיש בין שני המכשירים.

 

מערכת הפעלה

ההבדל הראשון נוגע למערכת ההפעלה של המכשיר. חברת אפל מייצרת את כל המערכות שלה בכוחות עצמה, מה שאומר שהמכשיר פועל באמצעות מערכת ההפעלה של החברה, שלא קיימת באף מכשיר אחר. מכשיר הגלקסי לעומת זאת פועל על בסיס מערכת ההפעלה אנדרואיד של חברת גוגל, מערכת שקיימת בהרבה מאוד מכשירים אחרים.

 

מחיר

מכשיר האייפון נחשב למכשיר היקר ביותר, והמחיר שלו בעת ההשקעה של דגם חדש נע בין 4000 ל5000 ₪. מכשירי הגלקסי מגיעים במגוון דגמים, כאשר ניתן להשיג חלק מהדגמים במחיר שבין 1000 ל2000 ₪. עם זאת, גם עבור מכשירי הדגל של הסדרה תאלצו לשלם לא מעט כסף.

אייפון

מצלמה

פרמטר המצלמה הוא דבר שחשוב להרבה מאוד קונים, ובהקשר הזה, לאייפון יש יתרון ברור. המצלמה של האייפון נחשבת למצלמה הטובה ביותר מכל המכשירים הניידים, ולא מעט אנשים בוחרים במכשיר רק בשל הסיבה הזו.

 

אפשרויות תיקון

השימוש הרב שאנחנו עושים בטלפון הנייד גורם לכך שמידי פעם הוא גם עלול להתקלקל. התיקון של מכשיר האייפון בדרך כלל יהיה יקר יותר, כיום שצריך לעשות שימוש בחלקים מקוריים על מנת לא לפגעו במכשיר. לעומת זאת מכשיר הגלקסי נחשב ידידותי יותר, ואם תרצו תוכלו לתקן אותו במחיר נמוך יותר.

 

סנכרון עם מכשירים אחרים

לאור העובדה שמכשיר האייפון פועל על בסיס מערכת הפעלה שונה, הוא מסונכרן נהדר עם מכשירים שפועלים על אותה מערכת הפעלה, כלומר מכשירים של חברת אפל. עם הדבר הזה חשוב לכם, ושאר מוצרי המחשוב שלכם הם של חברות אחרות, כנראה שהבחירה בגלקסי תהיה נכונה יותר, כדי שהמכשירים שלכם ידברו אחד עם השני.

 

לסיכום

האייפון הוא מכשיר הדגל של חברת אפל, ואילו הגלקסי היא סדרת הדגל של חברת סמסונג. המכשירים נבדלים זה מזה במחיר, בגודל וכמובן במערכת ההפעלה שלהם. אם כל המכשירים שאיתם אתם עובדים הם מכשירים של חברת אפל, כנראה שמכשיר האייפון הוא זה שיתאים לכם. מנגד, אם אתם לא מאוהבי המערכת הזו, כנראה שמכשיר הגלקסי עם מערכת האנדרואיד יספיק.

מכשיר סלולרי

תוכן עניינים
שתפו עכשיו
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מאזניים
עריכת דין
להתגרש במצב רוח טוב – יש דבר כזה?

לפעמים האהבה נגמרת. לא מעט זוגות נשואים ממצים בסופו של דבר את החיים המשותפים ופונים לדרך נפרדת. תהליך הפרידה אינו עניין פשוט, בטח ובטח כשמעורבים בסיפור ילדים ואינטרסים שונים של

מטבח חיצוני מושלם
מטבחים
4 טיפים לעיצוב מטבח החוץ המושלם עבורכם

חולמים על בילוי מושלם בחצר, מוקפים באוויר הפתוח, משפחה וחברים, סביב ארוחה טעימה שהכנתם בעצמכם? מטבח חוץ הוא הפתרון המושלם עבורכם! קבלו ארבעה טיפים לעיצוב מטבח חוץ שיהווה את התפאורה

פרחים סגורים
פרחים
איך לבחור זר פרחים

זרי פרחים יכולים בקלות להיכנס לרשימת הדברים האהובים ביותר על בני האדם לאורך ההיסטוריה. אם גם אתם אוהבים פרחים, ורוצים לדעת כיצד לבחור זר פרחים בצורה הטובה ביותר, המאמר הזה