החזרי מס עבור הפקדות לביטוח חיים וקופת גמל

ישנן פעולות מסוימות שאותן המדינה מעודדת אותנו לבצע, כמו למשל הפקדות לביטוחי חיים והפקדות בקופות גמל. אבל ידעתם שאם רכשתם ביטוח חיים או הפקדתם בקופת גמל, אתם זכאים להטבות במס הכנסה? הבנתם נכון, מגיע לכם כסף.

אם לאחרונה לקחתם מהבנק משכנתא, סביר להניח שגם רכשתם ביטוח חיים, מאחר ולקיחת משכנתא מחייבת גם רכישת ביטוחי חיים. ואם רכשתם את הביטוח הזה, או שמא הפקדתם כסף בקופת הגמל שלכם, אתם זכאים להחזרי מס הכנסה, ולידיעתכם, אפשרי גם לקבל החזר מס הכנסה באינטרנט. אז למי מגיע כסף חזרה, באילו תנאים ומדוע? כל המידע כאן לפניכם על הטבות מס הכנסה עבור הפקדות ביטוחי חיים וקופות גמל:

 

מודעים לכך שמגיע לכם כסף בחזרה ממס הכנסה?

אנשים רבים בכלל לא יודעים שהם זכאים לכסף בחזרה, לפעמים גם לא מעט כסף. מאחר ואנשים לא מודעים לכך, מס הכנסה במהלך שנת המס גובה מאיתנו לפעמים סכומים גבוהים שלא לצורך, זאת בצורה של תשלומי מס הכנסה.

בין אם אתם שכירים או עצמאים, סביר להניח שמגיע לכם כסף בחזרה. מס הכנסה לוקחים בחשבון את העובדה הזו, שאנשים רבים לא מודעים לנקודות הזיכוי המגיעות להם. לכן, הגוף עשוי לגבות ממכם תשלומי מיסים גבוהים שלא לצורך.

 

החזר מס הכנסה באינטרנט בכמה קליקים

כשתפנו למס הכנסה בכדי לקבל החזר מס כמו שקבוע בחוק, כמובן שיהיה כדאי לעשות זאת בליווי מקצועי, עדיף עם חברות וותיקות בשוק ובתחום של הטבות והחזרים ממס הכנסה. אחת החברות המומלצות כיום בשוק היא חברת הנקראת מאני בק – ייעוץ מס והחזרים ממס הכנסה.

ועכשיו לענייננו, מהם התנאים עבור זכאות החזרי מס במקרים בהם מפקידים כסף בקופת גמל, או שמא רוכשים ביטוח חיים? בחוק נקבע כי ניתן לקבל ניכוי מס והחזרים במקרים בהם רוכשים ביטוח חיים או מפקידים בקופת גמל, ואת ההפקדות הללו ניתן לבצע בשתי דרכים.

 

דרכים להפקיד בקופות גמל ולקבל כסף בחזרה ממס הכנסה

  • הדרך האחת היא דרך המעסיק שלכם בעבודה, מה שיצריך ממנו דיווח לרשות המס על ההפקדה.
  • אם אתם מחליטים להפקיד בעצמכם בקופת הגמל, ואתם שכירים, יהיה עליכם להגיש את הטפסים הרלוונטיים עבור החזר המס.

במקרה השני, תוכלו להסתייע בחברות כמו מאני בק – הטבות והחזרי מס עבור ביטוח חיים והפקדות בקופות גמל. החברה מעמידה לרשותכם צוות מקצועי ביותר ובעל ניסיון רב שנים, הכולל רואי חשבון וותיקים ומומחים בתחומם, יועצי מס ועוד. אם לקחתם לאחרונה משכנתא, כדאי עוד היום ליצור קשר עם יועצי מס ולבדוק את זכאותכם לכסף. במקרה הכי "גרוע"? לא תהיו זכאים. אתם מוזמנים כעת לבדוק כמה כסף מגיע לכם חזרה ממס הכנסה, בהצלחה!

לביצוע בדיקת החזרי מס: https://taxes-refund.co.il.

תוכן עניינים
שתפו עכשיו
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מאסטר קריפטו
דיגיטל
עתיד הקריפטו: מגמות ותחזיות לעשור הבא

השנים האחרונות התאפיינו בעלייה מטאורית בפופולריות של מטבעות קריפטו. הקריפטו הפך לנכס השקעה מרכזי עבור משקיעים רבים, ואף אומץ על ידי מדינות שונות כאמצעי תשלום חוקי. עם זאת, עתידו של

חלל מעוצב
עיצוב
שלושה דרכים ליצור מרחב בחדר האורחים

ייתכן ודירתכם קטנה או גדולה אמנם אתם רוצים ליצור תחשוה של מרחב בחדר האורחים של הבית שלכם. גיבשנו עבורכם רשימה קצרה של דרכים שעשויים לסייע לכם ליצור מרחב בחדר אורחים.