הלהיט שיקרר לכם את הקיץ: בקבוק שומר קור

הקיץ כבר כאן! בטח קשה שלא לשים לב להבדלי הטמפרטורות ההולכים וגדלים מידי שנה ושנה. אז למי שסובל מהחום.. יש לנו פיתרון מצוין בשבילכם! קבלו את הבקבוק הקריר שידאג להעביר לכם את הקיץ! רוצים לשמוע עוד? המשיכו לקרוא!

 

אז מה זה בעצם בקבוק שומר קור?

בקבוק שומר חום הוא למעשה בקבוק תרמי העשוי מחומרים מבודדים שמטרתו הינה לשמור על הטמפרטורה המקורית של המים במצב שבו הם היו כשמילאתם את הבקבוק. אם החלטתם למלא מים קרים, הבקבוק הטרמי ישמור על הקור של המים לאורך זמן על מנת שתוכלו להנות ממים צוננים גם לאחר מספר שעות שאתם נושאים את הבקבוק.

 

מה מיוחד בבקבוק שומר קור?

בקבוקים שומרי קור נעשו יותר ויותר משוכללים משום שהם מסוגלים לשמור על קור של המשקה הצונן לאורך זמן רב! כיום, בקבוקים שומרי קור מחזיקים כ-24 שעות בשמירה על המים הקרים. יתרון נוסף של בקבוקים מסוג זה הוא שהם יכולים לשמור לא רק מים קרים אלא גם מים חמים. כך תוכלו לשאת עמכם את כל סוגי המשקה שתרצו גם בקיץ וגם בחורף.

בנוסף, כיום ניתן למצוא מספר לא מבוטל של בקבוקים שומרי קור דקורטיביים. קיימים עיצובים מקוריים ומיוחדים מאוד עבור כל מיני סוגים של בקבוקים טרמיים כך שתוכלו להנות מבקבוק מעוצב ששומר קור באופן הטוב ביותר. יתרון נוסף לבקבוקים שומרי קור הם כמובן היתרון הסביבתי.

במקום להגביר את השימוש בבקבוקים חד פעמיים אשר מגבירים את הזיהום וגורמים לנזק בלתי הפיך לסביבה. בקבוק שומר קור הוא בקבוק שעושים בו שימוש רב פעמי כך שכל שיש לעשות הוא למלא אותו מחדש מבלי להזדקק לרכישה מחודשת של בקבוקי מים שעלולים להזיק לסביבתנו.

עוד יתרון לבקבוקים שומרי הקור הוא העובדה שהם אמידים ואטומים במיוחד מפני נזילות. כך ניתן להבטיח שהמים שלכם יוכלו להישאר בתיק ללא בעיה וללא חשש מפני נזילות או רטיבות שירטיבו את שאר החפצים שלכם.

 

למי עוד כדאי לשמוע על בקבוקים שומרי קור?

אם אתם בעלי עסק ומחפשים מתנה שווה לעובדים, כדאי שתשימו לב לרעיון מקורי במיוחד. מתנות ממותגות מזמן הפכו ללהיט של ממש בכל הקשור לרעיון עבור מתנות לעובדים. בדרך זו, תוכלו להבטיח שהעובדים שלכם יקבלו את המתנה המושלמת לחג, לאירוע, או לכל סיבה אחרת. באופן זה תוכלו להגביר את תחושת ההזדהות של העובד עם החברה ואף להעלות את תחושת הסיפוק שלו ממקום העבודה.

 

לסיכום,

אם אתם מחפשים מתנה מושלמת לאנשי במשרד, אל תפספסו את המתנה המושלמת. בקבוקים שומרי קור הם הפיתרון האידיאלי לתקופת הקיץ ומשמשים כאפשרות מצוינת עבור מי שרוצים להנות ממים צוננים במהלך ימי הקיץ החמים. בנוסף, כך תוכלו לשמור על הסביבה ולאפשר שימוש רב פעמי אשר יחסוך פסולת מפלסטיק.

מתנות ממותגות

תוכן עניינים
שתפו עכשיו
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
אילו האפשרויות השונות לפיסול אף וקו הלסת
כללי
אילו האפשרויות השונות לפיסול אף וקו הלסת

מי שעוקבים אחר השינויים התכופים שקורים בתחום הביטוי יודעים שיש היום דרכים חלופיות שמאפשרות לעצב את מבנה האף וקו הלסת מבלי לשכב על שולחן הניתוחים. מדריך זה נכתב עבור אלה

מחשב נייד
קידום אורגני
כל הסיבות לבנות אתר דווקא בוורדפרס

בשנים האחרונות יש מודעות הולכת וגוברת לחוכמת ההמונים. יותר ויותר אנשים מבינים כי החכמה הזאת היא בעלת ערך ויש לה השפעה על החיים שלנו. זה נכון בעולם העסקים וזה נכון

בניין מגורים
כללי
איך לנהל ועד בית בצורה נכונה?

.אם אתם מנהלים את ועד הבית ולא יודעים מה לעשות, להלן מספר טיפים אשר יאפשרו לכם לנהל את ועד הבית על הצד הטוב ביותר. כל הפרטים – במאמר הבא ניהול