חדלות פירעון – איך בוחרים את העו"ד שיעשה את זה על הצד הטוב ביותר?

אנשים רבים מוצאים עצמם נקלעים לחובות.

הם נאלצים להתמודד עם לחצים נפשיים רבים ששוררים בהם, וכן עם לחצם של הנושים שרוצים לקבל את כספם בחזרה.

במצבים כאלו נוטים להיוועץ בגורם משפטי מומחה, בדרך כלל עורך דין לפשיטת רגל.

אף על פי שזה נראה כמו מצב אבוד, נעודד אתכם ונאמר שיש פתרון לכך. בחלק מהמקרים הוא עשוי להיות משפטי ולעתים לא בהכרח, אך בין כה וכה ייעוץ משפטי של גורם מקצועי בעל ידע בתחום חדלות הפירעון ושיקום כלכלי , יוכל לסייע בקבלת החלטות בנושא. אז איך בוחרים את עורך הדין שיעשה את זה על הצד הטוב ביותר? בדיוק כך.

 

קבלת המלצות מאנשים שמכירים

הרבה אנשים נוטים לבחור בעורך דין חדלות פירעון בהתבסס על העמוד העסקי שלו. רבים "מסנוורים" את קהל הלקוחות הפוטנציאלי שלהם בווידאו מרשים ובעבודת גרפיקה טובה, אולם זה לא בהכרח יכול להעיד על טיב הבחירה ועל המקצועיות של אותם עורכי דין. על כן, איתור עו"ד לחדלות פירעון חייב להתבסס על חוות דעת מאנשים שקיבלו כבר ייעוץ משפטי מאותם עורכי דין, ושהתהליך שלהם הוכרע בצורה שמניחה את הדעת.

 

להיזהר מהבטחות ריקות מתוכן

ידוע לכול כי עול החובות מכביד מאוד על מצבו הנפשי של החייב, מה שעלול לגרום לו לקבל החלטות תחת לחץ, כאלו שלא תמיד מתכנסות עם המציאות. למרבה הצער, ישנם עורכי דין שמנצלים את המצב ומתחייבים לזמן מסוים בו יצליחו למחוק באופן שיטתי את חובותיו של החייב, תוך ביטול הגבלות ועיקולים בזמן קצר.

למרות הקושי המנטלי, חשוב לנקוט בהחלטות שקולות ולא ליפול למילים שרלטניות שעשויות רק להרע למצב, ולא לתרום לו. עדיף להסתמך על עורך דין שמספר יותר על התהליך, ומנגיש לחייב את התמונה הרחבה, מבלי להבטיח דברים בלתי אפשריים.

 

איזה מידע חשוב לקבל אודות עורך דין?

מכרה הזהב של עורך דין טוב הוא הרזומה שלו. הליך חדלות פירעון ושיקום כלכלי עשוי להיות ארוך במיוחד, ולכלול בתוכו הצפות רגשיות תדירות. עורך הדין הוא הדמות שאמונה על ניווט החייב לדרך הנכונה להתמודד עם המצב, ולשם כך הוא חייב להיות בעל ידע מקצועי וניסיון רב. פנייה לעורך דין לא מנוסה עלולה לגרור איתה השלכות לא נעימות, וכדי להימנע מזה חשוב לברר באיזה מוסד לימודים הוא למד, אודות ההשתלמויות שעבר בנושא והאם הוא מביא איתו איזשהו ערך מוסף בעת הליווי המקצועי שלו אתכם. אם אתם רוצים לערוך בדיקה קפדנית במיוחד, זה לחלוטין יהיה במקום לבקש ממנו לראות תיקים סגורים שניהל בנושא. אפשר גם לבקש לשוחח עם אותם הלקוחות שעמדו בקצה התהליך, וכך לקבל חוות דעת מהימנה אודות פועלו.

 

מאזניים

תוכן עניינים
שתפו עכשיו
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
איור של ספר גדול בצבע חום שרק מחכה שיכתבו אותו
קידום אורגני
כתיבת תוכן – המדריך המלא

כשקיבלתי לכתוב את המאמר הזה, הרגשתי אבודה. נשמע מוזר נכון? הרי אני כותבת תוכן כל הזמן. וזה נשמע הכי טריוויאלי שאני אדע לכתוב מדריך בנושא. ואז ישבתי ובהיתי בדף הלבן

צינור
בעלי מקצוע
איך מתבצעת בדיקת רטיבות?

אחד הסימנים שמצביעים לנו על נזילת מים בבית, הוא הופעתם של סימני רטיבות בתקרה או בקירות הבית. הופעת סימני הרטיבות אופיינית לרוב לימי החורף הגשומים, אך היא יכולה להעיד גם