טיפולי שיניים בטורקיה – יתרונות וחסרונות

רבים מכם מכירים את זה, קורה איזשהו שלב בחיים בו השיניים מתחילות לכאוב, או שהן נשברות, או שהן ניזוקו מכל מני סיבות, ואפילו אם זו פעולה שאתם סוף סוף רוצים לקדם בחייכם כמו למשל ליישר את השיניים. טיפולי שיניים בטורקיה הם ללא ספק נתון להסתכל עליו, מאחר ובארץ המחירים יחסית יקרים.

 

המחירים בטורקיה שווים את ההתלבטות

המחירים בטורקיה מצוינים בהשוואה למחירים של הארץ, מאחר ובטורקיה עלות הטיפולים זולה לפעמים אפילו בעשרות אלפי שקלים מבארץ. קחו למשל לדוגמה את ציפויי השיניים, שהם טיפולים שעושים המון אנשים ורלוונטים. בישראל, עלות ציפוי של שו אחת בלבד תעלה לכם בין 2,500 לציפוי זול ופשוט, ויכול להגיע אפילו עד 6,000 שקלים לציפוי יקר ואיכותי. וכל העלות הזו היא רק לשן אחת.

בטורקיה לעומת זאת, ציפוי של שן אחת יכולה לעלות לכם 1,450 שקלים לציפוי, שזהו הבדל ענק שרואים בפער שבין ישראל לטורקיה מבחינת המחיר. לכן זהו יתרון אדיר לטורקיה על פני הארץ.

 

זמן ההמתנה לפעמים מעט מייגע

שזהו חסרון דווקא בביצוע טיפולי שיניים בטורקיה. כאן בארץ הכל נגיש וקורה נורא מהר, בדרך כלל רוב האנשים מבוטחים על ידי קופות החולים שמציעות גם טיפולי שיניים, לכן זו לא בעיה של ממש פשוט לבקש את הטיפול הרצוי, להתייעץ עם רופא השיניים ותוך זמן קצר להתחיל. בטורקיה, צריך לתאם זמן טיסה מראש, צריך לקבוע תור ייחודי למטופל וכמובן לדאוג לו לשאר צרכיו כמו למשל טיסה הלוך חזור, שינה בבית מלון ועוד.

 

המקצועיות שווה את הטיפול

טורקיה ידועה בתור אחת המדינות שמובילות בתחום האסתטיקה. בין אם זה טיפולי שיניים, או השתלות שיער וכדומה. בטורקיה ישנם צוותים מיומנים שכל תפקידם הוא לעזור לכם להשיג את החיוך המושלם, עם האמצעים הטכנולוגיים הכי טובים שיש, ועם עלות נמוכה במיוחד. בטורקיה בעיקר מועסקים אנשי מקצוע שיודעים את העבודה, והם בעלי ותק של שנים. זו ללא ספק עוד סיבה טובה לטוס לטורקיה ולהנות מטיפול מושלם.

 

חוסר תקשורת זה קשה ביותר

ישנם אנשים שלא יודעים לדבר בשפה זרה בשום צורה, לכן אם אתם כאלו אולי עדיף לשקול מחדש את האופציה. ישנה קליניקה שנקראת ביונד סמייל והיא פועלת בטורקיה, היא ישראלית והיא תומכת בישראלים ומדרבנת אותם להגיע לטורקיה בשביל להנות מטיפול איכותי, וממחיר זול במיוחד. זה למשל פתרון טוב למי שמתקשה בשפה זרה, שכן ישנן סוכנויות ישראליות שמלוות אתכם בתהליך עצמו.

 

לסיכום – על טיפולי שיניים אסור לוותר

לא משנה אם תרצו לשלם מחיר זול יותר בטורקיה, או שאתם נורא ממהרים עם זה ורוצים לעשות זאת בארץ, חשוב לא להזניח את התופעה ולפעול מהר כדי למגרה. לדעתי הטיפולים בטורקיה הרבה יותר משתלמים, מאחר וגם הטיסה כלולה במחיר הזול, ואפילו הלינה עצמה במלון.

לפני ואחרי הלבנה

 

תוכן עניינים
שתפו עכשיו
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
הכירו את פתרונות האריזה של פליינג קרגו
משלוחים והובלות
הכירו את פתרונות האריזה של פליינג קרגו

תעשיינים, מנהלי מפעלים וקמעונאים כבר יודעים, פתרונות האריזה של פליינג קרגו הם המקצועיים, היעילים והמשתלמים ביותר. צוות המומחים של מחלקת האריזה יתכננו עבור המוצר שלכם את האריזה האופטימלית ביותר מקרטון,

שטרות
עסקים
מה המחיר לייעוץ עסקי

ייעוץ עסקי הוא ייעוץ שופך עם השנים לפופולרי יותר ויותר בכל עסק וחברה, וכיון כמעט כל החברות והעסקים מתנהלים עם יועץ עסקי עבור שיפור וייעול העסק ומטרותיו. יעוץ עסקי מקצועי

פטיש
פלילי וחוק
5 טיפים לבחירת עו"ד מקרקעין

עורכי דין בתחום המקרקעין מספקים ייעוץ וייצוג משפטים בכל הקשור בחוקי תכנון ובנייה, פינוי בינוי, רכישה ומכירה של נדל"ן מיסוי מקרקעין וכן בשאר הנושאים הקשורים בנדל"ן. בעת פנייה ושכירת עו"ד

גריל מקצועי
טיפים שימושיים
גריל גז לשימוש יומיומי נוח ופשוט

שמתם לב שאחד מהבילויים המועדפים עליכם ועל המשפחה שלכם זה לעשות ברביקיו ביחד? ישראל זו מדינה שמאוד נעים בה כמעט בכל ימות השנה ולכן טבעי שרובנו רוצים לבלות בגינות הפרטיות