3 תרופות סבתא לטיפול בבעיות בשתן

אתם מוצאים את עצמכם סובלים מבעיות שונות של דלקות בדרכי השתן? זה מצב שחוזר על עצמו יותר מידי פעמים בזמן האחרון? אם כך, ברור מדוע אתם רוצים כבר למצוא את התרופה לעניין. לכן, רגע לפני שאתם שוב לוקחים אנטיביוטיקה בהמלצת הרופא, למה שלא תחשבו גם על טיפול טבעי יותר?

  • חמוציות – בבואנו לדבר על תרופות סבתא שתמיד חוזרות על עצמן בכל מה שקשור לדלקות בדרכי השתן, אנחנו רואים שהחמוציות נמצאות במקום הראשון. למעשה לא מדובר רק על תרופות סבתא, שכן מחקרים רבים שנערכו בתחום מוכיחים, מעל לכל ספק, שחמוציות יכולות לסייע בצורה נפלאה במקרים של דלקות בדרכי השתן, אז למה לא לנסות זאת?
  • לואיזה, לא רק שם איטלקי – לואיזה מכילה לא מעט חומרים אנטי דלקתיים ולכן, אם תצרכו אותה היא תסיע לכם בצורה נפלאה בהתמודדות עם דלקות בדרכי השתן. אתם תוהים כיצד ניתן יהיה לצרוך את הלואיזה הנפלאה? פשוט מאוד: אפילו עם תה או רק עם מים רותחים.
  • בצל – בין אם אתם אוהבים בצל ובין אם אתם שייכים לאותם האנשים שפחות מתחברים אליו, אתם לא יכולים לחשוב על דלקת בשתן טיפול טבעי ולא לחשוב על צריכת בצל. הבצל ידוע למעשה בתור האנטיביוטיקה של הטבע, כך שאתם תרגישו הקלה משמעותית ביותר אם תתחילו להשתמש בו כשיש לכם דלקת.

רופא מומחה

בחירת מטפל טבעי מתאים

עוד טיפ שנשמח לתת לכם בנושא של טיפול בדלקות חוזרות בדרכי השתן, זה לא רק לנסות תרופות סבתא שונות, אלא גם לבחור מטפל מתאים. מטפלים טבעיים יכולים בימינו ללוות אתכם לכל אורך התהליך, מה שאומר שבעזרתם תוכלו להרגיש הקלה. מצד שני, אם חשבתם לרגע לכתוב בגוגל "מטפל טבעי" וכך לבחור את האדם שאליו אתם פונים, כדאי יהיה לעצור לרגע. למרות שתחום הטיפול הטבעי הולך ותופס תאוצה בשנים האחרונות, אנחנו רואים שיש גם לא מעט אנשים שמציגים עצמם כמומחים אך בפועל הם לא כאלה. לכן, אם יש לכם אפשרות לבדוק במי אתם בוחרים ובצורה כזאת להגדיל את הסיכוי שאותו מטפל יתאים לכם, מדוע שלא תעשו זאת? ממש כפי שלא כל דיאטה מהירה וקלה שמנסים לשווק לכם באמת עובדת, כך גם לא כל מטפל טבעי יתאים לכם.

תוך כמה זמן ההקלה תורגש?

לבסוף, חשוב לזכור שאם אתם מצפים להרגיש הקלה אחרי הלגימה הראשונה של התה שלכם עם לואיזה, כדאי לדעת שזה לא בדיוק כך. הסגולות של הטיפול הטבעי ידועות ומוכרות, אך מצד שני, חשוב להבין שכאן התוצאות לא מהירות כמו בשימוש שתוכלו לעשות באנטיביוטיקה. מצד שני, הטיפול הטבעי בריא לגוף ולא מאלץ אותו להתמודד עם חומרים אגרסיביים כל כך ולכן שווה לנסות את זה ולהתחיל את התהליך כבר ברגעים אלו ממש.

תוכן עניינים
שתפו עכשיו
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מזוודה עם כסף
כללי
הר הביטוח

תארו לעצמכם קניון ענק ובו חנות אחת בלבד. באותה החנות מתרכזים כל מותגי הביגוד, ולכל מותג יש איזור משלו. במקום להיכנס ולצאת מהחנויות, נמצא את עצמנו מסתובבים בחנות אחת, ועוברים

עידן דיגיטלי
כללי
הבנת הכוח של פרסום ממוקד בעידן הדיגיטלי

עולם הפרסום והשיווק התפתח בצורה מטאורית במהלך העשורים האחרונים. אם בעבר קמפיינים היו בעיקר נחלתם של מותגים גדולים עם תקציבים שמנים, היום בעידן הדיגיטלי, פרסום נכון וממוקד יכול להפוך כל

ג'יפ
רכב
מתי רצוי לקנות רכב חדש

תזמון רכישת רכב חדש הינו חשוב ביותר. לתזמון נכון יכולה להיות משמעות כלכלית, וניתן לחסוך אלפי שקלים בעת הרכישה. שוק הרכב תלוי במצב השוק הישראלי אך גם במצב תעשיית הרכב