טיפים לקראת הטיול יפן למטייל

מתכננים כעת את הטיול שלכם ליפן? המומחים של חברת יפן טוריי, האתר הגדול ביותר בישראל לתיירים ביפן מציג לכם את הטיפים החשובים ביותר לקראת הביקור שלכם במדינת השמש העולה.

טיפים לקראת הטיול ליפן:

  • תחבורה – הרכבות ביפן הן הרכבות המתקדמות ביותר בעולם, ומאפשרות להגיע בזמן שיא מעיר אחת לאחרת. למעשה, התשתית של הרכבות מצוינת ולכן מומלץ מאוד להזמין ברכבת מנוי Japan Rali pass אשר מאפשר לנסוע ללא הגבלה בכל הרכבות, כולל ברכבות המהירות אשר מגיעות למהירויות של 200 קמ"ש ועוד יותר. בנוסף, חשוב לזכור כי ישנם סוגים שונים של מנויים, בהתאם לצרכים ולתקציב שלכם – מומלץ להישאר במחלקה הרגילה, וזאת לאור העובדה כי מדובר ברכבת מודרנית ונוחה מאוד. אם ברצונכם להתפנק, תוכלו לרכוש מושבים במחלקה הראשונה, אולם מדובר בעלות גבוהה יותר. רכישה של הכרטיס שלכם צריכה להתבצע עוד מהארץ, באמצעות האתר  https://www.japan-experience.com/japan-rail-pass.
  • לינה – לאור העובדה כי יפן עדיין נותרה מדינה מסורתית אשר משמרת את המסורת, אפשרויות הלינה במדינה מתחלקות לשני סוגים עיקרים, סגנון מודרני וסגנון מסורתי. מומלץ להתארח במלון מסורתי, וזאת משום שבצורה הזו תוכלו להכיר יותר את התרבות היפנית הקסומה. בנוסף, יש לקחת בחשבון כי ברוב המלונות (גם המודרניים) יש מקלחות משותפות, גם זה חלק מהתרבות היפנית. בנוסף, יש לקחת בחשבון כי בתרבות היפנית נהוג לישון על הרצפה על מזרנים דקים, כמו גם בחללים צרים יחסית ממה שמוכר בישראל. יחד עם זאת, מדובר בחוויה מדהימה אשר מומלצת מאוד בעבור יפן למטייל.

  • שפה – רוב היפנים אינם יודעים לדבר אנגלית, ולכן יכולה להתרחש סיטואציה בה תמצאו את עצמכם חסרי אונים. על כן, מומלץ מאוד לקחת עמכם עט ודף ולרשום את הבקשות שלכם, וזאת משום שבצורה הזו היפנים יוכלו להבין אתכם בצורה טובה יותר, כמו גם לרכוש מילון אשר יאפשר לתקשר בצורה טובה יותר עם המקומיים, אשר ישמחו מאוד לעזור לכם.
  • נימוס – התרבות היפנית היא תרבות מנומסת מאוד אשר לה כללי התנהגות נוקשים. על כן, בעת כניסתם לכל מבנה יש להסיר את הנעליים, להתנהג בכבוד לזולת כמו גם לא להשאיר טיפים בשום פנים ואופן, כמו גם בעת עלייה על המדרכות הנעות להיצמד לצד שמאל בכדי לתת הזדמנות לאנשים ממהרים לעלות במהירות במדרגות.
  • זמן הגעה – העונה המומלצת ביותר לביקור במדינה היא כמובן עונת הסתיו, בין החודשים ספטמבר לנובמבר וזאת לאור העובדה כי מדובר בתקופה בה הסתיו נכנס והשלכת מרהיבה. בנוסף, פריחת הדובדבן המפורסמת מתרחשת בעונת האביב בין החודשים מרץ למאי. יחד עם זאת, חשוב לקחת בחשבון שמדובר בתקופה עמוסה מאוד בתיירים, ולכן מומלץ להזמין מראש מקומות לינה כמו גם אתרים בכדי להבטיח את מקומכם באתרים.
תוכן עניינים
שתפו עכשיו
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
איש מקצוע
טיפים שימושיים
מעבר דירה בטוח ומשתלם – מה לעשות וכמה עולה?

הובלת דירות עם מובילים מעולים הגיע הזמן לעבור דירה ולהתחיל דרך חדשה, רק שבכדי ליהנות מספתח לא פחות מעולה של פרק חדש בחיינו, כדאי להצטייד בחברת הובלות שמעניקה שירות ללא

בית רב קומות
עיצוב
האם צריך היתר מיוחד לבניית מרפסת

מאז שאתם זוכרים את עצמכם חסר לכם משהו בבית? לא יכולים יותר לסבול את החיים בדירה שאין בה מרפסת? אם כך, כדאי לדעת שהיום אפשר להוסיף מרפסות תלויות כמעט לכל

גישור משפחתי
כללי
מה זה גישור משפחה ומתי צריך אותו?

כאשר מדברים על גישור משפחה, צריך קודם כל להבין שמדובר על סוגים שונים של טיפול בענייני המשפחה שלכם. כאשר מתעורר סכסוך בין שני בני משפחה מכל קרבה שתהיה, המצב לא

אטרקציות מעניינות
תיירות
אטרקציות מעניינות בעולם

חופשה בחו"ל היא ללא ספק תרופה לכל מיני בעיות ומכאובים שמעסיקים אותנו ובעיקר הזדמנות לברוח משגרת היום-יום ולצבור כוחות להמשך. אבל שום חופשה לא תהיה שלמה בלי כמה חוויות מיוחדות