ייעוץ משפטי בגין נזקי גוף – יכול להיות שמגיע לכם כסף

סוגים שונים של נזקי גוף מאפשרים לנו להגיש תביעה ואף לקבל פיצוי כספי הולם וגבוה. אבל איך בודקים מתי תביעה כזאת בכלל רלוונטי ועם מי אפשר להתייעץ? הנה כל התשובות

 

הייעוץ שעושה את ההבדל

נסיבות שונות ומצערות בחיים האישיים עלולות לגרום לנו נזקי גוף. ראשית, המון נזקי גוף כאלה נגרמים לדוגמא אחרי תאונת דרכים או תאונת עבודה. שנית, נזקי גוף הם גם למרבה הצער חלק בלתי נפרד מהליכים רפואיים שהתבצעו ברשלנות או שהם עלולים להיגרם בגלל תאונות אישיות.

התייעצות עם עורך דין נזקי גוף מאפשרת לנו לפיכך לבחון כל מקרה לגופו ולבדוק מתי קיימת אפשרות להגיש תביעה כדי לקבל פיצוי כספי הולם. ייעוץ משפטי בגין נזקי גוף יכול לעשות את ההבדל גם מבחינת קבלת הפיצוי וגם מבחינת גובה התגמול, כי הוא ניתן על ידי עורך דין שמכיר את התחום ובקיא בו.

 

מה צריך לבדוק לפני שמגישים תביעה בגין נזקי גוף?

הייעוץ המשפטי בגין נזקי גוף חשוב כי הוא עוזר להשוות בין האירועים והנסיבות. מטבע הדברים, יש הבדל בין הגורם שאותו תובעים בגין נזקי גוף שנגרמו לנו לאחר תאונה ברשות הרבים או רשלנות של העירייה – לבין הגורם שאותו תובעים בגלל נזקי גוף אחרי תאונת דרכים או רשלנות רפואית. אז כדי לדעת איך לפעול ומתי, מתייעצים עם עורך דין.

עוד דבר שאפשר לבדוק במהלך ייעוץ משפטי בגין נזקי גוף הוא מה גובה סכום התביעה שאותו רצוי לדרוש. סכום גבוה מדי עלול לגרום לבית המשפט לחשוב שאנחנו לא פועלים בכנות, בעוד סכום נמוך מדי עלול לגרום לנו לאבד את הזכויות שמגיעות לנו על פי החוק. אבל אם פונים אל עורך דין ומתייעצים איתו, משתמשים בכל הניסיון שעומד לרשותו על מנת לקבוע סכום פיצוי הגיוני ומשכנע.

 

מה עושים אם מקבלים סירוב לפיצוי בגין נזקי גוף?

לא תמיד הגורם שאותו תובעים מסכים להעניק לנו כסף בגין נזקי גוף. במקרים כאלה, יכול להיות שתהיה לנו אפשרות להגיש ערעור. העניין הוא שגם את הערעור מאוד חשוב להגיש באמצעות עורך דין שמכיר את התחום ויש לו בו ניסיון קודם. ללא ניסיון כזה, סביר להניח שלא נצליח לשכנע את הוועדה שאליה מגישים את הערעור לגבי הזכאות שלנו.

בסופו של דבר, ייעוץ משפטי הוא חלק חשוב בתהליך שבו מנסים להתאושש מסוגים שונים של נזקי גוף גם ברמה הרפואית וגם ברמה הכלכלית. באמצעות עורך דין שמרכז את כל הטיפול בנושא תחת קורת גג אחת, יש לנו כיום את כל הכלים לממש את הזכויות שמגיעות לנו בחוק. לאחר מכן, אפשר גם להשתמש בשירותי עורך הדין כדי להגיש ערעור ועל מנת לבסס אחרת את הטענה המרכזית.

פציעות גוף

תוכן עניינים
שתפו עכשיו
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
רשלנות רפואית בניתוח קיסרי
עריכת דין
רשלנות רפואית בניתוח קיסרי

רשלנות רפואית היא תופעה מצערת שעלולה לקרות בכל ניתוח, טיפול, חוות דעת ובדיקה רפואית שהיא. גם בניתוח קיסרי, עלול להיווצר מצב של רשלנות רפואית מצד הצוות המטפל, רשלנות שכמובן תגרום

שעון ומטבעות
פיננסים
5 זכויות שמגיעות לחולי סרטן ולא ידעתם

מחלת הסרטן מסיבה קושי רב. לחולה עצמו כמובן, וכן לסביבתו הקרובה. זאת, מאחר שהטיפול בסרטן אורך זמן רב, דורש משאבים לא מעטים ושואב המון אנרגיות מהמטופל וסביבתו. בשל כך, גם

ביטוח דירה
ביטוחים
חשיבות הביטוח לבעלי בתים

הבית הוא המקום בו נמצא הלב, וזה המקום אליו אנו נסוגים לאחר יום ארוך, בחיפוש אחר נוחות וביטחון. עם זאת, הבלתי צפוי יכול לקרות בכל רגע, ומאיים על המקדש שאנו