5 יתרונות לשימוש באוכל טבעי לכלבים

עולם המזון לכלבים הוא עולם רחב מאוד, שמכיל סוגים שונים של מזונות המותאמים לפי גיל, גזע, מצב בריאותי וכד'. בתוך עולם רחב זה, תוכלו גם למצוא סוגים שונים של מזון טבעי לחברכם על ארבע. למי שעוד לא מכיר, קבלו חמישה יתרונות של מזון טבעי לכלב!

 

עולם ההאכלה של בעלי החיים

אוכל לחיות הוא כבר מזמן הוא עולם מצומצם שבו יש חטיפים מעטים לכלב או לחתול וכמה גרגרים לדג. בשנים האחרונות עולה ועולה המודעות לכך שכמו שבני האדם שונים זה מזה, כך גם חברינו בעלי החיים, ושיש צורך להתאים את סוג המזון והרכבו לחיית המחמד האישית שלנו. כך עלתה גם המודעות הרבה לאוכל טבעי לכלבים!

 

מהו אוכל טבעי לכלבים?

אוכל טבעי לכלבים עשוי, כפי שניתן להבין, מרכיבים טבעיים באופן כמעט בלעדי. המזון המעובד מצוי בסוג מזון זה בכמות זניחה מאוד. לרוב, מדובר במזון שמכיל חלקי בשר ועוף שאינם מעובדים, פירות וירקות, שורשים, דגים ועוד. במרבית הפעמים, המזון מגיע טרי ולכן גם יש לו תוקף.

ומה הם היתרונות?

 

יתרון מס' 1: היעדרות חומרים שאינם בריאים

בדיוק כפי שההורים לימדו אותנו על עצמנו – חומרים משמרים וצבעי מאכל הם חומרים שאינם בריאים ועלולים להזיק לנו לטווח הארוך. כך גם המצב אצל הכלבים. במזון טבעי, לא תמצאו חומרים משמרים וצבעי מאכל, כך שתוכלו להבטיח שהמזון שאתם נותנים לכלב שלכם בריא יותר ואיכותי יותר.

 

יתרון מס' 2: הקלה על מערכת העיכול

כלבים מעכלים מזון טבעי בצורה "חלקה" וקלה יותר. המזון, שנספג בצורה טובה יותר, ישפיע על פעילות המעיים ויקל על המערכת לבצע את עבודתה. יתרון זה נובע מטריותו של המזון, ומההיעדרות כמות גדולה של פחמימות ושומנים שעלולים להפריע למערכת העיכול לבצע את תפקידה.

 

יתרון מס' 3: הימנעות מתגובות אלרגיות

מזון טבעי מכיל הרבה פחות חומרים מאשר מזון יבש או מעובד. לכן, הסיכוי לתגובה אלרגית פוחת משמעותית. לצד זאת, במידה שאכן תיווצר תגובה אלרגית, יהיה קל יותר לווטרינר לזהות מה המרכיב שגרם לה.

 

יתרון מס' 4: הכלבים אוהבים את זה!

לאחר המעבר למזון טבעי, לא מעט כלבים מתאהבים בטעם ובריח ונהנים מהמזון החדש, שהופך להיות ההעדפה הברורה שלהם. כאשר הכלב נהנה מהאוכל, גם מצב רוחו משתפר – הכלבים הופכים לשמחים ופעלתנים יותר.

 

יתרון מס' 5: מזון טבעי קיים גם כ"תוספת"

במידה שלא תרצו לעבור באופן בלעדי למזון טבעי, או לבצע את המעבר בצורה הדרגתית, תוכלו להתחיל בבחירת חטיפים טבעיים או תוספים טבעיים. האופציה הזו תאפשר לכם להעניק לכלב את המזון הטבעי מבלי להרגיל אותו להיעלמות סוגי המזון האחרים.

אנו ממליצים להתייעץ עם הווטרינר לגבי מעבר לאוכל טבעי עבור הכלב שלכם! יכול להיות שזו המתנה הכי טובה שתוכלו לתת לו.

בעל חיים

 

תוכן עניינים
שתפו עכשיו
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
גלל המזל
למבוגרים
3 משחקים ממכרים ברשת

כמה פעמים מצאתם את עצמכם משתעממים בתור בסופר, בנסיעה בתחבורה ציבורית ובעוד מקומות רבים אשר אתם נדרשים להיות בהם. אנחנו כאן בדיוק בשביל זה! חיפשנו מה הם המשחקים הכי ממכרים

שיווק דיגיטלי
כללי
שיווק דיגיטלי מה זה

בעידן הדיגיטלי של היום, עסקים מחפשים כל הזמן דרכים יעילות להגיע לקהל היעד שלהם ולבנות נוכחות חזקה באינטרנט. שיווק דיגיטלי התגלה ככלי רב עוצמה המאפשר לעסקים להתחבר ללקוחות שלהם, להגביר

מטבעות
פיננסים
מה עדיף להיות – שכיר או עצמאי? והאם יש פתרון ביניים

עובדים מקבלים הכנסה והטבות יציבות מרבית הטיעונים בעד להיות עובד שכיר מתמקדים במשכורות הקבועות וההטבות הנוספות, כגון ביטוח בריאות וחופשות בתשלום. אלה דברים שעצמאים צריכים לשלם בעצמם, ולחשב את התעריפים

חתימה על חוזה
ביטוחים
מה החשיבות של ביצוע ביטוח לעסק שלכם

אם יש לכם עסק – זה קריטי שתרכשו עבורו ביטוח לעסקים. ככלל, אנחנו מעודדים את סביבתנו לחיות בגישה אופטימית, ולא רק לראות שחורות. אבל כשיש לכם עסק, אתם חייבים להתכונן