כך תעשירו את עולם התוכן שלכם – סיכומי ספרים להאזנה

ספרים הם החבר הכי טוב של האדם. ספרים עוזרים לאדם לחשוב מעבר ליכולתו הנוכחית. שיפור זה מבוקש על ידי רבים ועבור האנשים שאינם אוהבים קריאה אך רוצים לזכות בחוכמה שהספר היה מציע, יש תקווה בצורה של סיכומי ספרים.

 

מהם סיכומי ספרים?

סיכומי ספרים הם תקציר הספר הוא תוכן קצר, חד וממוקד שנבחר מתוך הספר ומכסה את מהות הספר כולו. אפשר לעסוק במהות הזו ולשפר את הידע שלכם.  ספרים נכתבים על נושא מסוים ומכסים מושגים מרובים של הנושא. ספר טוב מתחיל בהקדמה לנושא, נכנס לאפשרויות רבות ובוחן את הנושא מזוויות שונות. הוא מכיל סיבות, השפעות, טבע, פרטים ספציפיים של הנושא עם טיעונים ומחשבות מרובות כדי לאפשר לקורא לחשוב על הנושא במלואו.

סיכומי ספרים מייצגים צורה קצרה את התוכן. כשמסכמים ספר כדי לחלץ את המהות, הכותב מנסה לתפוס את מהות הנושא על פי הבנתו ולהנגיש אותה עבור הקוראים. הוא מבטל  את הדוגמאות, הסיבות, ההיגיון והטיעונים הלא חיוניים כדי להגביל את מספר המילים. כתוצאה מכך, הסיכום מכיל את התוכן הממוקד.

 

היתרונות של קריאת סיכום

חיסכון בזמן

הסיכום מטבעו נעשה כדי לחסוך זמן ומכיל מידע חד על הנושא. מועיל לקוראים שאינם ילידי הארץ: כל ספר כתוב בשפה ולפעמים הקוראים אינם ילידי שפה זו. הם עושים כל כך הרבה מאמצים להבין את הנושא אבל מפסידים הרבה בגלל תרגומים שגויים, חוסר מודעות למוקד התוכן. תקציר הקריאה מאפשר לקורא להצליב את מחשבותיו ולהבין את התוכן בצורה טובה יותר.

 

מסייע בהימנעות מתוכן שאינו נדרש

יש כל כך הרבה ספרים בעולם ואפילו עם מספר חיים, אי אפשר לקרוא את כולם. סיכום לספר מאפשר לקורא לגלות מה הספר מכסה ואז אם הוא מעוניין, הוא יכול לקרוא את הספר כולו. זה כמו נסיעת המבחן לפני קניית הרכב בפועל.

 

רענון זיכרון

אם כבר קראת את הספר אבל עבר זמן מה, סיכום יכול לרענן את הזיכרון שלך כך שתוכל להיזכר בנקודות המפתח מבלי לקרוא מחדש את כולו. זה יכול להיות שימושי במיוחד אם מועדון הספרים שלך קורא ספר שקראת בעבר, או אם הספר הופך לסרט או לתוכנית טלוויזיה חדשה.

 

סיכומי ספרים להאזנה

אם אתם לא אוהבים לקרוא, או רוצים לחוות חוויית ספרים חדשה, אתם יכולים להקשיב לסיכומי הספרים. בסיכומי ספרים להאזנה אתה יכול  לשמוע כיצד מבטאים מילים קשות, תוך דילוג על הקושי בקריאת מילים לא מוכרות. ואתה יכול להאזין להם גם בזמן שאתה עושה משהו אחר, בזמן הליכה, נהיגה, ריצה ועוד. דבר שהוא  בלתי אפשרי עם ספר פיזי.

 

לסיכום

לסיכומי ספרים להאזנה יש יתרונות רבים, הם נוחים, נגישים בכל מקום בו תהיו, תוכלו לבצע פעולות נוספות תוך כדי האזנה, יחסכו לכם זמן ועוד.

איש קורא

 

תוכן עניינים
שתפו עכשיו
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
כלי עבודה לדיגיטל
עסקים
כמה עולה Office 365 לעסק?

תוכנת אופיס הולכת ומשדרגת את עצמה מדי שנה. אחד השירותים המשמעותיים שתוכנת אופיס 365 מעניקה הוא שירות לעסקים הכולל מספר חבילות המתאימות לכל עסק או ארגון בהתאם לאופיו. אופיס 365

מחט
צרכנות
איך לבחור את מוצרי הסריגה שלך?

סריגה היא פעולה שיש בה תרומה אומנותית למי שמבצע אותה וגם תרומה של שלווה ורוגע. מחקרים מראים שפעולות עם כפות הידיים מביאות לריפוי פנימי והרפיה, בשל היותן נדירות בעולם המודרני

יהלום
טיפים שימושיים
כיצד לטפל ביהלומים באופן שוטף

לשם טיפול שוטף ומוצלח ביהלומים יהיה כזה לוודא כי בוחרים לגשת אל בעל מקצוע מנוסה כל תקופה מסוימת וזאת על מנת שהוא יוכל לבחון את התכשיט ולבצע לו פוליש מקיף.

סעיף בוררות
עריכת דין
מהי משמעות החתימה על סעיף בוררות?

גופים מסוימים מוצאים את עצמם מקיימים קשרים כלכליים שונים באמצעות הסכמות שונות. במקרים רבים יכולות לצוץ מחלוקות בין שני הצדדים. סעיף בוררות הוא הסכם מקדים בין שני צדדים, הקובע כי