כך תפיקו ערב קריוקי בעצמכם – יותר טוב מחדר קריוקי להשכרה

מתכוננים לערב מפגש עם החבר'ה ומחפשים פעילות כיפית ומהנה? החבר'ה שלכם אוהבים לשיר ואתם רוצים להפיק ערב קריוקי? כיום אין צורך להשכיר חדר מיוחד לשם כך, ואפשר לבלות וליהנות מקריוקי גם בבית או בטבע.

המאמר יפרט כיצד להפיק ערב קריוקי בעצמכם.

 

כל מה שצריך זה פלייבקים ומיקרופון

אנשים רבים המארחים בבתיהם חברים או יוצאים עם המשפחה והחברים לשטח נוהגים לשכור מערכת קריוקי ולהעביר ערב של שירים וריקודים עד השעות הקטנות של הלילה. כיום זה לא סיפור. כל מה שצריך הוא ציוד הגברה להשכרה המכיל רמקולים עם מערכת סאונד איכותית ומיקרופון. כיום ניתן בקלות לחבר את הבלוטות' של הטלפון ולהשמיע איזה פלייבקים שרוצים ולהתחיל לשיר. ישנם אנשים השוכרים גם מקרן ומסך ברקו ומקרינים באמצעות המחשב קריוקי מהאינטרנט של פלייבקים עם המילים. זוהי אפשרות מוצלחת יותר כי לא כולם מכירים את כל המילים ורוצים לדייק.

 

ערב קריוקי בכל מקום

כאשר עושים ערב קריוקי בחצר או בתוך הדירה ניתן לכייף אך רק עד 23:00 אם מדובר על שישי או מוצ"ש. לפיכך, האפשרות לארגן ערב קריוקי מדליק בטבע תאפשר לכם לבלות עד השעות הקטנות של הלילה מבלי להפריע לאף אחד. כדי לארגן ערב כזה תצטרכו בדיוק את אותם אלמנטים בתוספת גנרטור. יש לבחור בגנרטור עם הספק חשמלי שיכיל את כל המכשירים החשמליים שתחברו אליו מבלי לגרום להם לנזק. כך שאם חשקתם בערב קריוקי ביער, בשטח פתוח ליד המדורה, בים ואפילו במדבר, כל האפשרויות פתוחות בפניכם.

 

ההבדל בין קריוקי עצמאי לחדר קריוקי בהשכרה

כשמארגנים לבד ערב קריוקי לא מוגבלים בזמן כמו בהשכרת חדר קריוקי ולא מוגבלים במספר כמות האנשים. ניתן להגיש איזה כיבוד שרוצים ללא חשש בהכתמת הריהוט, ניתן לעשן, לשתות אלכוהול והכי חשוב לשלם הרבה פחות ממה שמשלמים על חדר השכרה מיוחד לקריוקי. גם אם מדובר על חבר'ה שנוהגים לפקוד חדרים מסוג זה, ניתן לגוון ומדי פעם לעשות זאת לבד.

 

התארגנות לערב קריוקי

כדי לארגן ערב קריוקי מוצלח צריכים אומנם מערכת הגברה איכותית, מיקרופון ולבחור מקום אצל אחד החברים או בשטח, אך לא פחות חשוב הכיבוד. ניתן לחלק בין החבר'ה את הכיבוד והכלים החד פעמיים ולארגן שולחן שלא מבייש אף אחד. אופציה שניה היא לאסוף כסף מכל החברים ולקנות ביחד בשרים לצלייה על האש, סלטים וכל הכרוך בכך. אם אתם רוצים לשדרג את הערב גם אלכוהול יתקבל בברכה בהתאם להרכב החברים ולגילם. אם מדובר על ערב קריוקי למבוגרים ניתן לארגן שירונים עם מילות השירים למי שמתקשה לראות את הכתוב על המסך. טיפ נוסף הוא להצטייד ב- 2-3 מיקרופונים כיוון שיהיו תמיד חבר'ה שירצו לשיר ביחד.

 

כלי שירה

תוכן עניינים
שתפו עכשיו
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
כסף מזומן
משכנתאות
משכנתא – אפשר להפסיק לפחד ממנה

אתם שומעים כל הזמן על עוד ועוד זוגות שבוחרים לקחת משכנתא אך אתכם באופן אישי ההלוואה הזאת מחרידה? חוששים להתחייב להוצאה כלכלית קבועה בכל חודש ולא יודעים מה לעשות בנידון?

חוק פלילי
עריכת דין
קטינים במשפט הפלילי

נסיבות החיים מביאות בהרבה מקרים גם קטינים לספסלי בית המשפט. יש הרבה ילדים שלוקחים פניות לא טובות בחיים, ולעיתים זה בגלל הרקע, החינוך הלקוי, או מעידה חד פעמית. עם זאת,

שולחן משפחתי
כללי
3 טיפים לעיצוב המטבח

המטבח מהווה את ה"לב" של הבית, ועל כן יש לשים לב למספר דגשים חשובים בטרם אנו מתחילים את מלכת העיצוב, כך שהיא תהיה קלה ופשוטה. עיצוב המטבח – חשיבה מעמיקה