5 כללי בטיחות שחובה ללמד את הילדים על בריכות שחייה

בריכות שחייה ביתיות הפכו בשנים האחרונות לפופולאריות ביותר אצל בעלי נכסים צמודי קרקע.

האפשרות לניצול שטח החצר, על ידי בניית בריכה ביתית מהווה אטרקציה זמינה למשפחה בכלל והילדים בפרט.

עם זאת, כשמדובר בילדים, חשוב ללמד אותם כמה כללי בטיחות חשובים

 

בריכת שחייה ביתית

אנחנו אמנם מבלים חלק ניכר מהיום בעבודה, מידי פעם נהנים לצאת לחופשה מפנקת, אך בסופו של דבר, אין כמו לחזור הביתה. וכשמדובר בבית הפרטי שלנו, אנחנו אוהבים להשקיע בו, כך שיהיה הכי מעוצב ונוח שנוכל להעלות על הדעת.

בין האפשרויות לשדרוג כל בית עם חצר, היא הקמת בריכת שחייה פרטית. כך למעשה אנחנו גם מנצלים את שטח החצר שלנו, גם משדרגים את המראה והיוקרה של הבית וגם מעלים את ערך הנכס. מלבד זאת, כהורים, אנחנו גם מרוויחים אטרקציה זמינה ונוחה עבור הילדים, בעיקר בימי הקיץ החמים.

 

בריכת שחייה ביתית- אטרקציה העלולה להתגלות כמסוכנת

אז אמנם בריכת שחייה ביתית היא מפנקת ומשדרגת כל בית, אך בשונה מבריכות ציבוריות או חוף הים, בהם נמצא בדרך כלל מציל מוסמך, הרי שבבריכה הביתית שלנו, לא תמיד יש לנו פיקוח מלא על כניסתם של הילדים למתחם הבריכה.

לצערנו, קרו לא מעט מקרים בהם רגעים של חוסר תשומת לב, גרמו לתאונות ואסונות בבריכה הפרטית, תאונות שניתן היה למנוע במידה והילדים היו מודעים לכללי הבטיחות הבסיסיים הבאים בשימוש בבריכה.

 

  1. ילד לא נכנס לבד לבריכה

כמו שילד לא יורד לבד במעלית, או לא חוצה את הכביש ללא השגחת מבוגר, גם לבריכה, נמוכה ככל שתהיה, ילד לא נכנס לבד. אמנם מדובר בבית שלנו בו הילדים רגילים להסתובב לבד, אך במקרה של בריכה ביתית, חוסר תשומת לב יכול להגיע למצב מסכן חיים.

 

  1. לא לקפוץ לבריכה

ילדים אמנם אוהבים לרוץ ולהשתולל, אך בסביבת הבריכה, הרטובה ומחליקה ממילא, מומלץ שלא לרוץ ולהשתולל, כמו גם לא לבצע קפיצות אל תוך הבריכה. קפיצה לא נכונה, או מעידה תוך כדי, עלולה לגרום לחבלות קשות ואף יותר מכך, במידה והילד נמצא בתוך המים ולא יכול לשחות.

אמנם קצת קשה לאכוף כלל זה, וכדי להתגבר על הרצון לבצע קפיצה מסוכנת, ניתן להתקין מגלשות מתאימות, היכולות להוות תחליף אטרקטיבי לא פחות.

 

  1. הימנעות מהכנסת חפצים שונים

מומלץ לשמור על הבריכה וסביבתה נקייה מחפצים, במיוחד מחפצים העלולים לגרום לפציעה, דוגמת כוסות זכוכית או צעצועים המושכים ילדים קטנים.

 

  1. כיסוי וגידור הבריכה

חשוב מאוד לשמור על קשר עין עם הילדים בבריכה וקשה מאוד להבחין בילדים מתחת לכיסוי הבריכה. לכן, כאשר שטח הבריכה מגודר או כשהבריכה מכוסה- לא נכנסים לבריכה.

 

  1. מצופים ואביזרי עזר שונים

במידה ומדובר בילד קטן ו/או שאינו יודע לשחות, מומלץ וחשוב להשתמש במצופים או אביזרים אחרים העוזרים לילד לצוף.

 

לפרטים נוספים כנסו לאתר: https://lagunapool.co.il.

 

שחיין

תוכן עניינים
שתפו עכשיו
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מה הם המשחקים הכי שווים להורדה?
למבוגרים
מה הם המשחקים הכי שווים להורדה?

אתם יכולים לשחק במשחקי וידאו מכל מקום בימינו – קונסולה ביתית, מחשב גיימינג, סטרימינג דרך האינטרנט או בסמארטפון או בטאבלט שלכם. עבור רבים, טעינת מכשירים חדשים עם משחקים שהורדתם היא

מה צריך כדי לפתוח תיק גירושין
עריכת דין
מה צריך כדי לפתוח תיק גירושין?

חווית הגירושין היא מטלטלת ומורכבת, ההחלטה לפתוח בתיק גירושין היא בחירה דיי סופית ומשנה חיים אליה מגיעים זוגות רבים בשלבים שונים של הזוגיות שלהם. החלטת הגירושין היא כזו שדורשת מזוגות

ניקוי חלון
בעלי מקצוע
מהם השירותים שמספקת חברת ניקיון?

גם אתם מתלבטים לפני הזמנה של חברת ניקיון בתים? רוצים לדעת בדיוק –  מה זה כולל ואיך זה חוסך ממכם? צודקים. המאמר שלפניכם יעשה לכם סדר בכל מה שקשור לשירותים