כמה כדאי להשקיע במטבח חדש

החדר בו משקיעים הכי הרבה כסף הוא המטבח מכיוון שמדובר בעיצוב שיוותר איתנו לאורך שנים או עד שיש חשק לטרנד חדשני יותר.

מדובר בהשקעה בחלל שישרת את בני הבית ולכן חשוב לא להתפשר עליו.

המאמר יסביר כמה כדאי להשקיע במטבח חדש.

 

המרכז הדומיננטי של הבית

מטבחים בכל הבתים הם החללים הדומיננטיים ביותר כיוון שהם לא רק מיועדים להכנת המזון אלא גם למפגש של בני המשפחה ולאירוח. ישנם אנשים המבלים את רוב היום במטבח בהכנת מזון, שתיית קפה על האי, שיחה עם הבעל או הילדים ועוד. זו הסיבה שהמטבח צריך להיות מקום נוח, מרווח, מתוכנן לפרטי פרטים, נקי ומאובזר. ישנם אנשים שמשקיעים באלמנטים שונים על פי התקציב שלהם כמו: קולטי חום, גופי תאורה תלויים ודקורטיביים, מזגן, מערכת אלקטרונית משוכללת, מכשור חכם ועוד. השיטה הטובה ביותר היא להקצות תקציב ולבנות סדר עדיפויות.

 

בניית תקציב למטבח

בראש ובראשונה יש לקחת בחשבון את האלמנטים ההכרחיים שאי אפשר בלעדיהם במטבח. למשל, חייבים ארונות מטבח, שיש למשטח עבודה, פתרונות אחסון, פרזול, מנגנונים, אבזור חשמלי וכד'. הדרישות העיצוביות הן אלו שיעשו את ההבדל במחיר. כלומר, בחירת חומרי הגלם של הארונות והפרזול, בחירת מנגנונים מתקדמים, קלפות, ויטרינות ושכלולים נוספים. כאשר מתכננים את התקציב כראוי ומשווים מחירים בין הספקים השונים ניתן לרכוש מטבח יפה ואיכותי.

 

רכישת מטבח במבצע

דרך נוספת לרכוש מטבח חדש היא לבדוק באתרי האינטרנט מידע על מטבחים במבצעים שלא יחזרו. למשל, מבצע שפורסם הוא מטבח מעץ סנדוויץ' של 12 מטר עם מגירות טריקה שקטה, 7 דלתות פורמייקה שקטות, קלפה ועוד במחיר חסר תקדים של כ-24 אלף ₪. ככל שתקפידו לחפש מטבחים במבצע תמצאו את עצמכם מופתעים גם מבחינת המחיר וגם מבחינת מה שהמטבחים כוללים. וכלל שתקדימו לרכוש אותם, כך תזכו למחירים זולים שלא יופיעו בפעם הבאה שתגלשו באתר. ביחד עם זאת, צריך לדעת ממי רוכשים את המטבח.

 

כיצד בוחרים מטבח במבצע וממי?

אם תרשמו בגוגל מטבחים במבצע תקבלו המון אפשרויות של אתרים היוצאים במבצעים. באתרים עצמם מתואר מפרט המטבח ולעיתים גם המחיר. נניח והתקציב שלכם הוא 30 אלף ₪ והמטבח במבצע עולה 24 אלף ₪ כולל הובלה והתקנה. תוכלו לחסוך 6,000 ₪ אותם תוציאו על גופי תאורה, אבזור חשמלי או שדרוגים שונים למטבח. על אף זאת, חשוב לבדוק את החברה שמפרסמת את המבצע. האם מדובר בחברה בעלת מוניטין, האם זוהי חברה אמינה ומקצועית, האם יש לחברה שירות לקוחות, היכן החברה ממוקמת ומהם תנאי הביטול במקרה של מבצעים. ככל שתהיו ערניים ותהיה לכם יותר אינפורמציה, כך ישתלם לכם לקנות מטבח בזול ולמעשה לצאת ברווח מהקנייה המתוכננת. לסיכום, היום ניתן להשקיע במטבח בהתאמה לכל כיס אם עושים זאת בצורה נבונה.

 

שיש

תוכן עניינים
שתפו עכשיו
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מנגל ירקות
כללי
גריל גז לשימוש יומיומי נוח ופשוט

שמתם לב שאחד מהבילויים המועדפים עליכם ועל המשפחה שלכם זה לעשות ברביקיו ביחד? ישראל זו מדינה שמאוד נעים בה כמעט בכל ימות השנה ולכן טבעי שרובנו רוצים לבלות בגינות הפרטיות

מכירת רכב להריסה
רכב
המדריך המלא למכירת רכב לפירוק

אם יש לכם כלי רכב שיצא משימוש ותופס מקום בחניה, ייתכן שאתם תוהים מה לעשות בנדון. למרבה המזל, קיימות מספר אפשרויות למכירת רכב לפירוק, ומדריך זה ילווה אתכם בתהליך מההתחלה

שטיחים לילדים
כללי
איזה שטיחים ילדים הכי אוהבים?

עיצוב חדר הילדים הוא תהליך מורכב, והרבה פעמים אנחנו רוצים להתאים את העיצוב המועדף עלינו לעיצוב אותו מעדיפים הילדים שלנו. סוגיה זו באה לידי ביטוי גם בבחירת שטיח לחדר הילדים.