כמה עולה Office 365 לעסק?

תוכנת אופיס הולכת ומשדרגת את עצמה מדי שנה.

אחד השירותים המשמעותיים שתוכנת אופיס 365 מעניקה הוא שירות לעסקים הכולל מספר חבילות המתאימות לכל עסק או ארגון בהתאם לאופיו.

אופיס 365 משלב את כלי העבודה המסורתיים והמוכרים לאדם אדם פרטי, אלו בדמות Microsoft Office יחד עם שירותים של דואר מקוון יעיל ועוצמתי בדמות Microsoft Exchange Online המספק פתרונות ענן וכן אפליקציות עם יכולת פרודוקטיבית המתאימה לכל סוג של ארגון.

 

למי מיועדים שירותי Office 365?

נתחיל משאלה אחרת – למי הוא לא מתאים? אז ככה, ארגונים סגורים בעלי נהלים קשוחים הנמצאים תחת פיקוח, כמו ביטחון ממשלתי או בנקים – הם בעלי אמצעים ויכולות ליצור לעצמם סביבה פרטית סגורה. התנאים המחמירים בהם ארגונים אלה נמצאים לא מאפשרים להם להשתמש במערכת של ענן ציבורי, לכן עבורם שירות זה לרוב אינו רלוונטי.

למי הוא כן רלוונטי? לכל השאר. ככל הנראה הארגונים הקטנים ימצאו את עצמם בשנים הקרובות מאמצים לחיקם את אחד משירותי הענן היעילים והרווחיים. שירות הענן הגיע אלינו על מנת להישאר, ובעבור ארגונים שנצרכים לשירותי ניהול קבצים ודואר – הפלטפורמה הזו מושלמת. מדוע? מסיבה פשוטה – המערכת מאוד קלה להטמעה והשימוש בשירותים לא מצריך מעבר לכלים חדשים שדורשים הדרכה בארגון ומוכנות מיוחדת – מה שהופך את השירות למותאם לכל הארגונים באשר הם.

 

מתי מומלץ לעבור לשירותי Office 365 לעסק?

הזמן עובר ועובר, הוא לא ממתין לאף אחד. במקביל אליו רצה הטכנולוגיה – גם היא מתפתחת ועולה ומייצרת מרחבי שירות המקלים על בעל העסקים ומניבים להם רווחים יפים מכפי שהיה בעבר. ארגונים שבוחרים לא להצטרף לשירותי ענן ונשארים עם מערכות בסיסיות כמו: ניהול קבצים, אופיס ושרת דואר – בפועל מנהלים על ידי חברות שירות או בעצמם את מערכות השרתים הפנימיות של הארגון. הם ימצאו את עצמם מתחזקים שרתים ללא צורך, ורוכשים רישוי לטובות הגנה על דואר.

המעבר לשירותי ענן ישדרג אתכם כמה צעדים קדימה, הוא מביא חדשנות וקדמה, ניהול, תחזוקה ותפעולים נוחים להפליא, והכי חשוב – שרידות, ביטחון ופרודוקטיביות. המעבר לאופיס 365 לעסקים, בייחוד כשהמערכת הנוכחית של הארגון ישנה, הוכח כמעבר משתלם כלכלית, כזה שמייעל ומקדם את החברה לעבר יעדיה.

 

כמה עולה חבילה כזו?

למען האמת, אינכם צריכים לנבור אצל מומחים – המחירים של מייקרוסופט די גלויים לעיני כל, והם נעים בטווח שבין 5 דולר לחודש עד 12.5 דולר לחודש עבור משתמש, זאת בהתחייבות לשנה.

שימו לב – מחירים אלה מתייחסים למציאות של תחזוקה והתקנה עצמית, כך שלמי שאין את היכולת ואת אנשי המקצוע שיכולים לבצע ולתחזק את השירותים האלה באופן עצמאי – מומלץ מאוד לקחת את אחד המשווקים והאינטגרטורים של חברת מייקרוסופט בישראל.

 

סיכום:

Office 365 הוא פתרון מעולה לחברה או ארגון שרוצים להתנהל בצורה יעילה יותר מימים עברו. פתרונות הענן לעסקים שניתנים היום מקנה לעסק יכולות שליטה, סדר וארגון רחבות – מה שבקצה משפיע מאוד על תפוקת העסק ויעילותו.

 

תוכנה

תוכן עניינים
שתפו עכשיו
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
אנשי משפט
עריכת דין
4 סיבות לקיים פגישת גישור

מדינת ישראל היא מדינה ששיעור ההידיינויות בה הוא גבוה מאוד. כתוצאה מכך, מצויה מערכת המשפט בעומס כבד. המשמעות היא פעמים רבות הימשכות הליכים לאורך שנים כאשר קבלת הסעד מבית המשפט

פעולה ארוכה ראשית
עוד באתר זה
קידום אורגני – פעולה ארוכה אך אופרטיבית

קידום אורגני הפך לכלי הטוב ביותר עבור בעלי עסקים אשר מעוניינים להגיע לתוצאות הראשונות של מנוע החיפוש של גוגל. על אף כי מדובר בתהליך ארוך לעיתים, הוא אופרטיבי ביותר עבור

כיף עם הילדים
כללי
כל ההפעלות לזמן כיף עם הילדים

כאשר יש ילדים צעירים בבית אין מה לעשות – צריך להעסיק אותם בהפעלות שונות, לשחק איתם ולמנוע מהם שעות מסך רבות מדי. קבלו את כל ההפעלות לזמן כיף עם הילדים.