כמה שוקולד מותר ביום?

אם יש משהו שכולם אוהבים, מדברים עליו וכותבים עליו אינספור כתבות, זה שוקולד. שוקולד מחליף סקס, משמח את האדם וגורם לאושר פנימי, אך האם הוא גם עלול להזיק? התשובה היא חד משמעית כן. לכן נשאלת השאלה: כמה שוקולד באמת מותר לאכול ביום? התשובות במאמר שלפניכם.

 

באיזה שוקולד מדובר

כאשר מנסים לענות על שאלה מורכבת כמו כמה שוקולד מותר לאכול ביום, אין ספק שהדבר החשוב ביותר הוא להבין על איזה שוקולד מדובר. העניין הוא שיש הבדל בין שוקולד מריר, חלב או לבן, וההבדל נעוץ לא רק בקלוריות. ההבדל העיקרי הוא בכמות הסוכר, מה שיוביל בסופו של דבר לרמת פגיעה כזו או אחרת בפה ובשיניים.

 

מצב הפה שלכם

אם חשבתם לרגע שיש כמות ספציפית של שוקולד שמומלצת לכל האנשים, כדאי שתדעו שזה לא מדויק. בפועל אנחנו רואים שזה מאוד תלוי במצב הפה של כל אחד. כלומר, אם גם ככה אתם תלמדו על שיקום הפה בקרוב כי תצטרכו לעבור טיפול כזה, בהחלט יכול להיות שבמקרה הספציפי שלכם עדיף להימנע משוקולד. מצד שני, אם מצב הפה שלכם מצוין ואין לכם אפילו סתימה אחת, יתכן שאתם יכולים להרשות לעצמכם לאכול לפחות קוביית שוקולד אחת ביום.

 

מה אתם עושים אחרי אכילת השוקולד

עוד שאלה שחשוב להעלות כאשר מנסים להבין כמה שוקולד כדאי לאכול ביום, היא מה בעצם אתם עושים אחרי שאתם אוכלים שוקולד. חשוב להבין: כל דברי המתיקה הללו לא מסיימים את הפעילות שלהם בפה אחרי שבלענו אותם. כלומר, הסוכר חודר אל השיניים ועלול ליצור בהם חורים. לכן, אם לדוגמה אכלתם שוקולד אחרי ארוחת הערב, מאוד חשוב לזכור לצחצח שיניים לפני השינה. כך תוכלו ביתר קלות להוציא את שאריות הסוכר מבין השיניים, מה שיאריך כמובן את חיי השיניים הבריאות שלכם.

 

איפה בכל זאת כדאי לעבור טיפולי פה ושיניים במידת הצורך?

לאורך שנים אכלתם הרבה יותר מידי שוקולד, סוכריות גומי ועוד מתוקים שגרמו לכם לבעיות בשיניים? הזנחתם את השיניים שלכם ועכשיו אתם רוצים לעשות משהו בנידון? אם כך, חשוב שתדעו: יש משמעות לבחירת רופא השיניים שיטפל בכם. זה לא משנה אם אתם צריכים לעשות סתימה קטנה, טיפול שורש או טיפולים מעמיקים יותר לשיקום הפה. מה שבטוח זה שעם כל הצער שבדבר, לא כל רופאי השיניים יעשו עבודה מספיק טובה. לכן יש טעם לבדוק שאתם פונים אל מרפאת שיניים מובילה. חשוב לברר שהרופאים שיקבלו את פניכם מגיעים עם ניסיון רב, עם ציוד הולם ותוך שימוש בידע הכי מתקדם שיש היום בתחום הזה. כדאי גם לקרוא מספר חוות דעת של מטופלים אחרים שפנו אל אותה מרפאת שיניים ולראות האם הם יצאו מרוצים מהטיפול או לא.

 

שוקולד

תוכן עניינים
שתפו עכשיו
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
עיצוב
3 טיפים לבחירת וילונות לבית

שמתם לב שמשהו חסר לכם בעיצוב הבית? לא לגמרי יודעים מה זה הדבר שחסר לכם אך נדמה לכם שיותר מידי אור נכנס מבחוץ? אם כך, כמובן שאנחנו יכולים להבין ללבכם.

מה חשוב לזכור כשבונים אתר
כללי
מה חשוב לזכור כשבונים אתר?

עם התקדמות הטכנולוגיה והאפשרויות הטמונות בתוכה, האינטרנט מתפתח כל הזמן ולכן אתרי אינטרנט הפכו לחלק מרכזי בעסקים רבים ברמה השיווקית. היום כולנו מבינים כי חיוני לחברות ליצור אתר אינטרנט טוב

פמוטים
כללי
5 שימושים לפמוטים

פמוט יכול להיות אביזר שמשדרג את העיצוב בחלל הפנים ויש לו גם ערך פרקטי בחדרים שונים של הבית. יש עוד שימושים מלבד השימוש הקלאסי בפמוט כמעמד לנרות. כדאי לקרוא את

מסיבת רווקים
אירועים
3 טיפים לארגון מסיבת רווקים במרכז

ארגון של מסיבת רווקים במרכז עשוי להיראות לכם כעניין פשוט למדי, אבל ברגע שתתחילו לארגן את האירוע, אתם תגלו שמדובר בעניין מורכב שדורש מתן תשומת לב לפרטים מסוימים. כדי להקל