האם חובה להלביש את הילד בחליפה לחתונה

חתונה הינה אירוע מרגש אליו נוהגים להתלבש בצורה אלגנטית ומכובדת.

לא פעם עולה שאלת קוד הלבוש לילדים באירועים מסוג זה.

האם חובה להלביש אותם בחליפות לחתונה? על כך במאמר הבא.

 

תלוי של מי האירוע

על מנת לענות על השאלה הנוגעת ללבוש של ילדים בחתונות צריכים להחליט האם לכל אירוע חתונה הילדים ילבשו חליפות או רק לאירועים של הקרובים ביותר כמו אח, אחות, אמא או אבא בפרק ב' וכד'. כשמדובר על חליפות לילדים אין כוונה למשהו מסורבל, חם או רשמי מדי. מדובר על סגנון לבוש שיכבד את מעמד האירוע, יהיה נוח לילדים ויגרום להם להרגיש בסטייל. ישנם ילדים שמתעקשים להתלבש בצורה חגיגית עם חליפה מעוצבת לכל אירוע רק בגלל הסטייל והחן שהיא מעניקה למראה שלהם.

 

רק אם הילד רוצה

חשוב לדעת שלא כל הילדים ישמחו ללבוש חליפות גם אם זהו אירוע של הקרובים אליהם ביותר וגם לא תמיד יהיה ניתן לשכנע אותם בדרכי נועם ללבוש אותן. כיום ניתן להלביש בצורה חגיגית חצי חליפה. כלומר, להשתמש במכנס המחויט, בחגורה, בחולצה מכופתרת שהילד בחר ובנעליים מתאימות ללא הז'קט והעניבה אם זה ממש מפריע לילד. גם ילדים קטנים ממש שמתפקדים כילדי פרחים או נושאי טבעות בחתונות יוכלו ללבוש את הסט השלם של החליפה כולל הז'קט והעניבה או הפפיון ולאחר הטקס להישאר עם החלקים האחרים שפחות מפריעים להם.

 

בהתאם לגיל הילד

נהוג להלביש ילדים קטנים בחליפות כדי שימשכו את העין בגלל המתיקות שלהם בתוך חליפה, יצטלמו טוב ויהוו מוקד אטרקטיבי. הם באמת נראים מקסימים עם חליפות וכולם תמיד מתרשמים מהם. כשמדובר על ילדים בוגרים יותר זה כבר סיפור אחר. ישנם ילדים שהורגלו מגיל צעיר ללבוש חליפות באירועים וכאלו שזה חדש להם. הדרך הטובה ביותר לשכנע אותם ללבוש חליפה היא להגיע איתם לחנות ולתת להם לבחור לבד את סוג החליפה, סוג הבד, הצבע ולהתאים לה את כל הפריטים האחרים. לא לכל ההורים יש אומץ לעשות זאת אבל צריך לסמוך על הילדים כי יש להם סטייל משל עצמם ולעיתים זה ייראה הרבה יותר טוב ממה שאתם תציעו להם.

 

חליפות ילדים לחתונה בהתאמה אישית

בהנחה שהגעתם להסכם והילד או הנער רוצים ללבוש חליפה. תוכלו לבקש שהחליפה תיתפר למידותיו המדויקות על מנת שלא תהיה רפויה, צמודה מדי, ארוכה או רחבה. הילד צריך להרגיש נוח עם החליפה. כאשר היא מותאמת לגזרה ולסגנון של הילד היא תהיה מושלמת והילד ממש ישתוקק ללבוש אותה. דואגים מה יהיה על החליפה שהילד יגדל? עד שהוא יגדל ניתן ללבוש אותה לאירועים נוספים ואחר כך פשוט לתפור חליפה חדשה בסגנון ועיצוב חדשים על פי צו האופנה שתשמש אותו לחתונות נוספות.

 

ילדים לבושים חגיגי

תוכן עניינים
שתפו עכשיו
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
המראה
תיירות
נוסעים קרוב, נוסעים רחוק

חופשה, כמה זמן לא אמרנו את המילה הזאת. חופשה, שפירושה מעבר גבול כלשהו ולא רק לנסיעה לצפון הארץ. אז נכון שקורונה הטיבה עם הנופש הארצישראלי, אפשרה לנו להכיר את המולדת

הדברה כימית
הדברה
מתי אפשר ומתי אי אפשר לבצע הדברה כימית?

הדברה כימית היא אחת משיטות ההדברה הנפוצות ביותר בעולם כולו ובישראל בפרט. שיטה זאת היא גם השיטה הוותיקה ביותר לביצוע הדברות בתקופה המודרנית. ישנן שיטות שונות לביצוע הדברה כימית, ובנוסף