כיצד להרגיל את הילד שלך לנעל צעד ראשון

הידד! אם אתם כאן כנראה שהפעוט שלכם כבר עשה את צעדיו הראשונים (או בדרך לשם) וזה אירוע מרגש ומשמעותי! איזה כיף! במיוחד בשבילכם ריכזנו כאן את כל המידע שאתם צריכים על נעלי צעד ראשון לתינוקות.

 

נעלי צעד ראשון לתינוקות, מתי למה וכמה

רוב התינוקות מתחילים ללכת בין 8\9 חודשים עד לגיל שנה וחצי, אין צורך לדחוק בהם! כל אחד והקצב שלו. את נעלי צעד ראשון לתינוק שלכם חשוב לרכוש אחרי שעשה כבר כמה צעדים בעצמו, כלומר ללא עזרה של קיר או שלכם, והוא סקרן ונרגש לחקור ולגלות וללכת בכל פינה בבית.
ועם זאת, רגע לפני שאתם רצים לרכוש נעלי צעד ראשון לתינוק שלכם, חשוב לדעת שהליכה יחפה תורמת רבות בהתפתחות כף רגלו של התינוק שלכם, שכן הרגל והעצמות עדיין מתחזקות ומתעצבות ולכן הליכה ללא לחץ של נעל או גרב היא קריטית ובריאה להמשך התחזקות כף רגלו של פעוטים.

 

אם כך, מהי חשיבות נעלי הצעד הראשון לתינוק?

אז נכון, הליכה יחפה היא ההליכה הבריאה והנכונה ביותר, וזאת אפשר לומר למעשה על כל גיל שהוא, ונכון חשוב לתת לפעוט ללכת יחף בכל הזדמנות שהיא, ועם זאת, ישנם המון משטחים (בעיקר מחוץ לבית) שיכולים להיות לא נעימים ואף מסוכנים מאוד כמו: טמפרטורה קרה\ חמה מידי, זכוכיות על הריצפה, אבנים חדות, מסמרים, מסטיקים ועוד המון הפתעות לא נעימות שנמצאות במשטחים שבחוץ שעליהם אין לנו שליטה. לכן חשוב שיהיה לתינוק שלנו נעלי צעד ראשון שיגנו, ישמרו ויבודדו את כפות הרגליים שלו בעת הצורך.

 

הדגשים והמאפיינים העיקריים לנעלי צעד ראשון לתינוק:

אז אחרי שהבנו מהי החשיבות ומאיפה נובע הצורך בנעלי צעד ראשון לתינוק, ריכזנו לכם כאן כמה מאפיינים שיעזרו לכם לבדוק שנעלי צעד ראשון שבחרתם לתינוק שלכם הם הבריאות והנכונות לו ביותר:

  1. נעלי צעד ראשון לתינוק צריכות להיות ללא עקב או הגבהה.
  2. הנעל צריכה להיות קלת משקל ועשויה מחומר טבעי ורך לדוגמא: עור.
  3. סוליית נעלי הצעד הראשון צריכות להיות מחוספסות- לשיפור היציבה ולמניעה מקסימלית של החלקות ונפילות, ועם זאת גם גמישה ואלסטית.
  4. חשוב שמבנה נעלי הצעד הראשון יתאימו לכף רגלו של התינוק שלכם. בדרך כלל המבנה יהיה כזה שהוא צר באזור העקב (לתמיכה ויציבות) ורחב באזור האצבעות ובכך לאפשר פריסה של האצבעות וחיזוק של שיווי המשקל.
  5. גודל נעלי הצעד הראשון צריכות להיות לא גדולות מידי, כך שהילד ימעד ויפול, אך גם לא קטנות ולוחצות מידי.
  6. יש למדוד את הנעלי הצעד הראשון לתינוק כאשר הוא עומד ולא ישוב בעגלה. מה גם שרצוי לתת לו לנוע בחופשיות בחנות ולראות שאכן הנעליים נוחות ומתאימות לו.

מקווים שעזרנו לכם ברגע מרגש שכזה!

 

אחים

תוכן עניינים
שתפו עכשיו
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
עריכת דין
עושים סדר בבלגן – מהי תאונת דרכים?

ההגדרה של תאונות דרכים במדינת ישראל היא גמישה, וכוללת בתוכה כל פציעה שבה מעורב רכב ממונע. אז מה מונע מנפגעים בתאונות דרכים לקבל את הפיצויים שמגיעים להם עשרות אלפי ישראלים

להלוות מחשבון
כללי
אילו מסקנות ניתן להסיק ממחשבון הלוואה

נמצאים לפני הוצאה גדולה כגון ארגון אירוע או טיסה משפחתית לחו"ל? לא תמיד הכסף נמצא אצלנו זמין באופן מידי ולכן אפשר לחשוב על אפשרות לקחת הלוואה בצורה יעילה ומהירה בצורה