נתניה ידועה כעיר עם מגוון רחב של לופטים למסיבות – יש סיבה לזה?

העיתונים המקומיים, הדיירים בשכונות הצפוניות והדרומיות של העיר ובעצם, כולם, מדברים על כך שנתניה הפכה להיות בשנים האחרונות כמעצמה של לופטים למסיבות. יצאנו לשטח כדי לבדוק אחת ולתמיד – האם יש סיבה לזה? ואם כן, מהי? רוצים לשמוע מהן המסקנות שאיתן חזרנו? תקראו את השורות הבאות ותגלו.

 

רגע, יש לנו כמה מילים חשובות לפתיחה

לפני שנציג בפניכם את המסקנות שאיתן חזרנו, חשוב לנו להציג בפניכם איך הגענו אליהן ועם מי. נפגשנו עם "אנשי המסיבות" לדרינק באחד המועדונים בעיר כדי לקבל את כל התשובות לשאלות שלנו. אתם אולי מכירים אותם כ- "היחצנים של נתניה". הם ערכו לנו סיבוב בין כמה מועדונים ולופטים וגילו לנו את כל הסודות. בזכותם הצלחנו להבין מהן הסיבות שבעקבותיהן נתניה קיבלה את הכינוי "עיר הלופטים של ישראל".

 

יש סיבה לכך שנתניה היא עיר הלופטים למסיבות?

מסתבר שיש כמה סיבות לכך שמסתכמות במשפט אחד פשוט: יש המון לופטים בנתניה . בניגוד לערים אחרות בארץ שמציעות לופטים, נתניה מאפשרת לחוגגים שלה להגיע בעיקר למסיבות. זאת אומרת, שבערים אחרות יש בעיקר לופטים שמאפשרים ללקוחות שלהם לקיים את האירועים הבאים:

  • ערבי צוות
  • בר מצווה
  • בת מצווה
  • חתונת כסף וכו'

בזמן שבנתניה, רוב הלופטים מאפשרים ללקוחות שלהם להגיע למטרת מסיבות.

 

מהן המסיבות שמתקיימות בלופטים בנתניה?

מתברר שהרשימה היא ארוכה. יש מגוון רחב של מסיבות שניתן לקיים בלופטים בעיר. ביקשנו מהיחצנים לומר לנו מהן המסיבות הנפוצות ביותר. לדבריהן, מדובר בעיקר במסיבות מהסוגים הבאים:

  1. מסיבת יום הולדת (לכל הגילאים, מילדים, מתבגרים, מבוגרים ואפילו עד זקנים)
  2. מסיבת רווקות
  3. מסיבת רווקים
  4. מסיבה ללא סיבה

 

השם השני של נתניה מהיום ואילך: מסיבה ללא סיבה

נתניה הפכה להיות עיר שמחה, עיר של מסיבות. היחצנים אומרים שאנשים פשוט מחפשים סיבה לחגוג, אז הם מקיימים בלופטים שנמצאים רחבי העיר "מסיבה ללא סיבה". מדובר במסיבה שמתקיימת נטו בשביל לשמח את האנשים. לדברי היחצנים, יש לכל מסיבה קונספט מסוים שהאורחים צריכים להתלבש בהתאם לפיו, למשל:

  • קונספט שח מט
  • קונספט ליצנים
  • קונספט נשף
  • קונספט שנות ה-90

כך שאם נניח הוזמנתם למסיבה ללא סיבה בלופט בנתניה וקיבלתם הודעה שהקונספט של המסיבה הוא שנות ה-90, אתם צריכים להתלבש בהתאם. ללבוש מכנסי פדלפון, לבחור בחולצת T  מתאימה ולשים בתיק משקפי שמש שאופייניים לתקופה. חשוב שתדעו שאם תוזמנו למסיבה שכזו, סביר להניח שתקבלו הנחיות מדויקות לגבי אופן הלבוש במקום.

 

לסיום

עכשיו אתם יודעים מה הסיבה לכך שנתניה ידועה כעיר המסיבות, כך שנותר לכם רק לבדוק איך לקבל הזמנה למסיבה בלופט בעיר או להקים בעצמכם מסיבה באחד מהלופטים שנמצאים בה. אל תשכחו להזמין אותנו!

מגוון לופטים למסיבה

 

תוכן עניינים
שתפו עכשיו
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
שיווק
איך להתקבל לעבוד בהייטק

אנו שומעים ללא הרף מפי החברה והסובבים אותנו כמה עולם ההייטק מוצלח וכמה העובדים בו מרוויחים כהוגן. מגיל קטן אנו שואפים להתמקצע בתחומים שונים הנוגעים בעולם החם הזה. אז מה

תביעת ביטוח
פיננסים
סיבות לבצע תביעה מול חברת ביטוח

תביעות מכסות דברים כמו הוצאות רפואיות ובריאות, קצבאות מוות, תאונות דרכים ותקריות הקשורות לנזק לבית. מבוטחים, אתם יכולים להגיש תביעה מול חברת הביטוח אם נגרם לכם נזק. את הביטוח כמובן