ליסינג תפעולי למכוניות יוקרה האם באמת קיים דבר כזה

אם חשבתם לקדם את העסק שלכם או למתג את העסק שלכם בעסק יוקרתי ומקצועי או אפילו אם חשבתם לעצמכם שאתם לא יכולים להרשות לעצמכם רכב יוקרה המאמר הבא בשבילכם.

אם היינו מבקשים מכם לדמיין איך נראת חברת ליסינג ממוצעת לרובכם הגדול היו עולים תמונות של רכבים פשוטים כמו: מאזדה, שברולט, פיאט וכד', אבל רובכם לא תדמיינו למבורגיני או בנטלי כרכב ליסינג. אבל מסתבר שבמגרשי הליסינג שנמצאים מתחת לאף שלנו המציאות לעיתים שונה.

מה זה ליסינג בעצם?

מדובר למעשה בשיטה בה הלקוח משלם תמורת הרכב תשלום חודשי אשר נקבע מראש. לרוב לא נהוג לרשום את שם הרכב על מקבל השירות אלא על חברת הליסינג מכיוון שבסיום תקופת העסקה הרכב יוצע לרוב למכירה.

בעל הרכב רשאי בסיום תקופת השירות שנעשית לרוב בין 24-36 חודשים  לבחור האם לקנות את הרכב, לסיים את חוזה העסקה ולהחזירו לחברת הליסינג או להמשיך בחוזה התקשרות נוספת ממול לחברת הליסינג ולעבור לרכב חדש.

ליסינג תפעולי למכוניות יוקרה

הליסינג התפעולי נועד במקור לספק פיתרון לחברות וארגונים מרובי עובדים כגון אנשי מכירות, מנהלים בכירים ואנשי סגל. בנוסף הליסינג נתפס בעיני הציבור כפתרון יעיל וחסכוני, אנחנו רגילים להשכיר רכב לפי הצרכים שלנו כמו חופשה משפחתית בארץ ובחול אך לא חלפה על דעתנו האפשרות לכך שניתן להשכיר גם רכבי יוקרה באופן ממושך.

לסוג הרכב שאתם נוהגים משמעות רבה ואפילו יותר גבוהה ממה שאתם חושבים. כשחולפת על פניכם פרארי אדומה או ג'יפ מדגם האמר יוקרתי התחושה הפנימית שלכם אומרת לכם שאתם רוצים גם, אתם רוצים לקחת חלק מהיוקרה הזו. נהיגה ברכב יוקרתי מן הסתם מעלה את הביטחון העצמי כי כנראה מי שנוהג על רכבי היוקרה האלו הוא מישהו חשוב.

אנשים שבבעלותם רכבי יוקרה לרוב מנסים להעביר מסר מסוים שהם יכולים להרשות את זה לעצמם כי יש להם את האמצעים הכלכליים לכך אבל אם נגלה לכם סוד קטן "לא כל מי שנוהג בפרארי יכול להרשות את זה לעצמו", אז אם עד היום חשבתם שהמשבצת הזו שמורה לבעלי ההון העליון כדאי שתחשבו שנית.

היום עלויות של מכוניות יוקרה עולות המון כסף, לרוב מדובר ברכבים הנעמדים בשווי של מאות אלפי שקלים ואפילו מיליוני שקלים אבל יש פיתרון לכך והוא נקרא ליסינג תפעולי למכוניות יוקרתיות.

אם לא ידעתם קיים באמת שירות כזה המאפשר תשלום חודשי עבור רכבי פרימיום בליסינג. שירות זה לא היה קיים בעבר, אך חברות הליסינג הגדילו לעשות והבינו את הפוטנציאל העצום הטמון בהחלטת עסקים שמעוניינים למתג את עצמם כיוקרתיים ואפילו אזרחים המעוניינים לשדרג את רמת החיים שלהם בעלות חודשית שאינה גבוהה כפי שמצופה לחשוב. אז אם אתם יכולים לשדרג את העובדים שלכם או את עצמכם למה שלא תעשו זאת ?

איפה ניתן למצוא ליסינג לרכבי יוקרה ?

מדינת ישראל קטנה, שלא כמו במדינות אירופה שם הכבישים משתרעים על פני מאות ואלפי קילומטרים ויותר נפוץ למצוא השכרת רכבי יוקרה בתשלום יומי וחודשי בחברות הליסינג השונות בעלויות לא גבוהות, בישראל ישנם לא מעט חברות ליסינג שדאגו להוסיף לצי הרכבים שלהם רכבי יוקרה.

כיום בכל עיר מרכזית תוכלו למצוא ע"י חיפוש פשוט בגוגל חברות ליסינג כמו קפיטל מוטורס בעלות שם המתמחות בדיוק בתחום זה. ניתן למצוא רכבי פרימיום כגון פרארי, מוסטנג, סדרות BMW מתקדמות, גיפים יוקרתיים ומרווחים במגוון דגמים, רכבי ספורט מסוג מזראטי ועוד.

בשוק הרכבים בישראל עומדת בפני הרוכשים לרוב החלטה האם לרכוש רכב חדש שמחירו גבוה יותר ממדינות בחול זאת בעקבות המס על יבוא הרכבים, לבין רכישת רכב יד שנייה זאת במידה והשכלתם לבצע בדיקת תקינות לרכב במוסך שיוודא שקניתם רכב שמצבו מעולה.

אופציה נוספת שלרוב גם עומדת על הפרק היא לבצע רכישת רכב בשיטת ליסינג פרטי דבר אשר מוזיל את עלויות הרכישה בכ- 10-20 אחוז בממוצע והיא בעלת יתרונות רבים יותר מחסרונות כך שגם אתם נהנים מאחריות היבואן או מאחריות חברת הליסינג.

רובנו רואים ברכב סוג של נכס אך הבעיה המרכזית בכך הינה ירידת הערך המהירה ולכן חברות הליסינג דאגו לספק פתרונות מעולים למצב זה בכך שהם מאפשרות לרכוש את הרכב בסיום תקופת ההתחייבות וההשכרה וההמשך לעבר עסקה חדשה.

האם ליסינג רכבי יוקרה באמת משתלם ואיך זה עובד ?

כשאתם ניגשים לבדוק את האפשרויות השונות של ליסינג רכבי יוקרה השאלה שאתם צריכים לשאול את עצמכם היא איזה רכב יוקרה הכי יתאים לכם. האם מדובר ברכב ספורט יוקרתי, מרצדס מאובזרת בכל טוב ומעוצבת או בעצם אתם יותר רוצים ללכת לכיוון רכבי השטח כגון LAND ROVER.

חברות הליסינג דואגות לשווק מגוון של רכבים ולהוסיף לא מעט רכבי יוקרה למלאי שלהם, הם לרוב מספקות תוכניות מימון משתלמות המאפשרות מימון של עד 100% משווי הרכב עם פריסת תשלומים נוחה והחזר חודשי נמוך ללא צורך לרוב במקדמה והכול בהתאם לתקציב של הקונה.

תוכלו לבצע טרייד אין על הרכב הקיים שברשותכם ולשדרג לרכב חדש, במידה ותרצו לבצע ליסינג תוכלו לבצע בדיקת זכאות על מנת לקבל הצעת מימון מעולה עם ריבית נמוכה דבר אשר יעזור לכם בהחזר התשלומים החודשי.

היום בתחום רכבי היוקרה המבחר הוא עצום ותוכלו למצוא מגוון רכבי יוקרה ופרימיום בעלויות חודשיות שאינם גבוהות כפי שנהוג לחשוב ולקבל עסקה טובה שתוכלו לעמוד בה ולהגשים לעצמכם חלום.

כיום לבצע רכישה או השכרה של מכוניות יוקרה בשיטת הליסינג (מימון) השתכללה ואינה פונה יותר רק לחברות ותאגידים גבוהים ועסקיים אלא פונה גם לציבור הרחב שמעוניין להנות מהאפשרויות הזמינות לכולם.

 

לפרטים נוספים: https://saveadate.co.il

תוכן עניינים
שתפו עכשיו
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
פרחים סגורים
פרחים
איך לבחור זר פרחים

זרי פרחים יכולים בקלות להיכנס לרשימת הדברים האהובים ביותר על בני האדם לאורך ההיסטוריה. אם גם אתם אוהבים פרחים, ורוצים לדעת כיצד לבחור זר פרחים בצורה הטובה ביותר, המאמר הזה