למה אנשים רבים לא תובעים בתי חולים עקב רשלנות רפואית

אם הגעתם לכאן, כנראה שגם אתם או מכרים שלכם נכללים בסטטיסטיקה של מעורבות בהליך של רשלנות רפואית שאירע מטעם גורם רפואי בתוך בית חולים. בשלב זה אתם בוודאי מבינים שאתם לא לבד, ויש רבים בנוסף אליכם שבוחרים שלא לתבוע את בית החולים לאחר קיום רשלנות זו. במדריך זה נציין בפניכם את הסיבות הנפוצות שעומדות מאחורי הנתונים בכל הנוגע לבחירה שלא להגיש תביעה בנושא.

 

רקע אודות הגורמים שסייעו לנו בכתיבת המדריך

הדרך היחידה להבין למה אנשים רבים לא תובעים את בתי החולים בעקבות הליך של רשלנות רפואית שהם נכחו בו, היא לפנות אליהם ולשאול אותם: אנשים יקרים, מה הסיבות שגורמים לכם שלא לתבוע ולקבל את הפיצויים המגיעים לכם? את השאלה הזו בדיוק פרסמנו לא מזמן בכתב עת שאנחנו מפרסמים בו טור קבוע. התגובות לא איחרו לבוא, והן הגיעו במספרים גדולים יותר ממה שציפינו. מדובר באנשים שעברו רשלנות רפואית בתחומים הבאים:

  • גניקולוגיה
  • אונקולוגיה
  • אף אוזן גרון
  • אורתופדיה ועוד

בזכותם ריכזנו את הסיבות העיקריות שיוצגו בפניכם ממש עכשיו.

 

הסיבה ה- 1 שבעקבותיה רבים בוחרים שלא לתבוע את בית החולים – בעקבות אי נעימות

דריה (שם בדוי) עברה לידה מורכבת לפני כמה שנים, בסיומה, נולדה ביתה ה- 3 שלוקה בבעיות אורתופדיות בעקבות רשלנות רפואית שאירעה לה במהלך הלידה. היא אמנם יצרה קשר עם משרד עורכי הדין המוכר ביותר בתחום, אך היא החליטה בסופו של דבר לוותר על הגשת התביעה פשוט כי הרגישה לא נעים אל מול היולדות והצוות הרפואי שצפוי אולי לקבל אותה בלידה הבאה שלה. היא ציינה שאת כל הפרטים בנושא היא קיבלה באתר של עורך הדין שהיה צפוי ללוות אותה בהליך המשפטי, זוהי כתובתו s-klaw.co.il למקרה שתרצו לקבל גם אתם פרטים נוספים בנושא.

 

הסיבה ה – 2 שבעקבותיה רבים בוחרים שלא לתבוע את בית החולים – בעקבות אי ידיעה

לפחות 5 אנשים פנו אלינו וציינו שהם עברו חוויה קשה מאוד במהלך טיפול שהם קיבלו בבית חולים מוכר במרכז, אבל הם לא יודעים אם מדובר בהליך שיכול להיקרא כרשלנות רפואית. לדבריהם, הם החליטו לוותר פשוט כי לא ידוע להם מה עליהם לעשות (אם אתם קוראים את השורות האלו, כדאי שתדעו שעליכם לפנות בהקדם לעורך דין שיבדוק את העניין עבורכם).

 

הסיבה ה – 3 שבעקבותיה רבים בוחרים שלא לתבוע את בית החולים – בעקבות מחסור בזמן

מסתבר שהרבה אנשים סבורים שהם צריכים להקדיש זמן רב בעת תביעה של רשלנות רפואית. הם חושבים שעליהם לבצע בעצמם את ההליכים הבאים:

  • לאסוף נתונים ומסמכים מבית החולים
  • ליצור קשר עם הרופאים
  • להתייצב בבית המשפט

אם כך חשבתם, כדאי שתדעו שאת מרבית ההליכים, עורך הדין יבצע עבורכם.

זכוכית מגדלת

 

תוכן עניינים
שתפו עכשיו
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם