למה כדאי דווקא עכשיו להתחיל לעבוד מחלל עבודה?

אי אפשר להאמין כמה תופעת חללי העבודה המשותפים הולכת וגדלה ומתרבת בקצב חסר תקדים בכל רחבי העולם, וצמיחה זו צפויה רק לגדול! אין זמן יותר מתאים משנת 2020, להתחיל ולעבוד מחלל עבודה זה.

 

למה כדאי להתחיל לעבוד מחללי עבודה שיתופיים דווקא עכשיו?

  1. קהילה

אחד הדברים המושכים ביותר בחלל עבודה שכזה הוא שזה מאפשר לך ליצור אינטראקציה ולבנות קשרים עם כמה אנשים די מגניבים. בכל יום אתה מגיע לעבודה לצד קבוצה מגוונת של אנשים – מיזמים, לפרילנסרים, ואפילו סטארט-אפים קטנים. מתחמי עובדה אלו מאפשרים לך לבנות מערכות יחסים עם אנשים משפיעים תוך כדי זמן עבודה באותו מרחב

  1. תרבות

דבר סופר מיוחד בחלל עבודה משותף הוא התרבות הייחודית שנוצרת על ידי המגוון של אנשי המקצוע העובדים המגיעים אל מחוץ לחלל. מכיוון שיש מגוון כה רב בתחומים השונים המיוצגים, התרבות תומכת ושיתופית יותר. כל חלל עמיתים מטפח גם את האווירה הייחודית שלו.

  1. פרודוקטיביות

מחקרים הראו כי עבודה מתוך מרחב עבודה שיתופי מגדילה את הפרודוקטיביות. סיבה גדולה לכך, היא האנרגיה של אנשים אחרים העובדים סביבכם שמנסים גם הם להצליח בתוך העסק שלהם. הסרת הסחות דעת מיותרות והמצאתם עם אנשים בעלי מוטיבציה אחרים עוזר לכם לשמור על זרימת העבודה ולהישאר במשימה. בגלל כל האמור לעיל, מעסיקים רבים אף החלו להציע לשלם עבור חברות מתחמי עבודה, מכיוון שהם מכירים בערך הגבוה של העלייה בפריון שעבודה מספקת

  1. נהנים מכל ההטבות

הטבות ספציפיות משתנות באופן טבעי ממתחם עבודה אחד לשני, אך יש כמה זהות לכל המתחמים כמו: קפה ללא הגבלה, מגוון תחנות עבודה (אזורי טרקלין, חדרי ישיבות, שולחנות פרטיים, שולחנות עבודה משותפים, משרדים פרטיים וכו'), אירועים קהילתיים, הצעות אוכל רגילות בחינם, שעות פעילות מורחבות ועוד.

  1. עבודה עם עמיתים לתחום שונים

כשאתה עובד מהבית, אתה בהחלט צריך לצאת מגדרך לפגוש אנשים חדשים ולבנות קשרים חדשים. יתרון עצום לחלל עבודות הוא האפשרות והסבירות – לשתף פעולה עם כמה מהאנשים שאתה עובד איתם. כשאתה עובד לצד פרילנסרים ואנשים פרטיים בתחומים שונים משלך, אתה מקבל הזדמנות להציע להם את השירותים שלך באופן אורגני, ובתמורה לנצל את שירותיהם גם כן.

  1. יצירתיות

עבודה ממקום יפהפה עם טונות של אור טבעי ומראה ותחושה נהדרים יכולה למעשה להגביר את היצירתיות שלך. וכמובן שכפי שכבר הזכרנו כמה פעמים, כשאתה מוקף על ידי אנשים יצירתיים אחרים נותן לך את האפשרות לעשות סיעור מוחות ושיתוף פעולה.

מתחמי עבודה גדלים כמו שלא היו מעולם ועוזרים למיליוני אנשי מקצוע עובדים למצוא משמעות במשרד שלהם והצלחה בעבודתם. תן לשנת 2020 להיות השנה בה אתה מתחיל לשגשג בעסק שלך, והתחל בלתת לעזרה לעבודה. ברגע שתחווה את זה, סביר להניח שלעולם לא תסתכל אחורה.

מחשבים

תוכן עניינים
שתפו עכשיו
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מחשב נייד
לימודים
כתיבת סמינריון – למה זה חשוב להתפתחות האקדמית

עבודת סמינריון מהווה את המטלה האקדמית הגדולה ביותר שסטודנט נדרש להכין במסגרת לימודיי התואר הראשון. כתיבת העבודה הסמינריונית נדרשת להתבצע בהתאם לכללים מסוימים ועפ"י רמה מסוימת ובנוסף, על כותב העבודה

חטיפים
עוד באתר זה
מהם הרכיבים המצויים באוכל לכלבים

לא פעם אנחנו שומעים על כך שיש אוכל לכלבים שהוא איכותי יותר ואוכל שהוא איכותי פחות. סביר להניח שגם אתם שמעתם את העניין הזה אם הגעתם לכאן. כדי לעשות סדר

שטיחים לילדים
כללי
איזה שטיחים ילדים הכי אוהבים?

עיצוב חדר הילדים הוא תהליך מורכב, והרבה פעמים אנחנו רוצים להתאים את העיצוב המועדף עלינו לעיצוב אותו מעדיפים הילדים שלנו. סוגיה זו באה לידי ביטוי גם בבחירת שטיח לחדר הילדים.