לתכנן בקלות את החיים עם בית חכם

לא שאלה, לא הצהרה, אלא עובדה קיימת בשטח. ניהול בית חכם הפכה להיות הנחה רווחת בקרב ישראלים רבים בשנים האחרונות, ובשנתיים האחרונות בפרט. מצב בטחוני, קורונה, ביטחון אישי ונוחות ביום – יום הובילו אנשים להתקנת מערכות שונות בבתיהם. בכתבה זו נציג את המערכות השונות שאפשר להתקין וכמה שהן מקלות עלינו בשגרה היומית שלנו, וגם בחוסר השגרה.

 

מערכת בית חכם

כותרת זו נשמעת כל כך מובנת מאליה, שאנו בטוחים שמיד עם התקנת מערכת חכמה לבית נזכה לאורח חיים נוח וטוב. אם בחרתם בחברה לא מוכרת להתקנת בית חכם, כנראה שלא יהיו לכם חיים קלים על ההתחלה. נכון להיום, גלובל קוואלטי היא החברה המובילה בשוק להתקנת מערכות בתים חכמים לכל שימוש ולכל צורך באמצעות פלטפורמות ניהול נוחות ונגישות, גם בבית וגם מחוצה לו.

 

הצפת נתונים

בין הדברים חשובים ביותר במערכת בית חכם היא אפליקציית הניהול שלו, בין אם על גבי טאבלט ובין אם בפלאפון הסלולרי. חברות כמו לוטרון שהן משתמש גולבל קוואלטי יאפשרו לכם לסקור בצורה הרחבה ביותר את אופן ניהול המערכת החשמלית של הבית שלכם. במילים פשוטות: גרפים, נתונים ברורים וקריאים והמלצות לשיפור וייעול צריכת החשמל שלכם בדרך לחיסכון מוחלט.

דוגמה פשוטה לכך היא ניהול עמדת הטענה לרכב חשמלי – הגדרת המערכת החכמה שעמדת ההטענה תקבל חשמל רק בשעות הערב ולא תטעין את הרכב בשעות היום תוביל להורדת סך העלות לטעינה כי בשעות הלילה החשמל זול יותר.

 

שגרה בחוסר שגרה

כל דבר יכול לקרות בכל יום ללא זמן מוגדר. שגרת היום שלנו יכולה להיקטע על ידי הדברים הקטנים ביותר ועד לחמורים והמשמחים ביותר. בין כל ההתאמות שאנו מנסים לעשות במשך היום – יום כדי לשמור נוהל מסוים לדבוק בו, תהיו בטוחים שעם ניהול מערכת בית חכם המופעלת באפליקציה, תחוו הרבה יותר סדר מאשר כאוס.

ניהול הבית מרחוק יאפשר לכם להכין את הקרקע לבואכם לא משנה באיזו שעה ומאיזה מיקום. מים חמים יחכו לכם בהתאם להגדרה שלכם וגם תאורת הבית עומדת לפקודתכם.

 

זמן התקנה קצר

זה נשמע כמו עבודה מורכבת מרובת אנשים, אך התקנת בית חכם מצריכה רק מספר שעות מהיום שלכם, שזה כמובן משתנה בהתאם לחברה ממנה אתם מזמינים את העבודה. חברת גלובל קוואלטי לא תצטרך ליותר מיום אחד כדי להתקין ולהעביר לכם את השליטה המלאה על הבית למכשיר הנייד שלכם.

 

ניהול חכם מתחיל מהאדם

בית חכם הוא בהחלט גורם מקל ומסייע בניהול אורח החיים שלנו, אך למרות זאת, אופן הניהול נמצא בידיים שלכם, הצורכים את שירותי המערכת. יש למערכת בית חכם פוטנציאל אדיר ואפשרויות לנהל את המערכות לפרטי פרטים לפי שעון וזמנים מוגדרים. הכדור במגרש שלכם.

בית חכם

תוכן עניינים
שתפו עכשיו
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
עיר
תיירות
6 עובדות מפתיעות שבטוח לא ידעתם

הידעתם שהיום כל יחמור שתתקלו בו בארץ הוא צאצא ליחמורי פרס? האם סיפורי זומבים מבוססים על מקרים אמיתיים? את מי פגשה הצבה המבוגרת ביותר בעולם? מה שמר קיסר רוסיה בחדר

צמידי טניס
תכשיטים
טיול בהיסטוריה – מאיפה קיבלו צמידי הטניס את שמם?

צמיד הטניס נחשב לפופולארי מאוד בקרב נשים צעירות ומבוגרות. העלייה המשמעותית בפופולאריות שלו שהתרחשה בשנים האחרונות, גרמה לנו לצאת ולבדוק את ההיסטוריה שלו באופן מעמיק. לאחר ששוחחנו עם יודעי דבר

פשפש המיטה זיהוי
כללי
שלושה סימנים שיש לכם פשפשי מיטה

פשפשי המיטה הינם טפילים זעירים הניזונים מדמם של בני אדם ובעלי חיים. מזיקים לא רצויים אלה עלולים לתקוף את הבית שלך מבלי שתדע ולגרום לאי נוחות ותסכול רבים. זיהוי מוקדם