מהן עבירות התעבורה החמורות ביותר

אין כמעט אדם בישראל בשנת 2021 שלא ביצע בשוגג (או בכוונה) עבירת תנועה כלשהי במהלך חייו.

העונשים של עבירות התנועה משתנים בהתאם לחומרתן: לעיתים מקבלים נקודות, קנס כספי, או אף זימון למשפט או שלילת רישיון.

חשוב להכיר את חוקי התעבורה והעונשים השונים הניתנים בהתאם לעבירות התנועה השונות.

חשוב גם לדעת, שתמיד יש למי לפנות ושאינכם לבד במידה ועברתם עבירת תנועה, קלה או חמורה: תוכלו לפנות לעורך דין תעבורה שיעמוד לשרותכם ויסייע בכל הדרוש.

 

מה ההבדל בין עבירות תנועה קלות או חמורות

באופן כללי קיימות המון עבירות תנועה אפשריות. ההבדל העיקרי בניהן הוא סוג העונש שניתן מול כל אחת מעבירות התנועה. בין העונשים אפשר למנות את העונשים הנפוצים הבאים:

  1. נקודות: שיטת הניקוד נועדה כדי לתת על כל עבירת תנועה את מספר הנקודות המתאים לה בהתאם לחומרה שלה.
  2. שלילה: שלילת רישיון ניתנת לרוב לתקופה קצרה של- 30 יום, עד למשפט, במידה ומבצע העבירה זומן אליו.
  3. קנס: עונש נפוץ ביותר הוא קנס, בהתאם לחומרת העבירה.
  4. מעבר קורס נהיגה מונעת: נהגים שצברו נקודות רבות יקבלו זימון לקורס נהיגה מונעת, ויקבלו תאריך סופי אשר מהווה התאריך האחרון שבו יהיה ניתן לעבור את הקורס. אם לא עוברים אותו במועד או שלא משלימים אותו כראוי, אפשר לקבל שלילת רישיון.
  5. פסילה מנהלית: לעיתים מבוצעת עבירה חמורה בגינה הרישיון שלכם ייפסל באופן מידי.

כפי שאפשר להבין, חומרת העונש תלויה בחומרת העבירה. כדי לקרוא מידע נוסף לגבי סוגי עבירות תנועה והעונשים המיועדים להם, תוכלו להיוועץ עם משרד עורכי דין לתעבורה הכולל עורכי דין מומחים, מקצועיים ומנוסים לענייני תעבורה.

 

עבירות התעבורה החמורות ביותר ומה לעשות אם עשיתם אחת מהן

עבירות התעבורה החמורות ביותר כוללות את העבירות הבאות:

  1. נהיגה בשכרות
  2. נהיגה תחת השפעת סמים
  3. תאונת דרכים "פגע וברח"
  4. נהיגה בפסילה
  5. נהיגה ללא רישיון נהיגה
  6. תאונת דרכים קטלנית
  7. גרימת מוות ברשלנות

 

במקרים אלו, יתבצע משפט שבסיומו צפויים לקבל עונשים כבדים, אם יתגלה כי אכן הנהגים שביצעו את העבירות אשמים. הדבר שהכי חשוב לעשות אם ביצעתם אחת מעבירות אלו ואתם יודעים שיתבצע משפט, הוא לפנות לעורך דין מומחה לתעבורה אשר יוכל לייצג אתכם מול הערכאות המשפטיות, ולסייע לכם לאורך ההליך המשפטי שעלול להיות מתיש ומתסכל עבור כל מי שלא מגיע מהעולם המשפטי.

 

לסיכום

קיימות עבירות תעבורה רבות וכל עבירה מזכה בעונש אחר את הנהג שביצע אותה, בהתאם לחומרה שלה. יש עבירות חמורות מאוד שמזכות בעונשים כבדים מאוד, כגון שלילה, מאסר, ועוד. אם עברתם עבירת תנועה חמורה דעו שאתם לא לבד ושאתם יכולים לפנות לעורך דין מומחה תעבורה שייצג אתכם.

 

פטיש

תוכן עניינים
שתפו עכשיו
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
סודות הפוקר
למבוגרים
סודות הפוקר – 6 דברים שלא ידעתם

פוקר כבר מזמן משחק פופולארי בקרב שחקנים בכל רמות הכישורים. משחק קלפים זה הוא שילוב של מיומנות ומזל, והוא היה נושא לספרים, תוכניות טלוויזיה וסרטים. למרות הפופולאריות ארוכת השנים שלו,

משקל
עריכת דין
מהן עבירות התעבורה החמורות ביותר

אין כמעט אדם בישראל בשנת 2021 שלא ביצע בשוגג (או בכוונה) עבירת תנועה כלשהי במהלך חייו. העונשים של עבירות התנועה משתנים בהתאם לחומרתן: לעיתים מקבלים נקודות, קנס כספי, או אף

למבוגרים
תרופות טבעיות שיכולות לשפר את חיי הסקס

מעוניין לשפר את חיי המין שלך? ובכן, באמצעות תרופות טבעיות זה אפשרי – אולם חשוב לשים לב למספר דברים. מהם? להלן הפרטים. שיפור חיי המין – כיצד נבצע זאת? גברים

מחסן גינה
טיפים שימושיים
האם ישנה אחריות על מחסן גינה?

רכישה של מחסן גינה דרך חברה מקצועית חייב להתבצע תוך שימת דגש על מתן אחריות לתקופה של מספר שנים, מצד החברה. כיצד לבחור חברה מקצועית ומה לעשות בכדי להבטיח את