מה החשיבות של מדבקות שם על קופסאות אוכל

כמה פעמים יצא לכם ללכת לעבודה עם קופסת אוכל מושקעת ביותר שהבאתם מהבית, כדיי אחר כך לגלות שמישהו לקח לכם גם את האוכל וגם את הקופסא. לחילופין, אולי יצא לכם לשלוח את הילד לגן או לבית הספר עם קופסא יקרה ואיכותית רק כדיי לגלות שהוא חזר עם קופסא זולה שאפילו לא שייכת לו? אנחנו מניחים שזה קרה לא פעם ולכן חשוב להכיר את מדבקות השם.

מדבקות שם הן למעשה פריט דיי פשוט, אבל בפועל מדובר בדבר שלא פעם יכול להציל את הדברים ששייכים לנו מפני קולגות חצופים, או ילדים קטנים שלומדים עם הילדים שלנו. מדבקות שם ניתן להפיק בכל צורה, צבע וגודל ולכן הן גם יפות מאד ומושכות עין. אבל, בעיקר לצד הנראות האסתטית והמגניבה הן כאמור מאד פרקטיות אז בואו נגלה למה ואיך.

 

שיוך ובעלות

עבודה ולימודים

ובכן כבר ציירנו לכם את הסיטואציה המעצבנת, שבמסגרתה נלקח האוכל שלכם ביום עבודה רגיל. עכשיו תתארו מה היה קורה אם רק הייתם מדביקים מדבקות שם יפות וברורות על אותן הקופסאות וכל הזה היה נמנע. המדבקה לא רק מסמנת שהאוכל לא סתם נמצא שם, אלא היא גם עובדת קצת על המצפון של הבן אדם שחיפש לקחת ללא השלכות. לשם כך כמובן צריך לדאוג למדבקות איכותיות וברורות שלא יהיה קל להסיר.

 

ילדים

הבעיה של לקיחת דברים של זרים בקרב ילדים היא דיי נפוצה. ילדים נוטים לחוסר תשומת לב ואולי הם טרם פתחו את ההבנה של שייכות פריטים אישיים ואת הערך והשווי של פריטים השייכים להם ולאחרים. לכן, במקרים בהם נרצה לשלוח את הילדים למסגרות עם קופסאות אוכל מושקעות ואיכותיות, כפי שמגיע להם, נדאג גם להדביק מדבקות לקופסאת אוכל סיסטמה המוכרות, על מנת לסמן מה שייך למי.

כך למשל, אם במקרה הקופסא של הילד תילקח, ההורים של הצד השני יוכלו לזהות למי שייך הפריט וכך להחזיר אותו אליכם. גם כאן מדבקות עובדות על המצפון, במיוחד של ההורים, ועושות את העבודה שלהן נאמנה. כמובן לשם הכיף ניתן להביא לילדים מדבקות שם מיוחדות וצבעוניות שישמחו אותם.

 

אזהרה על תכולה

לבסוף, מדבקות שם על קופסאות עוזרות לא רק בציון השם שלנו והשייכות, אלא גם ציון מרכיבי האוכל במידה ומישהו רוצה לקחת, או אם מדובר בקופסאות שמיועדות לקבוצה. ישנם לא מעט אנשים שאלרגיים למאכלים שונים, כמו פירות ואגוזים, ולכן המדבקות מסמנות שהתכולה עלולה להיות נגועה בהם.

 

לסיכום

אמנם מדבקות שם לאוכל נשמע כמו דבר דיי נדוש, אבל בפועל הן יכולות לסייע לשמור על הדברים שלנו ושל הילדים שלנו. לצד זה, הם מסייעות בסימון התכולה של מאכלים שונים, שעלולים להוות סכנה לאחרים.

קופסאות

 

תוכן עניינים
שתפו עכשיו
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
פמוטים
כללי
5 שימושים לפמוטים

פמוט יכול להיות אביזר שמשדרג את העיצוב בחלל הפנים ויש לו גם ערך פרקטי בחדרים שונים של הבית. יש עוד שימושים מלבד השימוש הקלאסי בפמוט כמעמד לנרות. כדאי לקרוא את

ממיר
צרכנות
מה זה כבל תקשורת?

הוא נמצא מסביבנו, במקומות שונים ואנחנו משתמשים בו באופן קבוע מבלי להיות מודעים לנוכחות הערה שלו בחיינו. מדובר כמובן על כבל תקשורת שהחיים שלנו שזורים בו מאז שהטכנולוגיה החלה להתפתח