מה עדיף – קידום אורגני או קידום ממומן?

לפני כמה חודשים הקמתם לעצמכם, בעזרת אנשי מקצוע, אתר אינטרנט עסקי יפה? הוא מהווה גם חנות וירטואלית? אם כך, ברור מדוע הציפייה שלכם הייתה להרוויח בעזרת האתר הזה הרבה יותר כסף בחודש. עם זאת, עלול להיות שבפועל זה לא באמת קרה ולכן אתם בוודאי תוהים: האם יש מה לעשות בנידון? או שאולי כל ההשקעה באתר לא הייתה שווה וחכמה? חשוב לדעת שאתר אינטרנט עסקי הינו אחד מהדברים הכי חשובים שיש, אך אם לא תשקיעו בקידום האתר הזה הוא לא יהיה קיים מבחינת הגולשים. זה פשוט מאוד: אנחנו, כגולשים באינטרנט, נכנסים כמעט תמיד רק לתוצאות הראשונות שגוגל מראה לנו. לכן טבעי שכל מי שיש לו אתר ירצה להתברג בין התוצאות הללו, אבל איך עושים את זה בפועל? שתי השיטות המקובלות והנפוצות הן: קידום אתרים אורגני או קידום ממומן, ועליכם לבחור אחת מהשתיים לצורך קידום האתר שלכם.

רוצים להתרשם מאתר שמתקדם יפה בתחום הטכנולוגיה – בקרו באתר גרופר הרשמי

מילים באנגלית

קידום ממומן – האם יש לו יתרונות?

ראשית, אם השיטה הזאת קיימת כבר הרבה שנים ואנשים עדיין בוחרים בה, טבעי שהיא כן תכלול לא מעט יתרונות. היתרון המרכזי כאן זו הפשטות, כי אומנם אתם עדיין צריכים לעשות מחקר של מילות מפתח כמה שיותר מעמיק, אך בהמשך העבודה תהיה פשוטה. תוכלו לשלם לגוגל, או לכל גוף אחר שבו אתם מעוניינים לקדם את האתר שלכם, ולמעשה התשלום יהיה בהתאם ללחיצות על המודעות שלכם. אין ספק שמדובר על שיטה מאוד יעילה, אם כי החיסרון שלה עלול להיות העובדה שהיא לא מאוד זולה. יתרה מכך, בשנייה שבה תפסיקו לשלם המודעה שלכם לא תיחשף יותר לעיני הגולשים, מה שאומר שהם לא ייכנסו יותר לאתר שלכם.

קידום אורגני – שווה להכיר

לעומת הקידום הממומן, קידום אורגני עובד בשיטה אחרת לגמרי. אומנם מחקר מילות המפתח עדיין עומד בבסיס עבודת הקידום, אך כאן אין מודעות ממומנות שאתם משלמים עליהן. למעשה כל העבודה נעשית מאחורי הקלעים, שכן כותבים עבורכם מאמרי קידום, מעלים קישורים שונים עם סרטוני וידאו ואפילו עושים שימוש מאוד אינטנסיבי ברשתות החברתיות כדי לגרום לאנשים להיכנס דווקא לאתר שלכם. הקידום האורגני לוקח יותר זמן בדרך כלל, כי כמו שאמרנו, זו עבודת רקע ולא עבודה בחזית. מצד שני, קידום אורגני לרוב מחזיק מעמד יותר זמן וזה אומר שתוכלו ליהנות מהיתרונות שלו אפילו אם כמה ימים או שבועות לא תשקיעו בקידום. מה שבטוח זה שבין אם אתם רוצים לקדם את האתר שלכם בצורה ממומנת ובין אם אתם מעדיפים את האפשרות האורגנית, כדאי לוותר על עבודה חובבנית. העניין הוא שמדובר על תחומים שניתן לקרוא אודותיהם לא מעט מידע בימינו באינטרנט, אך בין זה ובין עבודה שיעשו המומחים יש הבדל. לכן, אם אתם בוחרים להשקיע ואם אתם רוצים שאנשים באמת יכירו את האתר שלכם, אל תהססו ובחרו לכם עוד היום חברה רצינית לקידום. זה אומנם יעלה לכם כסף ולא פעם זה גם ייקח קצת זמן, אך מצד שני, זה צעד שעשוי להשפיע בצורה חיובית על האתר ועל העסק כולו כך שזה כדאי.

תוכן עניינים
שתפו עכשיו
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מנוף
עסקים
איזה עסקים מחוייבים להחזיק ממונה בטיחות

גיוס של ממונה בטיחות נחשב לעניין הכרחי עבור בעלי עסקים מסוימים. ישנם פרמטרים מסוימים שקובעים מיהם העסקים הללו, כך שאם אינכם בטוחים אם אתם מחויבים להחזיק ממונה בטיחות, אתם צריכים

מטבעות
פיננסים
האם עצמאים מחויבים להפקיד לקרן פנסיה

עד השנים האחרונות, על עצמאיים לא הייתה חלה חובה להפריש לפנסיה. בעקבות שינויים בחוק שעברו בשנים האחרונות, כיום חובת ההפרשה לפנסיה חלה גם על מעסיקים עצמאיים כדי למנוע מצב שבו