מה צריך לקחת לעל האש בטבע

אם זה אירוע ספונטני או אחד שנקבע לפני זמן רב, העל האש בטבע יכול להיות פרויקט רציני עבור מי שלא מוכן לו. החל מהמנגל או הגריל, הפחמים, כלי האוכל החד או רב פעמיים, כסאות מתקפלים, שולחנות פיקניק ועוד לא דיברנו על קניית בשר, פיתות, ממרחים, שתייה וכל השאר.

ישנם מספר מוצרים שיעזרו לכם להיות מוכנים לעל האש בטבע בקלות וביעילות ויאפשרו לכם ליהנות מהחוויה בצורה הטובה ביותר. כמו שבמרבית המטבחים קיים הציוד המתאים לבישול ואירוח, גם כשעושים על האש בטבע עלינו להיות מוכנים כנדרש. הנה מספר דברים שכדאי שיהיו לכם כשתצאו לעשות על האש בטבע (כללים לבטיחות והיכן ניתן לעשות מנגל בשטח).

 

סטייק על הרשת

מה צריך לקחת לעל האש בטבע ?

  1. ג'מבו ג'ו 47 ס"מ – גריל פחם לטיולים – המנגל האולטימטיבי עבור חובבי העל האש מחוץ לבית. הג'מבו ג'ו הוא גריל פחם נייד ואיכותי מבית וובר המיועד לטיולים, למרפסות או לסתם בילוי עם חברים. שטח הצלייה שלו בקוטר 47 ס"מ. הגריל קל לניקוי ולניוד ונוח בצורה מושלמת לתפעול. גופו של הג'מבו ג'ו מצופה אמייל עם 10 שנות אחריות. גריל הג'מבו ג'ו מאפשר שמיר העל טמפרטורת צלייה מושלמת לאורך זמן רב בזכות מערכת אוורור ייחודית גריל ללא צורך בנפנוף!
    מחירו של הג'מבו ג'ו – 400 ₪ .
  2. כיסא תינוק מתקפל כחול – הכיסא הנוח ביותר עבור התינוק שלכם ועבור הנוחות שלכם. הכיסא מתקפל בקלות לאחסון קל וקומפקטי המאפשר נשיאה בטיולים, קמפינג ואפילו למסעדות או לבתים של אחרים. משקלו של הכיסא כ-2 ק"ג ולכן הוא קל להזזה ונוח לנשיאה בעזרת תיק הנשיאה הנלווה לו. גבוהו של הכיסא 75 ס"מ ולו מושב רך ומקום לרגלי התינוק. הכיסא כולל סלסלת אחסון ושני מחזיקי בקבוקים. מחירו של הכיסא 360 ₪ כולל 12 חודשי אחריות.
  3. גזיית קמפינג טורבו FIRE-GO – גזייה מושלמת לקמפינג מושלם. לגזייה כירת גז טורבו מתקפלת בנוחות וקלה לטיולים, מחנאות או שימוש בבית ולה קופסת אחסון לנשיאה נוחה. לגזייה קיים מצת הפעלה הממוקם מחוץ לגופו המאפשר הצתה ללא חשש מכוויה וכולל 4 רגליים יציבות ובסיס חזק ויציב המאפשר שיווי משקל אידיאלי המנועה קיפול או נפילה תוך כדי עבודה.
    ראש הגזייה רחב בעל 3 מצבים להנחת סירים ומחבתות ללא חשש לנפילה. מחיר הגזייה 129 ₪ .
  4. גריל פחמים Weber Go-Anywhere – גריל פחמים מבית וובר, נוח לנשיאה ומושלם לנסיעות ומסעות ומאפשר שימוש בו בכל מקום אפשרי. הגריל מתקפל בצורה מושלמת, קליל לנשיאה, נוח במיוחד לתפעול, ידידותי למשתמש ומאובזר בכל הנדרש.
    רגליו של הגריל מתקפלות כך שהגריל מקבל צורך מזוודה. הגריל מגיע עם מערכת מיוחדת לאוורור כך שניתן לשלוט בצורה מעולה על רמת החום במכשיר. גופו של הגריל מצופה אמייל השמור על חום ועמיד לאורך שנים. מחירו של הגריל 378 ₪ כולל 5 שנות אחריות .
תוכן עניינים
שתפו עכשיו
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
התקדמות וגדילת רשתות
סמארטפונים וטיפים
לראשונה: רשת הדור החמישי הופעלה בישראל

ממש לפני כחודשיים הגיעה פריצת דרך לישראל בכל הקשור לרשתות הסלולריות. רשת הדור החמישי הופעלה בארץ ובכך שינתה ועדיין משנה את חוקי המשחק בתחום. דור 5, או בעגה המקצועית –

כרטיס
משכנתאות
ביטוח בריאות – אל תוותרו עליו!

אתם צעירים, יפים ונמרצים? בטוחים שכך תמשיכו לעד? אם כך, הגיע הזמן שגם אתם, כמו כולנו, תסתכלו למציאות בעיניים ותבינו שלא הכול תלוי בכם בחיים. אתם יכולים להיות נהדרים, זהירים

מדד נתוני לקוח
עוד באתר זה
סקר שוק

בבואנו לרכוש מוצר מכל קטגוריה שהיא- רכב, בית, מכונת כביסה, מלפפון או שמן זית, אנו נוהגים לעשות סקר שוק. באמצעות סקר השוק אנו יכולים להבין מהו המוצר האטרקטיבי ביותר עבורנו,