מיהם המפורסמים העיקריים שניתן ללמוד מהעשייה שלהם בטיקטוק

לא פעם אמרו לנו שאם אנחנו רוצים להיות כוכבי טיקטוק, אנחנו צריכים לעקוב אחרי המפורסמים העיקריים וללמוד מהעשייה שלהם. במהלך חיפושים שערכנו בנושא, גילינו שיש כל כך הרבה כאלו והדבר דרש מאתנו זמן ממושך כדי למצוא את הבולטים והמשפיעים ביותר.

הקדשנו לא מעט זמן כדי לבחון את העניין ובסופו של דבר הגענו למסקנה שצריך לכתוב על כך מדריך מרוכז שיאפשר לכולם ללמוד מהמסקנה שלנו. הישארו אתנו ותגלו מיהם המפורסמים העיקריים שמצאנו שניתן ללמוד מהעשייה שלהם בטיקטוק.

 

כמה רמזים לפני שנתחיל

רגע לפני שנציין בפניכם את המפורסמים העיקריים שניתן ללמוד מהעשייה שלהם בטיקטוק, חשוב לנו לציין בפניכם כמה רמזים אודותיהם, כדי שאולי תנסו להסיק בעצמכם מיהם. אז הנה כמה רמזים שאתם חייבים לקרוא ולנסות לפענח מי עומדים מאחוריהם:

  1. אתם בטוח מכירים אותם אם אתם גולשים בטיקטוק
  2. הם מפורסמים בינלאומיים (כלומר, הם לא מתגוררים בארץ)
  3. יש להם כמה מיליונים של עוקבים

חושבים שהצלחתם לנחש במי מדובר? תקראו את השורות הבאות ותגלו אם ניחשתם נכונה.

 

המפורסמת הבינלאומית ה -1 שניתן ללמוד מהעשייה שלה בטיקטוק – צ'ארלי דמיליו

המפורסמת שהגיעה מבחינתנו למקום ה-1 היא לא אחרת מאשר צארלי דמיליו. יש כל כך הרבה מה ללמוד ממנה, אבל אנחנו בחרנו להתמקד דווקא בסרטוני הריקוד שלה. למקרה שראיתם את הסרטונים שלה אבל לא ידעתם, כדאי שתדעו שמדובר בבחורה כישרונית ביותר בת 17 בלבד.

יש לה מעל ל- 137 מיליון עוקבים בטיקטוק, כך שאפשר לראות מהעובדה הקטנה הזו שיש הרבה מה ללמוד ממנה (כי הרי זה לא קל בכלל להגיע להישג שכזה, במיוחד לא בגיל כל כך צעיר).

 

המפורסמת הבינלאומית ה -2 שניתן ללמוד מהעשייה שלה בטיקטוק: אדיסון ריי

טוב, אי אפשר לדבר על מפורסמות בטיקטוק שאפשר ללמוד מהן מבלי לציין את אדיסון שגם היא בחורה צעירה עם מספר בלתי נתפס של עוקבים. אפשר ללמוד מהעשייה של ריי בטיקטוק לא מעט. למשל:

  • אפשר ללמוד שאת יכולה להיות כמה דברים במקביל: רקדנית, זמרת וגם שחקנית
  • אפשר ללמוד שקשרים עם סלבריטאים יכולים להשפיע לא מעט על צבירת עוקבים
  • אפשר ללמוד שבכל ילדה מוכשרת יש את הפוטנציאל להיות אדיסון ריי

 

מה המסקנה שלנו בעצם?

אחרי שערכנו בירור מעמיק אודות המפורסמים (או יותר נכון – המפורסמות) העיקריים שניתן ללמוד מהעשייה שלהם בטיקטוק, אנחנו יכולים לומר לכם שהטיקטוק מאפשר לצעירים ואפילו צעירים מאוד, להגיע אל קדמת הבמה. מדובר בעניין שלא בטוח שיבוא לידי ביטוי באינסטגרם או בפייסבוק. פשוט כי נדמה שהן פונות לקהל מבוגר יותר.

 

כמה מילים לסיום

עד כאן כל המידע שאספנו אודות המפורסמות העיקריות שאתם ואנחנו למדנו מהעשייה שלהם בטיקטוק. מקווים שהחכמתם מהמדריך הנוכחי ומאחלים לכם שתגיעו רחוק.

טַקטִי

תוכן עניינים
שתפו עכשיו
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מנעולן
כללי
מה נדרש ממנעולן?

לרובנו ודאי יצא להתמודד, לפחות פעם אחת בחיינו, עם תחושת חוסר האונים כאשר אנו מגלים שנאבד המפתח אל דלת הכניסה לבית, או כאשר המנעול מסרב להיפתח. במקרים אלו, נזדקק לעזרתו

3 טיפים לבחירת מחליק לשיער
טיפים שימושיים
3 טיפים לבחירת מחליק לשיער

היום כבר כולנו יודעים שכדי לעצב את השיער, נצטרך את מחליק השיער הנכון כדי לקבל את המראה שאנחנו רוצים ליצור. אך עם כל כך הרבה דגמים שונים, אנחנו עלולים קצת

בעלי חיים
אוכל לכלבים לפי משקל, שלב התפתחותי וגזע

כשאתם בוחרים אוכל לכלב שלכם, אתם צריכים לשאול את עצמכם שלוש שאלות חשובות: מהו המשקל של הכלב? מהו השלב ההתפתחותי שלו ואיזה גזע הוא? שכן, שלושת השאלות הללו יאפשרו לכם