מעבדה עד הבית לתיקון טלפונים

דמיינו לעצמכם את התרחיש הבא – מכונת הכביסה שלכם מתקלקלת אבל במקום שיגיע אליכם טכנאי מגיעה אליכם מעבדת התיקונים כולה. לא הגיוני, נכון?

למזלכם עולם הטלפונים הניידים אינו דומה במאום לעולם שהכרתם גם בתחום התיקונים. כיום ניתן ליהנות משירותיה של מעבדת סלולר לתיקון טלפונים ניידים שמגיעה אליכם הביתה, כך שאתם חוסכים לעצמכם הרבה זמן, כסף ואנרגיה.

במקום לנסוע במיוחד למעבדה ולחכות בתור עד שהטכנאי יתפנה לטפל בבעיה שלכם – אתם ממשיכים בשגרה בזמן שהטכנאי מבצע את עבודתו. וכמובן שהתיקון נעשה ע"י טכנאים מומחים בעלי ידע, ניסיון וציוד רלוונטי לתיקון הנדרש.

יתרה מזאת – אתם יכולים להזמין את התיקון לכל מקום שבו אתם נמצאים כמו בית קפה, המשרד שלכם או אפילו בית המלון שבו אתם נופשים, כך שאתם לא נדרשים לשנות דבר בשגרה שלכם.

פאלפון אחרי תיקון

שירות שהוא פינוק

כדי להוסיף לפינוק שלכם כדאי שתדעו שהשירות כולל אלמנטים נוספים שעובדים בשבילכם:

  • אתם קובעים את זמן התיקון. השירות פועל כל יום חול מ-08:45 ועד 18:30, כך שכל שנדרש מכם לעשות הוא לקבוע מתי מתאים לכם.
  • אתם יודעים את המחיר מראש. בניגוד לתיקונים שונים שבהם המחיר לא נמסר לכם מראש או משתנה במהלך העבודה – כאן אתם יודעים בדיוק כמה תשלמו ומה יכלול התיקון
  • אתם יכולים לתקן מספר תקלות בו-זמנית ולחסוך עוד יותר מזמנכם היקר
  • אתם נהנים מתיקון שנמשך מקסימום חצי שעה ושמקנה לכם אחריות של 3 חודשים.

השירות מתאים למותגי הטלפונים הניידים הנפוצים בשוק הישראלי, כך שאתם נמצאים בידיים הכי מקצועיות שיש בלי תלות בסוג ובדגם הטלפון הנייד שברשותכם: אייפון או סמסונג. כל שאתם צריכים לעשות הוא פשוט לבחור את סוג המכשיר ואת סוג התקלה.

הזמנת השירות נעשית באמצעות אתר אינטרנט שמותאם לגלישה סלולרית או מוקד טלפוני, כך שאתם לא נדרשים להוריד אפליקציה כלשהי במיוחד.

דוגמאות לתיקונים שאפשר לבצע בבית

אם אתם עדיין מתקשים להאמין (בכל זאת מדובר במהפכה אמיתית) לפניכם מספר דוגמאות שיגרמו לכם לשנות את דעתכם:

  • סוללה – החלפת סוללה נדרשת במספר מצבים: כאשר הסוללה מתחילה להיחלש, כאשר היא נפוחה וכאשר היא מעוותת. כל התקלות האלו יכולות לגרום לבעיות חמורות יותר שמשבשות את פעולת הטלפון, למשל דליפה שמזיקה לרכיבים פנימיים. בטלפונים ניידים שבהם הסוללה מובנית החלפתה חייבת להיעשות הזמנה של טכנאי.
  • מסך – המסכים של הטלפונים הניידים המודרניים נחשבים לרגישים במיוחד, כך שכל שבר, סדק ומכה יכולים לגרום לתצוגה פחות טובה ואף לפגוע בתפקוד המכשיר כולו. עם זאת, החלפת המסך נחשבת לפעולה מורכבת הודות לרכיבים הקטנים שמצריכים שימוש בציוד ייעודי ובידע מקצועי.
  • בעיות בטעינה – בעיות בהטענת הטלפון יכולות להיגמר מסיבות שונות, למשל כבלי ההטענה, שקע ההטענה, המטען וכו'. לכן כל בעיה בהטענה תתוקן ע"י טכנאי מיומן כדי לאבחן ולפתור אותה בצורה מקצועית.

לפרטים נוספים רוצים לעצב את הבית בצמחייה מלאכותית? לחצו כאן

תוכן עניינים
שתפו עכשיו
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
איפור
בריאות
סקירה על מוצרי הטיפוח של חברת מורז

במקרה והחלטתם לשנות את הקוסמטיקה היומיומית שלכם לקוסמטיקה טבעית, הגעתם למקום הנכון. הכירו: חברת מורז. חברת מורז הינה חברה של מוצרי קוסמטיקה טבעית המבוססת על צמחי מרפא, הדואגת להביא את

לבית ולגינה
כך תשמרו על ניקיון המטבח בזמן מינימלי

מטבח נקי ומאורגן הוא לא רק נעים ונחמד, אלא גם חיוני להכנת מזון אופטימלית וסביבה בריאה. עם זאת, מציאת הזמן לניקוי וסידור המטבח יכולה להיות משימה לא פשוטה עבור רבים.