מתי בעלי עסקים פונים ללקיחת הלוואות ולמה זה קורה

מאז שנגיף הקורונה פרץ לעולמנו (ולעולם העסקים), אנו שומעים על יותר ויותר עסקים שמוצאים את עצמם בהליך של קריסה כלכלית. הדבר הביא אותנו לכתוב את המדריך הנוכחי שיעסוק במצבים שבהם בעלי עסקים פונים לקבלת הלוואות דרך מקורות שונים. יצאנו לבדוק מתי זה קורה ולמה, הישארו אתנו ותגלו את כל המידע בנושא.

 

רקע אודות כתיבת המדריך

רגע לפני שנציין בפניכם את המצבים בהם בעלי עסקים פונים ללקיחת הלוואות ואת הסיבות שגורמות לכך, ראוי שנסביר לכם בהרחבה, מדוע בחרנו לכתוב את המדריך הנוכחי. החלטנו לכתוב אותו בעקבות מספר פניות מטעם בעלי עסקים רבים שמצאו את עצמם קורסים בתקופה האחרונה. לדבריהם, יש להם מכרים שאינם חושבים כלל על נטילת הלוואה שעשויה להביא לשינוי מצבם הכלכלי. הם ביקשו מאתנו בכל לשון של בקשה שנכתוב את מדריך זה כדי להעלות את המודעות בקרב ציבור בעלי העסקים. מכיוון שמדובר בעניין חשוב מאוד, החלטנו ליישם את הבקשה שלהם ומיד פנינו לבדוק את העניין.

 

מתי בעלי עסקים פונים ללקיחת הלוואות?

יש כמה סיבות שבעקבותיהן בעלי עסקים פונים ללקיחת הלוואות. הסיבה הראשונה צוינה בפניכם בפתיח – נגיף הקורונה. אם הייתם שואלים אותנו לפני כמה שנים מה הקשר בין נגיף לבין הלוואה לבתי עסק, אנו מודים שלא היינו מצליחים למצוא תשובה הגיונית, אבל מה לעשות שעם הקורונה הגיעו הרבה דברים שאינם הגיוניים. להלן כמה סיבות נוספות שגורמות לבעלי עסקים לפנות ללקיחת הלוואה:

  • בעקבות הכנסות מועטות
  • לקראת פתיחת סניף או סניפים נוספים לעסק
  • לקראת הגדלת העסק
  • לקראת מעבר ועוד

יצאנו לפגוש בעלי עסקים שמצאו את עצמם נוטלים הלוואות מחברות גדולות ומוכרות כמו ביזלנד הלוואות לעסקים, כדי לבדוק למה זה קורה.

 

למה בעלי עסקים פונים ללקיחת הלוואות?

בעלי עסקים רבים פונים ללקיחת הלוואות מ-2 תרחישים עיקריים:

 

  1. בגלל מצב חיובי

מצב חיובי הוא כזה שנוגע לעניין טוב. כלומר, להרחבה של העסק או לקראת מעבר לחנות במיקום משתלם יותר מבחינה כלכלית. מדובר בעצם במצב שבו בעל העסק צריך הלוואה בידיעה שבקרוב מאוד הוא יוכל להחזיר אותה ומאוד בקלות. כלומר, יהיה לו בהמשך תזרים מזומנים זמין שיכסה על ההלוואה הנוכחית.

 

  1. בגלל מצב שלילי

הכוונה למצב שבו בעל העסק נמצא כבר במינוס. אין לו כסף לשלם לעובדים, לספקים, לארנונה או לשכירות של העסק. ההלוואה בעצם תשמש אותו לסגור את החובות הללו. הוא יוכל לשלם את ההלוואה בהמשך, אבל לא במהירות הבזק כפי שניתן להחזירה במצב שצוין בפסקה הקודמת.

 

לסיום

עד כאן כל המידע שאתם צריכים לדעת אודות המצבים שבהם בעלי עסקים פונים ללקיחת הלוואות ולמה הדבר בכלל קורה. מאחלים לכם שתיקחו הלוואה רק בעקבות סיבות משמחות, ואם לא, שתוכלו להחזירה בהקדם ולהתייצב.

הלוואה

תוכן עניינים
שתפו עכשיו
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
קנאביס רפואי
למבוגרים
היתרונות והחסרונות של קנאביס רפואי

מי שצורכים קנאביס רפואי בתדירות גבוהה יודעים כי יש לחומר הטבעי יתרונות רבים ולצידם עומדים גם חסרונות. יצאנו לשוחח עם מי שצורכים קנאביס באופן קבוע וביקשנו לדעת מהם היתרונות והחסרונות

מגיני הוקרה של מילמן
עיצוב
איך הכי כדאי לעצב מגן הוקרה?

מגיני הוקרה הם דרך מצוינת להביע הערכה וכבוד לאדם במגוון מצבים ואירועים שונים. מדובר במתנה ופרס יוקרתיים שכל אחד היה שמח לקבל, ועל כן כל אחד גם היה שמח להעניק.