מתי רצוי לקנות רכב חדש

תזמון רכישת רכב חדש הינו חשוב ביותר. לתזמון נכון יכולה להיות משמעות כלכלית, וניתן לחסוך אלפי שקלים בעת הרכישה.

שוק הרכב תלוי במצב השוק הישראלי אך גם במצב תעשיית הרכב העולמית.

אז מה הם השיקולים המרכזיים לתזמון הקנייה?

 

לא לחכות לרגע האחרון

מומלץ לקנות רכש חדש לפני שהרכב הנוכחי שלכם יצא מכלל שימוש. כאשר אתם נוסעים ברכב שנמצא לקראת סיום חייו אתם שרויים במצב של לחץ תמידי. לכן כשתהיו חייבים להחליף את האוטו, סביר להניח שתפעלו מתוך דחיפות לפתור את הבעיה, ולא מתוך שיקולים הגיוניים ומבוססים. בנוסף, מומלץ להחליף את הרכב לפני שיוצא חידוש לדגם הנוכחי שלכם. בדרך כלל מחזורי הדגמים מתחדשים כל שלוש שנים, כך שניתן לצפות השקת דגם חדש ולתזמן את הקנייה בהתאם. חשוב לציין שלקראת הסתיו ישנם מבצעים מיוחדים לחגים או לכבוד בלאק פריידי לתהליך של קניית רכב חדש.

 

ליום הקנייה יש השפעה

לימי השבוע ואף לשעות השונות ביום יכולה להיות השפעה על אופי העסקה. למשל, בסופי שבוע ובסוף היום, לרוב אולמי התצוגה יהיו מלאים ויופעל לחץ גדול על אנשי המכירות. ברב המקרים, אנשי מכירות מקבלים את המשכרות שלהם על בסיס אחוזים ממכירות, ולכן נמצאים תחת לחץ למכור ולעמוד ביעדי מכירה גבוהים. רבים עלולים לחשוב כי לחץ זה יקדם את אנשי המכירות להתפשר על עסקה זולה יותר, אך לא כך הדבר. לכן, כדי לערוך משא ומתן רגוע ומחושב, מומלץ להגיע לאולם בתחילת השבוע בשעות לא עמוסות, ובכך לבצע את הרכישה באופן נעים ובקצב שלכם.

 

מס על רכבים היברידיים

בינואר 2022 הטבת המס על רכבים היברידיים צפויה לרדת, והם צפויים לקבל שיעור מס הזהה לרכבים רגילים. מאחר ובתקופה האחרונה ישנו מחסור מתמשך במלאי הרכב, תעשיית הרכב לא מייצרת באותו היקף שייצרה בעבר. דבר זה גם משפיע על זמני האספקה ומאריך אותם. מתוך כך, עלות הרכבים ההיברידיים צפוי לעלות ויש לקחת זאת בחשבון לפני שמבצעים את העסקה הבאה.

 

שווה לחכות ל2022?

בשנים האחרונות ישנה מגמה לשכלול כלי הרכב שיהיו מתקדמים יותר מבחינה טכנולוגית. ההשקות של דגמים אלו התעכבו ולכן לא נערכו בשניים האחרונות. לכן, ישנם רבים המשערים שהשקות אלו ייערכו בשנת 2022, ויהיה מבול של רכבים חדישים ומתקדמים. יכול להיות ששווה להמתין עוד כמה חודשים כדי לראות מה הדגמים החדשים שיגיעו.

 

לסיכום

ברכישת רכב ישנם שיקולים רבים שיש לקחת בחשבון, כדי לבצע עסקה משתלמת שתשרת אתכם בצורה הטובה ביותר. ישנם שיקולים הקשורים לתזמון הקנייה ברמת היום והשעה השבוע, שיקולים הנוגעים למצב הרכב הנוכחי שלכם, ואף שיקולים אסטרטגיים הקשורים למצב תעשיית הרכב הישראלית והעולמית. אז אספו את המידע הדרוש לכם, והתשדלו להימנע מקנייה ברגע האחרון תחת לחץ.

 

רכב יוקרה

תוכן עניינים
שתפו עכשיו
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
כללי
לסרס או לא לסרס? כך תחליטו

זה לא סוד – בעלי כלבים רבים מוצאים את עצמם לא פעם תוהים אם הם רוצים לסרס את הכלב שלהם או לא. עובדה זו ידועה לרבים והיא לא מדוברת מספיק

פלילי וחוק
גילוי מרצון – מביטים לחוק בעיניים 

עבירה על החוק תמיד נשמעת כמו משהו דרמטי. רצח, שוד או חטיפה אלו עבירות על החוק שכולם מכירים ואין ספק לגבי חוקיות הפעולה. אך מה בדבר העלמת מס? משום מה,

לא מפחדים להתמודד: כך תפטרו מההתמכרות
כללי
לא מפחדים להתמודד: כך תפטרו מההתמכרות

טיפול בהימורים הוא סוג של טיפול שנועד לסייע לאנשים המתמודדים בהתמכרות להימורים. זהו סוג של פסיכותרפיה המתמקדת בהבנת הסיבות הבסיסיות להתמכרות ולעזור לאדם לפתח אסטרטגיות התמודדות בריאות יותר. טיפול בהימורים