נגרם לך נזק פיזי? כיצד לגשת לתביעה?

נזק פיזי יכול להיגרם מכול מיני סיבות ונסיבות ומסתבר שבמקרים שכאלו חשובה מאוד הסיבה שבגללה נגרם הנזק להמשך התהליך המשפטי שאפשר לבצע בעקבותיו. אם נגרם לכם נזק פיזי הדבר הכי טוב שתוכלו לעשות לאחר מכן הוא לפנות לקבל סיוע וייעוץ ממשרד עורכי דין, אך עוד טרם לכך, כמה דברים שכדאי שתדעו בנושא תביעות בגין נזקים.

 

נסיבות לגרימת נזק פיזי

כאמור, הנסיבות בהן התרחש הנזק הפיזי חשובות מאוד לאופן ולסוג ההליך אשר תוכלו להחליט לבצע לאחר שנגרם לכם נזק פיזי. באופן כללי, יכול להיות כי הנזק שנגרם לכם אינו באחריות אף אחד וכי לא ניתן אפילו לתבוע בגינו אף אחד ולקבל פיצויים, אך ברוב המקרים לא כך הדבר ודווקא כן סביר שיש ערוץ כלשהוא שדרכו ניתן לקבל פיצויים בגין הנזק הפיזי שנגרם לכם. הנה כמה דוגמאות, נתמקד בחלק מהן.

  1. נזק כתוצאה מתאונת דרכים
  2. נזק כתוצאה מרשלנות רפואית
  3. נזק כתוצאה מרשלנות כללית
  4. נזק כתוצאה מתאונה אישית

 

תאונות דרכים

תביעה בגין תאונת דרכים באופן כללי יכולה להיות אל מול חברת הביטוח שלכם בה אתם מבוטחים במסגרת ביטוח חובה במדינת ישראל, או לחילופין אל מול האחראים לתאונה כדוגמת נהגים אחרים או אפילו מהמורות בכביש או חסמים אשר הציבה העירייה לדוגמא או גוף כלשהוא וכתוצאה מכך גרם לתאונה. בכול מקרה, כאשר ניגשים לתביעה בגין תאונת דרכים מבינים כדאי קודם לענות לעצמכם על כמה שאלות אשר יובילו אתכם להמשך ההליך.

  1. מי האשם בתאונה?
  2. האם נהגתם לפי חוק וכשורה?
  3. מה גובה ההוצאות שלכם על הנזק לרכוש?
  4. איזה סוג ביטוח יש לכם ואיך הוא יכול לעזור לכם?

 

נזקים כתוצאה מרשלנות

רשלנות יכולה להיות רשלנות רפואית אך גם רשלנות בכול תחום מקצועי שבו אנשים עושים עבודה בעבור אנשים אחרים. לדוגמא שיפוץ של כביש עירוני, שיפוץ בבית אשר גרם לנזק לדיירים בשל עבודה לא מספיק טובה ומוגמרת ודוגמאות רבות נוספות. אנשים אשר חווים נזקים כתוצאה מרשלנות של אחרים יכולים לבחור לתבוע את מי שהיה אחראי לעבודה שבוצעה ולתבוע ממנו קבלת פיצויים בגין ההוצאות על הנזק שנגרם ובגין עוגמת הנפש.

 

עורך דין נזיקין

באופן כללי, לא משנה מה נסיבות המקרה אפשר לסכם כי לאחר נזק פיזי ניגשים לתביעה רק לאחר ייעוץ וסיוע מעורכי דין כדוגמת משרד עורכי דין פייפר כהן אשר כנראה כבר ראו עשרות מקרים כמו שלכם ויודעים בדיוק כיצד להתקדם ומה צריך לעשות. גם אם סוכן הביטוח שלכם נחמד מאוד ונראה שכול הסיפור יכול להיגרם די מהר, יכול להיות כי מגיע לכם הרבה פיצויים ממה שמציעים לכם וכי פנייה לערוץ אחר תהיה מיטבית יותר, אל תתבעו בלי להתייעץ!

עו'ד נזיקין

 

תוכן עניינים
שתפו עכשיו
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
פעולה ארוכה ראשית
עוד באתר זה
קידום אורגני – פעולה ארוכה אך אופרטיבית

קידום אורגני הפך לכלי הטוב ביותר עבור בעלי עסקים אשר מעוניינים להגיע לתוצאות הראשונות של מנוע החיפוש של גוגל. על אף כי מדובר בתהליך ארוך לעיתים, הוא אופרטיבי ביותר עבור

משכנתא
משכנתאות
החשיבות של דירוגי אשראי בבקשות משכנתא

כאשר מדובר בקבלת משכנתא, דירוג האשראי שלכם ממלא תפקיד מרכזי בקביעת הזכאות שלכם והתנאים שיוצעו לכם. דירוג אשראי הוא ייצוג מספרי של העבר והווה הפיננסי שלכם, וזה גורם קריטי שהבנקים