ניקוי ספות שאלות ותשובות

ניקוי ספות מקצועי מהווה כיום את הדרך הטובה ביותר לניקוי ושיקום של ספות. כיצד התהליך מתבצע ומה חשוב לדעת? להלן שאלות ותשובות אשר יאפשרו לכם לקבל את כל המידע לקראת תהליך של ניקוי יסודי.

כיצד מתבצע ניקוי ספות מקצועי?

ניקוי ספות מקצועי מתבסס בראש ובראשונה על בנייה של תוכנית ניקוי מקיפה אשר מותאמת לסוג הריפוד של הספה וכן למספר הספות אותן יש לנקות במסגרת ההליך. הניקוי מתבצע אצלכם בבית והוא כולל שימוש בחומרי ניקוי ייעודים אשר מאפשרים להחדיר לסיב הספה חומרי חיטוי וניקוי, כמו גם בשואבים אשר מאפשרים לשאוב את האבק והחיידקים אשר מצויים על גבי הספה. מדובר בטכניקה ייחודית אותה מבצעת חברת פרופסור לניקיון באופן בלעדי, והיא נחשבת לשיטה הטובה ביותר לצורך ניקוי יסודי של ספות.

האם ניקוי ספות מתאים לכל סוגי הספות?

כן. ניקוי ספות מקצועי מותאם באופן ייחודי לסוג הספה ולריפוד, ולכן הוא מתאים הן בעבור ספות חדשות והן בעבור ספות ישנות אשר צברו אבק, חיידקים ולכלכוך.

כל כמה זמן מומלץ לבצע הליך של ניקוי ספות מקצועי?

ניקוי ספות מקצועי צריך להתבצע בהתאם לפרמטרים שונים הכוללים את מספר הנפשות בבית, הימצאות של בע"ח, גודל הספות וכן התדירות בה משתמשים בספה. לרוב, מומלץ לבצע את הניקוי אחת לחצי שנה. אולם, במידה ובבית ישנם ילדים או בע"ח, הספה נוטה לצבור לכלכוך ואבק באופן מהיר יותר ולכן יצירת קשר היא מומלצת כל שלושה חודשיים לצורך קבלת ייעוץ ואבחון מקצועי אשר ניתן ע"י צוותים מומחים בעלי ניסיון של מעל ל 15 שנים בענף.

ניקוי ספות

כמה זמן לוקח לספה להתייבש לאחר תהליך הניקוי?

חברת פרופסור לניקיון עושה שימוש בחומרי ניקוי אקולוגיים אשר מתנדפים באופן מהיר מהספה, ולכן זמן הייבוש נע בין 3-5 שעות, תלוי בגודל של הספה ובסוג הריפוד. בנוסף, בתום תהליך הניקוי נספג החומר לסיב הריפוד ולכן הספה לא תהיה רטובה, אולם על מנת להחדיר את החומר באופן יסודי חשוב מאוד שלא לשבת על הספה למשך מספר שעות, בכדי לאפשר לחומר להיספג כהלכה ולשמר את המראה הנקי והמבריק. יש לציין כי בתקופת החורף זמן הייבוש עשוי לקחת יותר זמן, לרוב כשעתיים עד שלוש יותר בשל אי החשיפה לשמש.

כיצד מתבצע ניקוי ספות עור?

בשונה מניקוי של ספות בד, ניקוי של ספות עור מתבסס על שימוש בחומר מרכך אשר מאפשר לנקות ולהבריק את הספה. מדובר בחומרי ניקוי ייעודים אשר אותם לא ניתן לרכוש בחנויות מקצועיות, ולכן יצירת קשר עם חברת פרופסור לניקיון היא הכרחית לצורך שימור המראה של ספת העור וכן בחינה של קרעים בעור בכדי לתקן אותם ולאפשר לכם ליהנות מהספה שלכם למשך שנים רבות, במינימום של תחזוקה.

תוכן עניינים
שתפו עכשיו
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
טפטים
פלילי
מראה שעל הקיר – מי הטפט הכי יפה בעיר?

אם חשבתם שהטפטים הם טרנד חולף, תופתעו לדעת שבבתים רבים משתמשים בהם על מנת לחפות את הקירות ולשוות לבית מראה מרענן שמשדרג את נראותו. המאמר יעסוק בטפטים הכי לוהטים בעיר.

תוכן מאובטח
עסקים
איך לאבטח את המידע בעסקים קטנים

אתרי החדשות מלאים בדיווחים אודות ניסיונות פריצה לרשתות המידע של החברות הגדולות, ניסיונות הנגמרים לעיתים בהצלחה, ולעיתים בכישלון. עם זאת, במציאות ישנן פריצות רבות המכוונות דווקא לחברות ולעסקים הקטנים. חברות

כיור
מטבחים
כמה כדאי להשקיע במטבח חדש

החדר בו משקיעים הכי הרבה כסף הוא המטבח מכיוון שמדובר בעיצוב שיוותר איתנו לאורך שנים או עד שיש חשק לטרנד חדשני יותר. מדובר בהשקעה בחלל שישרת את בני הבית ולכן

מתנות
2 מתנות פיוס לבת זוגתך

כל זוג כבר יודע שאחרי כל מריבה מגיע גם "מוצאי מריבה". אחרי ששני הצדדים הוציאו קיטור, צעקו, התעצבנו והתלוננו על מה שמפריע ועל גורם המריבה ולאחר שהרוחות נרגעו הכי כיף