קידום אתרים – האם הוא באמת כ"כ חשוב?

.בעידן כיום מי שלא נמצא ברשת האינטרנט – בגדר לא קיים. אז מדוע קידום אתרים הוא חשוב? כל הפרטים

המהפכה הגדולה של המאה ה 21

העידן האינטרנטי הביא עמו מהפכה בכל הקשור לקידום עסקים ופרסום. למעשה, באמצעות הפלטפורמה האינטרנטית ובעיקר מנוע החיפוש של גוגל ניתן לבצע פרסום ממוקד ושיווקי לעסקים באופן מדויק, כך שהחשיפה לעסק תגדל באופן משמעותי. הפעולה הנדרשת על מנת להבליט את הנוכחות בפלטפורמה הזאת היא באמת קידום אתרים אורגני, ולכן כאשר אתם תוהים לעצמכם האם קידום האם – האם הוא באמת כ"כ חשוב התשובה היא כן, וזה ממגוון סיבות.

קידום הוא חשוב

מה היתרונות בקידום אתרים?

כאמור, קידום אתרים היא פעולה חשובה ביותר אשר צריכה להתבצע ע"י איש מקצוע אשר מתמחה בתחום ויודע לבצע את הקידום בצורה הטובה ביותר. היתרון הבולט ביום שיש בקידום אתרים כיום נעוץ בעובדה כי כיום החשיפה לרשת האינטרנט ובעיקר למנוע החיפוש של גוגל עולה בהתמדה, כאשר ע"פ מחקרים אותה מבצעת גוגל מעת לעת עולה כי רוב הגולשים מבצעים את החיפושים והרכישה באמצעות האינטרנט ולא באמצעות אמצעי המדיה המסורתיים. בנוסף, מנתונים אשר פורסמו לאחרונה עולה כי כמעט 95% מהגולשים לא בודקים את התוצאות מעבר לעמוד השני, כך שחשיפה בעמוד הראשונים של מנוע החיפוש היא נכס אסטרטגי לכל בעל עסק אשר מעוניין להגדיל את החשיפה שלו על פני המתחרים או כל חברת פרסום אחרת. בנוסף, קידום אתרים מאפשר לחזק את המוניטין של העסק וזאת משום שהופעה במנוע החיפוש בתוצאות הראשונות מאפשר לחזק את המוניטין של העסק, זאת משום שגולשים אשר מבחינים בעסקים אשר ממוקמים בעמודים הראשונים סבורים כי מדובר בעסק אמין וחזק. בנוסף, תחום קידום האתרים הוא תחום דינאמי מאוד אשר משתנה ללא הרף ובו חידושים רבים. אחד החידושים הטובים ביותר שיצאו בשנים האחרונות הוא קידום לוקאלי, אשר מאפשר להגיע לעסקים (בעיקר קטנים ובינונים) באמצעות הקלדה של אזור ושם העסק. בכך, מדובר בפרסום ממוקד יותר אשר פונה לפלח אוכלוסייה מדויק. מדובר בחיסכון אדיר בכסף, כמו גם במשאבים, זאת משום שבאמצעות קידום אתרים ניתן לחשוף את האתר באופן מדויק לקהל ובכך להגדיל את ההכנסות, זאת גם כאמור כמענה לתחרות העזה במידה ואכן קיימת בתחום העיסוק של בעל העסק. בנוסף, ניתן לבצע קידום אתרים ממומן או קידום אורגני– כולן פעולות אשר בכוחן לחזק את מעמדו של העסק על גבי הפלטפורמה הדיגיטלית ולאפשר חשיפה וממוקדת.

מעוניינים לקבל פרטים נוספים על החשיבות של קידום אתרים? עידן בן אור הוא יועץ ומומחה לקידום אתרים, אשר מייעץ לעסקים בתחום הדיגיטל ואשר ניהל בעברו כמה מהאתרים הגדולים ביותר בארץ. במידה ואתם רוצים לקדם את האתר שלך באמצעות מומחה – עידן בן אור הוא הכתובת שלכם.

תוכן עניינים
שתפו עכשיו
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
קידום הוא חשוב ראשית
עוד באתר זה
קידום אתרים – האם הוא באמת כ"כ חשוב?

.בעידן כיום מי שלא נמצא ברשת האינטרנט – בגדר לא קיים. אז מדוע קידום אתרים הוא חשוב? כל הפרטים המהפכה הגדולה של המאה ה 21 העידן האינטרנטי הביא עמו מהפכה

איור של ספר גדול בצבע חום שרק מחכה שיכתבו אותו
קידום אורגני
כתיבת תוכן – המדריך המלא

כשקיבלתי לכתוב את המאמר הזה, הרגשתי אבודה. נשמע מוזר נכון? הרי אני כותבת תוכן כל הזמן. וזה נשמע הכי טריוויאלי שאני אדע לכתוב מדריך בנושא. ואז ישבתי ובהיתי בדף הלבן