קרקע חקלאית שמיועדת למכירה האם זה בטוח?

.מתלבטים לגבי רכישה של קרקע חקלאית לאור הסיכון? באמצעות חברת אפיקים רוזנטלר תוכלו לבצע השקעת נדל"ן חכמה ומשתלמת. כל הפרטים – במאמר הבא

רכישת קרקע חקלאית – האם זה בטוח?

אחד הלבטים המשמעותיים ביותר בעבור משקיעי נדל"ן היא האם להשקיע ברכישה של קרקע חקלאית למכירה. הסיבה לכך נעוצה בפרסומים רבים בתקשורת אודות משקיעים אשר נפלו בפח, וזאת לאור רכישה של קרקע חקלאית אשר לא עתידה להיות מופשרת בעתיד הנראה לעין, וכתוצאה מכך נגרם נזק כספי אדיר אשר הותיר אותם עם עוגמת נפש משמעותית. חשוב לזכור בהקשר הזה כי רכישה של קרקע חקלאית חייבת להתבצע רק לאחר בחינה מדוקדקת של אישורי הפשרה, התעדכנות מתמדת בהחלטות הוועדה המחוזית וכן התקשרות עם חברה אשר תדע לספק לכם את המענה הנדרש, כך שתוכלו להיות בכל עת במעקב, עד הפשרת הקרקע. ללא בחינה מדוקדקת והתקשרות עם חברה מקצועית,עשויה ההשקעה לרדת לטמיון, אולם חשוב לציין כי כיום ישנם פרויקטים רבים ברחבי הארץ בהם כבר אושרו קרקעות חקלאיות לצורך הפשרה,כאשר כיום פרויקט הדגל אשר מאפשר לכם לבצע רכישה של קרקע חקלאית באופן בטוח היא העיר החרדית החדשה – דורות עילית.

שטח חרוש

רכישה של קרקע חקלאית למכירה באופן בטוח ומשתלם – הכירו את העיר החדשה דורות עילית

דורות עילית הינה עיר חדשה אשר תקום בשנים הקרובות במרכז מדינת ישראל, ומזרחית לגוש דן. העיר, אשר נחשבת כיום לפרויקט הפשרת הקרקעות הגדול ביותר בישראל מהווה הזדמנות נדל"ן יוצאת דופן, וזאת בשל העובדה כי הפרויקט מקודם באופן אישי ע"י חברת אפיקים רוזנטלר, החברה המובילה בענף הבנייה בישראל ובתמיכה של משרדי ממשלה ושרים בכירים, בראשם שר השיכון. מאז החלו התוכניות, החלו להפשיר קרקעות חקלאיות בעלויות כספיות נוחות לכל כיס, ולכן מדובר בדרך הבטוחה ביותר לרכישה של קרקע חקלאית אשר תניב רווחים נאים, כפי שמסבירים נציגי חברת אפיקים רוזנטלר. למעשה, מאז החלו לשווק את הפרוייקט, משקיעים רבים מהארץ ומהעולם כבר החלו בביצוע רכישה, כל זאת מתוך הבנה כי מדובר בהזדמנות חד פעמית לרכישה של קרקע חקלאית אשר אושרה להפשרה. זאת ועוד, לאור הביקוש הרב עתודות הקרקע כבר כמעט נמכרו, ולכן חשוב ליצור קשר כבר עכשיו עם נציגי החברה, כך שגם אתם תוכלו להצטרף למהפכה ולהיות חלק מעיר עתידנית ומתקדמת כדוגמת דורות עילית.

מעוניינים לקבל פרטים נוספים אודות רכישת קרקע חקלאית בעיר? היכנסו לאתר הרשמי

באתר הרשמי של הפרויקט תוכלו לקרוא מידע נוסף אודות העיר, המתכננים וכן טיפים חשובים למשקיעים, כך שתוכלו לקבל את המעטפת הטובה ביותר לצורך ביצוע ההשקעה. זכרו, השקעה ברכישה של קרקע חקלאית הינה החלטה כבדת משקל, ולכן עליכם לבצע את כלל הצעדים הנדרשים בכדי להבטיח את כדאיות העסקה.

תוכן עניינים
שתפו עכשיו
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
כיף עם הילדים
כללי
כל ההפעלות לזמן כיף עם הילדים

כאשר יש ילדים צעירים בבית אין מה לעשות – צריך להעסיק אותם בהפעלות שונות, לשחק איתם ולמנוע מהם שעות מסך רבות מדי. קבלו את כל ההפעלות לזמן כיף עם הילדים.

מנוע חיפוש הגדול בעולם
טיפים שימושיים
מה אפשר להבין בעזרת גוגל אנליטיקס

אם אתם רוצים לדעת כיצד האתר שלכם מתפקד, כיצד הקמפיינים שלכם עובדים, מאיפה מגיע הכסף, מה צריך לשפר ועוד מגוון רחב של כלים – אתם פשוט חייבים להכיר את גוגל